דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות ההכנות לחתונה כבר החלו?
ההכנות לחתונה כבר החלו?
nataly28 19/06/11 |  צפיות: 2162

על מסיבת רווקים כבר שמעתם? כבר מאות שנים נוהגים לתכנן חגיגה המונית ממש לפני החתונה כדי לציין את סיום החיים כרווקים. מסיבות רווקים מסוג זה הןאחלה תירוץ להשתולל, להשתכר ולהביך את עצמכם בפומבי. אל תתנו לעצמכם לוותר על זה!

אז נכון, לא צריך תירוץ בשביל לחגוג, אבל חגיגת רווקים יכולה רק להועיל לכולם.

די בטוח שאת הזמנים האחרונים, ביליתם בסידורים קדחתניים בשביל יום החתונה. מצאתם מיקום לאירוע, קייטרינג משובח ודיג'יי - לא נמאס לכם? בשביל שתגיעו באמת רגועים ומתרגשים ליום החתונה, אתם צריכים לטהר מעט את הראש והמחשבות. הוללות רווקים היא דרך ממש טובה לבצע זאת!

חשוב לזכור כי, חגיגות מהסוג הזה, פותחות צוהר להתנסות בדברים חדשים. במהלך השבוע ייתכן מאוד ואתם מסתפקים ביציאה לבר השכונתי ובבירת גולדסטאר, ובשבילכם זה מצוין. אולם, שלא יהיה לכם ספק, כך אתם מפסידים הרבה מאוד חוויות טובות ודברים חשובים, לדוגמא רעיונות ליום הולדת. מסיבת רווקים מטריפה היא תירוץ מצוין להנות מחשפנים וחשפניות, לחסל בקבוק ארק ולאכול לא מעט ג'אנק!

על מה אסור לוותר בכל חגיגת רווקות טובה? צריכים בדחיפות מסיבת יום הולדת?

הכלל הבסיסי ביותר במסיבותהוא לדאוג לבקבוקי אלכוהול למען החברים שלכם. בר אקטיבי ומשחקי שתייה שובבים יגרמו לכולם להיכנס לאווירה חופשית ותוכלו להתחיל את המסיבה. חוץ משתייה חריפה, חובה לדאוג שיהיה שפע של אוכל - אנשים רבים אוהבים לאכול וזה יעזור למזער את ההשפעה של השתייה. אבל, אתם לא צריכים להגזים, מעט סנדוויצ'ים ובורקסים בטעמים יספיקו לכל האורחים.

אתם לא יכולים לוותר על בידור הולם בשביל האורחים במסיבה! חשבו מראש על משחקי שתייה, אטרקציות ואיזה ג'קוזי מפנק. החגיגה המהנה ביותר, היא זאת שמבדרת את האורחים ללא הרף! כמו כן, זה לא בגדר חובה, אבל באמת עדיף לכם לערוך את המסיבה בלוקיישן שומם וריק כדי שלא יפריעו לכם, ובשבילשלא תפריעו לסביבה. ומה בדבר ימי הולדת למבוגרים?

חגיגות רווקים זו ההזדמנות שלכם לפגוש חברים ותיקים, ולחגוג בדרך מקורית. אל תעזו לוותר על החוויה הנדירה הזו! לאינפורמציה וטיפים שונים בתחום של מסיבות, תגלשו באתר http://www.sdom-amura.co.il/. אז קדימה לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI