דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר רואה חשבון במרכז
רואה חשבון במרכז
nataly28 17/04/11 |  צפיות: 2599
איך עושים את הכסף הגדול?כולם שואפים להרים עסק מצליח, ובאמצעות שילוב של כריזמה, יכולת ניהול, התמחות מעמיקה בתחום העיסוק, מוצר טוב ומזל, החלום לפתוח חברה עצמאית משגשגת יכול להפוך במהירות למציאות.

אבל מה עם ניהול הכספים? כל אדם לייסד עסק מוכרח להכיר בחשיבות רואה החשבון לעסקים; פרט לחישוב המשכורות וגובה התשלומים שיש להעביר למסים, או ניהול הדוחות למס הכנסה, כמעט כל רואה חשבון יכול לשמש בתור יועץ מס ולסייע לשפר את ההתנהלות הכספית של העסק, לעזור בהבנה מהן נקודות התורפה של עסק כזה או אחר וכיצד מומלץ לחזק אותן, וכמובן גם לייעץ בהליכי הקמת עסק מפרספקטיבה חשבונאית.

רוצים לדעת מדוע אתם צריכים איתור רואה חשבון? מעוניינים במידע בנושא רואה חשבון במרכז? המשיכו לקרוא!

עצמאים רבים מאבדים זמן וכסף בשל עומס ניהול הניירת החשבונאית, דבר שעלול אף להאפיל על התנהלותו השוטפת של העסק, בגלל השקעת משאבים רבים מדי עלרישום ומעקבים ולא להובלת העסק להצלחה. פעמים אחרות הנהלת החשבונות היא הבעייתית, דבר אשר יכול לגרום לכל מיני בעיות, החל בהוצאות מיותרות וכלה בבעיות או סיבוכים עם השלטונות.

רו''ח מיומן מקל על העסק את ארגון העניינים הכספיים, תוך מתן שירות מדויק, אמין ובלתי תלוי. מטרה נוספת היא לספק ייעוץ מקצועי בכל הנוגע למיסים, תכנון עסקי, תמחור וניהול ההכנסות לשיפור פוטנציאל הרווחים של העסק וצימצום של ההפסדים האפשריים.

מחפשים יועץ מס? מתאים לכם לקרוא עוד על רואה חשבון בתל אביב? תנו הצצה באתר http://www.kuty.co.il/, שבו אפשר להכיר את כל המידע הטיפים והשירותים בתחום זה. עד למאמר הבא!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI