דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מסיבה נחמדה
מסיבה נחמדה
nataly28 20/06/11 |  צפיות: 2479

חוגגים מחר חתונה? אז מה לגבי מסיבת רווקים\רווקות? במשך דורות היה זה מנהג קבוע להרים מסיבה המונית בלילה לפני טקס החתונה בשביל לציין את תום עונת הרווקות. חגיגות כאלה הן פעמים רבות אחלה תירוץ להתפרע לגמרי, לשתות בלי הפסקה וליצור זכרונות. אז ממש לא כדאי להחמיץ חוויה כו!

אתם לא זקוקים לתירוץ על מנת לחגוג, אך מסיבת רווקות יכולה רק להועיל לכם.

ייתכן מאוד שאת השבועות האחרונים, העברתם בהכנות לכבוד יום החתונה. מצאתם מקום לחתונה, קייטרינג טעים ורב מזמר - מגיע לכם לנוח! כדי שתגיעו רעננים, רגועים ונינוחים ליום הגדול, עליכם לטהר מעט את ראשכם. מסיבת רווקות היא דרך מצוינת להרגע לפני האירוע!

דבר נוסף שחשוב לציין, חגיגות בסגנון הזה, פותחות בפניכם אפשרות לחוות משהו חדש ומרגש. ביומיום אתם ודאי לא צריכים יותר מישיבה מול המחשב ובמשחק כדורגל של ליגה ג', ובשבילכם זו תכנית טובה. ברם, בלי ספק, אתם מוותרים על הרבה מאוד דברים טובים וחשובים, דוגמת וילות למסיבת רווקים. מסיבת רווקות אמיתית היא תירוץ טוב להתענג על ריקודי ברולסק, לגמוע כמה בקבוקי יין ולאכול לא מעט ג'אנק!

מה אסור לפספס בכל מסיבת רווקים אותנטית? עוד אין לכם לופט למסיבת רווקים?

הכלל הבסיסי ביותר בכל סוג של מסיבה הוא לדאוג לאלכוהול למוזמנים. שירותי בר וכל מיני משחקי שתייה יגרמו לאורחים להיכנס לאווירה הנכונה ואז תוכלו להתחיל עם המסיבה האמיתית. חוץ מבירות, יהיה חכם להוסיף גם איזשהו אוכל - חלק ניכר מהאנשים יהנו מזה ואין ספק שזה יעזור למזער את נזקי השיכרות. אולם, אל תגזימו, כמה כריכים קטנים ושניצלונים יכולים לעשות את העבודה.

כמו כן - אסור לוותר על בידור הולם בשביל החברים במסיבה! הכינו מס' הפעלות, מופעי בידור למיניהם ואולי איזה ג'קוזי מפנק. המסיבה המהנה ביותר, היא זאת שמבדרת את האורחים כל העת! עוד משהו חשוב, אתם לא מוכרחים, אך רצוי לחגוג את המסיבה באזור מיוחד על מנת שלא יקלקלו לכם, וכדי שלא תפריעו לשכנים. מה לגבי רעיונות למסיבת רווקים?

חגיגות רווקים ורווקות זו ההזדמנות שלכם לראות את החבר'ה, ולחגוג בלי לדפוק חשבון. אל תעזו לוותר על החוויה החד פעמית הזאת! למידע וטיפים טובים בתחום של מסיבות, גלשו לאתר http://www.sdom-amura.co.il/. שיהיה בהצלחה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI