דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
Yair Natan 24/04/11 |  צפיות: 4958

עצירות מתרחשת כאשר המעיים הם שכיחים פחות. הולך יותר משלושה ימים ללא תנועה המעי ארוך מדי. אחרי שלושה ימים, את הצואה או צואה קשה יותר ויותר קשה לעבור. 
פגלקס - לטיפול בעצירות. אם "אתה נחשב עצירות אם יש לך שתיים או יותר מהפעולות הבאות לפחות 3 חודשים: 
מתאמץ במהלך תנועת מעיים יותר מ 25% מהזמן. 
קשה צואה יותר מ 25% מהזמן. 
הפינוי הושלמה יותר מ 25% מהזמן. 
שני או פחות תנועות המעיים בעוד שבוע. " 
אז מה גורם הבעיה? וכיצד אנו יכולים באופן טבעי לרפא עצירות? הבעיה היא שאנחנו רוצים פתרון מהיר ולכן אנו פונים אל משלשלים אשר רק להאריך את הבעיה לטווח ארוך. בכל פעם שאתה סומק המעיים שלך עם ממריץ לך להרוג את החיידקים הטובים נשברת האוכל שלך ואת מקל לעבור. 
ניתן לפתור את הבעיה במהירות של עצירות טבעי. למעשה, אתה יכול לפתור את הבעיה לטווח ארוך בתוך יומיים. היום מזונות שלנו חוסר הנכון "חיידקים טובים" ו לכך תזונה המעיים שלנו מתקשים לתפקד. 
אם אתה מיישם משטר תזונתי גבוה של מרכיבים לתוך הדיאטה שלך תוכל לרפא עצירות לתמיד. הנה איך עשיתי את זה: 
1. חומצות שומן חיוניות: אלה הן מוחלט חייב להקצות עבור סיבות, אבל תאמינו או לא אפילו המעיים שלנו זקוק להם כדי לתפקד כראוי. אתה צריך אומגה 3 ו -6, שמן אמו, קוק 10 בשילוב עם חומצה אלפא ליפואית, בנוסף, קוק 10 מסייעת להאריך את חיי של נוגדי חמצון אחרים כמו ויטמין C, ויטמין E ו גלוטתיון. 
2. נוגדי חמצון רבי עוצמה: אלה מספקים מערכת הגנה על גופנו אשר 
כל הזמן מותקף על ידי רדיקלים חופשיים בתאים הנזק לדנ"א הגורם מספר רב של סימפטומים לא בריאים כמו עצירות. עם התבגרותנו, גופנו מסוגלים פחות להגן מפני תקיפות אלה ואחרות עצירות ובעיות אחרות הפכה נפוצה יותר. אתה לבית מערך של נוגדי חמצון בשם phytonutrients הנמצא בצמחים כגון הקוורצטין, Ellagic חומצה, proanthocyanidins ו רזברטרול. 
3. Ultimate ויטמין קומפלקס: אתה צריך מבחר ייחודי של ויטמינים בגוף שלך דורש כדי לפעול ביעילות מרבית. אתה צריך נוגדי חמצון רבי עוצמה מן ויטמינים A, C ו-E עם כמויות למד של B ויטמינים ויטמין D בנוסחה כי הגוף יכול לספוג. לא כל בת "יום אחד" הגלולה תספק זה. רוב איכות ויטמינים בסופר אינם מכילים כמויות הקליני בחן מבוסס כי יהיה ממש לקלוט לתוך המערכת שלך. למעשה, רוב הויטמינים בשוק יש על כמה תזונה כמו עפר. אתה חייב להיות נוסחה מקיפה מסייע לתמיכה במערכת החיסונית, בריאות הלב וכלי הדם שלך, בריאות משותפת העצם שלך, 
עוזר לך להדוף את השפעות מזיקות של הסביבה שלך ההזדקנות. שוב, עצירות היא symtom חוסר הדברים האלה!

פגלקס PEGLAX לעצירות
4.Minerals מן שוניות האלמוגים של אוקינאווה: אלה מכילים מרכיבים חיוניים 
חיוני לבריאות אופטימלית. קורל קלציום מורכב 75 ומינרלים כי עבודה בשיתוף עם קומפלקס הויטמינים עבור שרירים, לב לבריאות מערכת העיכול; בונה עצם, מנטרל חומציות, ותומך סינתזה ותפקוד של כדוריות הדם. אתה צריך תוסף סידן אלמוג מכיל את הסידן מושלמת טבעי מגנזיום איזון עם יחס של 2:1.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yair Natan


 


מאמרים נוספים מאת Yair Natan
 
פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
פגלקס PEGLAX הינו תוסף טבעי המכיל סיבים טבעיים לטיפול בעצירות כרונית. הפתרון הבריא לעצירות.

כאבי פרקים - מגה גלופלקס
ישנם דרכים טבעיות לטיפול בבעיות פרקים כדוגמת מגה-גלופלקס המכיל כונדראוטין.

בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
בתי מרקחת מקוונים אונליין באינטרנט הפכו עם השנים האחרונות לדרך הנבונה לבצע רכישות בריאות במחירים משתלמים ובשרות מקצועי, יעיל ומהיר לכל בעיה בתחום הבריאות. בית מרקחת מקוון נותן את המענה המהיר לכל צרכיך.

מתי לקחת Q10?
14/03/11 | מחלות לב
ישנם אנשים השואלים עצמם - מתי לקחת Q10 בפעם הראשונה? חשוב להכיר קודם לכן את היתרונות של קואנזים Q10 ואת ההשפעה שלו על הגוף.

אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
08/03/11 | מחלות לב
אומגה 3 הינו הכרחי לשמירה על פעילות לב וכלי דם תקינה. הפקת OMEGA 3 משמן דגים היא המומלצת ביותר.

היתרונות בשימוש בבית מרקחת מקוון לרכישות אונליין בתחום הבריאות
רכישה נבונה מתחילה בבחירת אתר בית מרקחת מקוון לביצוע שדל כל רכישות המשפחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI