דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הכל מוכן ואתם עייפים?
הכל מוכן ואתם עייפים?
nataly28 20/06/11 |  צפיות: 2204

החתונה מחר, הכל מוכן ואתם עייפים? מה לגבי מסיבת רווקים? עוד משחר ההיסטוריה היה זה מנהג קבוע לתכנן הילולה קצת לפני טקס החתונה ע"מ לחגוג את קץ עונת הרווקות. הילולות כאלה הןסיבה לצאת מהכלים, לשתות בלי הכרה ולהזמין חשפנית. אין סיבה לפספס את ההנאה שבכך!

בנינו, לא צריך תירוצים כדי לחגוג, אולם מסיבת רווקים מהנה עשויה רק לתרום לכם ולחבריכם.

די בטוח שאת השבועות האחרונים, עברתם בהכרנות קדחתניות לכבוד יום הנישואין. מצאתם אולם חתונות, אוכל לאירוע וחליפת חתן - זה הזמן להשתחרר! כדי להגיע רגועים ונינוחים ליום החתונה, רצוי לטהר מעט את ראשכם. מסיבה מושקעת היא דרך ממש נוחה לעשות את זה!

עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון, מסיבות בסגנון הזה, נותנות לכם לנסות משהו לא מוכר. בשבועות רגילים אתם מסתפקים בערב משחקים בבית ובמשחק כדורגל של ליגה ג', ובשבילכם זו תכנית טובה. אך, שלא יהיה לכם ספק, אתם נותנים לעצמכם לפספס הרבה מאוד הרפתקאות, דוגמת יום הולדת 18. חגיגת רווקות היא התירוץ הכי טוב להיחשף לבידור זול, לגמור כמה בקבוקי אלכוהול ולהפריח בועות בג'קוזי!

מה כדאי שיהיה בכל מסיבת רווקות בסגנון אמריקאי? עוד אין לכם יום הולדת 16?

החלק החשוב ביותר בכל סוג של מסיבה הוא לדאוג לכמות אלכוהול מספקת למען החברים שלכם. בר פאסיבי ומשחקי שתייה יכניסו את כולם לאווירה המתאימה ותוכלו להתחיל להנות. מלבד שתייה חריפה, יהיה חכם להביא גם קצת אוכל - מרבית האנשים אוהבים אוכל וגם זה יעזור להפחית בקצת את הנזקים של השתייה. אך, אין צורך להיסחף, מעט כריכים שונים וקבבונים יספיקו בהחלט.

אסור גם לוותר על בידור החברים שלכם! תכננו הפעלות, משחקים, אטרקציות ורצוי גם מסך HD. המסיבה המהנה ביותר, היא זאת שמספקת לאורחים שלכם בידור ללא הרף! דבר חשוב נוסף, זה לא הכרחי, אולם רצוי לערוך את המסיבה בשטח פרטי ומבודד ע"מ שלא יהרסו לכם, וכדי שתוכלו להרעיש כאוות נפשכם. ומה לגבי יום הולדת 20?

מסיבות רווקים הן דרך טובה להיפגש עם חברים ותיקים, ולחגוג בדרך אחרת. אל תחשבו אפילו על לפספס את החוויה הנדירה הזו! לעוד מידע חיוני ועצות חכמות בנושא מסיבת רווקות, תקליקו על האתר http://www.sdom-amura.co.il/. שתהיה לכם מסיבה טובה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI