דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
Yair Natan 27/03/11 |  צפיות: 4707

בתי מרקחת מקוונים, או בתי מרקחת באינטרנט, הם בתי מרקחת הפועלים באינטרנט. בתי מרקחת רבים כאלה, במובנים מסוימים, דומה מרקחת קהילתיים, ההבדל העיקרי הוא השיטה שבאמצעותה התרופות הן ביקש וקיבל. ללקוחות יש לשקול את זה כדי להיות יותר נוח מאשר לנסוע לבית המרקחת קהילה, באותו אופן כמו הזמנת סחורה באינטרנט ולא הולך לחנות.

בית מרקחת מקוון המורשה לפעול בישראל.
בעוד בתי מרקחת אינטרנט רבים למכור תרופות מרשם רק עם מרשם רופא, חלקם אינם דורשים מרשם מראש בכתב. במדינות מסוימות, זה כי המרשמים אינם נדרשים. כמה לקוחות תרופות מבתי מרקחת הסדר כזה, כדי למנוע את אי הנוחות של ביקור רופא או לקבל תרופות הרופאים שלהם לא היו מוכנים לקבוע. אנשים החיים בארצות הברית ובמדינות אחרות בו תרופות מרשם יקרות מאוד רשאי לפנות מרקחת מקוונים כדי לחסוך כסף. רבים מאתרים אלה מעסיקות רופאים משלהם בתוך הבית כדי לבדוק את הבקשה תרופות לכתוב מרשם בהתאם. כמה אתרי אינטרנט מציעים תרופות ללא מרשם או סקירה הרופא. פרקטיקה זו זכתה לביקורת כפי שעלול להיות מסוכן, בעיקר על ידי אלו המרגישים כי הרופאים יכולים רק אמין להעריך את התוויות, סיכון / יחסי תועלת, ואת התאמתם של תרופות עבור אדם ספציפי. תרופתי בתי מרקחת המציע ללא צורך במרשם רופא ו ביקורת או פיקוח הם הונאה לפעמים ועלול מזויפת, ולא יעיל ואולי אספקת תרופות מסוכנות. 
בארצות הברית, חלה לדחוף להכשיר ייבוא ​​של תרופות מקנדה במספר מדינות באירופה כדי לצמצם עלויות לצרכן. למרות ביבוא של תרופות מרשם בדרך כלל פוגע מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) תקנות וחוקים פדרליים, אכיפה ממוקדת בדרך כלל הספקים סמים בינלאומית, ולא לצרכנים.לעתים קרובות האמריקאים לרכוש תרופות זרות בעלות נמוכה על ידי נהיגה מרקחת קנדי ​​או מקסיקני, קניית תרופות שלהן בעת ​​נסיעה לחו"ל לחופשה, או, לקנות בדואר מבתי מרקחת זרים.

בית מרקחת מדי-לינק: מכירת כל המוצרים לבריאות המשפחה - גם באינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yair Natan


 


מאמרים נוספים מאת Yair Natan
 
פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
פגלקס PEGLAX הינו תוסף טבעי המכיל סיבים טבעיים לטיפול בעצירות כרונית. הפתרון הבריא לעצירות.

כאבי פרקים - מגה גלופלקס
ישנם דרכים טבעיות לטיפול בבעיות פרקים כדוגמת מגה-גלופלקס המכיל כונדראוטין.

בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
בתי מרקחת מקוונים אונליין באינטרנט הפכו עם השנים האחרונות לדרך הנבונה לבצע רכישות בריאות במחירים משתלמים ובשרות מקצועי, יעיל ומהיר לכל בעיה בתחום הבריאות. בית מרקחת מקוון נותן את המענה המהיר לכל צרכיך.

מתי לקחת Q10?
14/03/11 | מחלות לב
ישנם אנשים השואלים עצמם - מתי לקחת Q10 בפעם הראשונה? חשוב להכיר קודם לכן את היתרונות של קואנזים Q10 ואת ההשפעה שלו על הגוף.

אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
08/03/11 | מחלות לב
אומגה 3 הינו הכרחי לשמירה על פעילות לב וכלי דם תקינה. הפקת OMEGA 3 משמן דגים היא המומלצת ביותר.

היתרונות בשימוש בבית מרקחת מקוון לרכישות אונליין בתחום הבריאות
רכישה נבונה מתחילה בבחירת אתר בית מרקחת מקוון לביצוע שדל כל רכישות המשפחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI