דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות תסרוקות כלה 2010 – דגשים
תסרוקות כלה 2010 – דגשים
nataly28 18/05/11 |  צפיות: 2115

שמלת כלה - פשוטה או מפוארת? אחד הימים המשמעותיים בחיינו, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעיר, אשר בחרו לחגוג יחדיו את אהבתם ולהתחייב בפני הציבור לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

לכן אתם רוצים להיראות פשוט מדהים, ויש דבר יפה יותר משמלת כלולות מחוייטת, שגורמת לכל אשה להיות כמו מלכה ליום אחד?

איך בוחרים שמלת כלה? מה המחיר הממוצע? מהן האופציות העומדות בפניך? רוצה עיצוב שמלות כלה? רוצה אינפורמציה על חליפות חתן 2010? בואי נתחיל:

מחירה ההתחלתי של שמלת כלה מעוצבת הוא 5,000-8,000 ₪, אך עבור רבים סכומים אלה נחשבים לנמוכים ביותר. השכרת שמלת כלה עולה בממוצע כעשרים אחוז פחות מקנייה, ובהפרש כה קטן, כמעט תמיד עדיף פשוט לקנות את השמלה ולשמור אותה למזכרת מיומך המיוחד.

תסרוקות כלה 2010 – דגשים.

מחפשת סלון או מעצבת? בקשי המלצה מחברות קרובות שרכשו שמלה בשנים האחרונות (אבל לא לפני עשור), ובנוסף חפשי קטלוגים - אפשר גם באינטרנט - מטעם המעצבים הרלוונטיים במטרה להתרשם אם הקולקציות שלהם נאות בעינייך.

היעזרי בקטלוגים, אך חשבי עליהם כהנחיה בלבד, לשם היוודעות לאפשרויות הקיימות, מגוון הסגנונות והגזרות והעלאת רעיונות לעיצוב השמלה שלך.

מאוחר יותר בקרי בסטודיו או בסלון, עדיף עם תיאום מראש, כדי שתקבלי את מלוא תשומת הלב של הצוות.

בשלב זה, חישבי, האם מעצבת או מעצב הבית יושבים איתך מספיק, או שאולי הם מפנים אותך לעובדים זוטרים יותר? האם המעצבים קשובים לבקשותייך? איך מתייחס אליך הצוות? איך היית מתארת את היחס לשאר הלקוחות במקום? האם תוכלי לעמוד בתשלום?

כמו כן שאלי אילו שירותים נלווים את מקבלת, כמו איפור ועיצוב שיער במהלך יום החתונה עצמו, שהרי הדבר יכול לחסוך לך הרבה לחצים וכסף. כמו כן, יש מקומות אשרלוקחים את השירותים הללו צעד אחד הלאה, ומציעים גם טיפולי ספא, ג'קוזי ועיסוי אשר הופכים את ההכנות הארוכות לנעימות ומהנות יותר.

סטודיו איכותי שומר על סטנדרטים גבוהים מכל הבחינות – בדים ותפירה, עיצוב וסטייל ולא פחות חשוב, בשירות. ולכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

רוצה פרטים על שמלות לחתונות? עברי לאתר http://www.skyearth.co.il/ ותמצאי את מיטב המעצבים וספקי השירותים, הכל בלחיצת כפתור.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI