דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה הפקת בת מצווה – הפקה לכל דבר
הפקת בת מצווה – הפקה לכל דבר
noam 11/04/11 |  צפיות: 3310

אבקות חלבון ושורפי שומן – מטרות ויעדים

מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים מתחילים הרוצים לחטב את גופם ולמקסם את פעילותו ופעולת השרירים.

מהם אבקות חלבון? אבקות חלבון הן תוסף תזונתי, מוצר מעובד המכיל כמויות גבוהות של חלבון (בין 78%-94% חלבון ל 100 גרם) גוף האדם זקוק לחלבון באופן יומיומי, ללא חלבון הגוף לא יכול לבנות את עצמו ולשמור על בריאות הגוף. החלבון דרוש לבניית שרירים, שיער, עור וכל תא בגוף שלנו. ניתן לצרוך חלבונים דרך המזון- עוף, בשר, גבינה, ביצים וטונה הם מקור חלבוני חשוב. אולם ספורטאים רציניים ירצו "לתגבר" את צריכת החלבון שלהם מבלי לתגבר את צריכת הקלוריות והשומנים. אבקות חלבון דלות בשומנים ובקלוריות מיותרות והן מכילות את כל חומצות האמינו הדרושות לגוף כדי לבנות מסת שריר. אבקות חלבון יכולות להיות מיוצרות ממגוון מזונות- מי גבינה, סויה,ביצים, אורז ועוד.המוצר הנמכר והפופולארי ביותר מבין אבקות חלבון הוא אבקות חלבון מי גבינה. אבקות חלבון מי גבינה נספגים במהירות ופועלים מהר מרגע השתייה. אבקות חלבון מי גבינה מומלצים לספורטאים, ומומלץ לצרוך אותם בבוקר, עם הקימה ומיד לאחר האימון- כדי לאפשר בניית שריר טובה. אבקות חלבון אחרות, נספגות לאט יותר ויכולות להתאים לאנשים שלא מספיקים לאכול מסודר או לצרוך מספיק חלבון מהמזון שלהם. לכן חשוב להתייעץ ולוודא שאבקות החלבון שבחרתם מותאמות לכם.

שורפי שומן הינם עוד תוסף מזון המיועד בעיקר לספורטאים, אך גם לאנשים רגילים שרוצים להתאמן ולראות תוצאות מהר. שורפי שומן עובדים בכמה מנגנונים- הגברת יכולת הגוף לנצל שומן כמקור אנרגיה שרירי, אי ספיגה של שומן מהמזון או עיכוב ייצור השומן בגוף. שורפי שומן אינם גלולת פלא. הם מחייבים שמירה על תזונה נכונה ואימונים רבים וסדירים. אולם לקיחת שורפי שומן תביא לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר.

לאדם הרוצה לחטב את גופו, להפחית את אחוזי השומן ולהגביר מסת שריר מומלץ לשלב שורפי שומן יחד עם אבקות חלבון, וכמובן לשלבם בתוכנית אימונים ותזונה מתאימה.

מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

שורפי שומן ,אבקות חלבון,אבקת חלבון ,שורף שומן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI