דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות כל המקומות למסיבה פרטית
כל המקומות למסיבה פרטית
nataly28 22/06/11 |  צפיות: 2209

החלטתם להתמסד?זו עילה למסיבה... במשך שנים רבות היה זה מנהג קבוע להרים מסיבה המונית בשבוע לפני טקס החתונה כדי לחגוג את סוף עונת הרווקות. חגיגות רווקים כאלה הןעילה מצויינת לצאת מהכלים, להתבסםולהזמין חשפן. לא כדאי לכם לוותר על זה!

אתם לא זקוקים לתירוץ על מנת לחגוג, אך מסיבת רווקות יכולה רק להועיל לכם ולשושבינים שלכם.

יש סיכוי טוב שאת הזמנים האחרונים, ביליתם בהכנות וסידורים בגלל היום הגדול. מצאתם מקום לחתונה, קייטרינג טעים ודיג'יי - לא רוצים להשתחרר? כדי שתגיעו רגועים, רעננים ונינוחים ליום החתונה, חובה לנקות מעט את הראש. מסיבה פרועה היא שיטהלהשיג זאת!

בנוסף, חגיגות בסגנון הזה, פותחות צוהר לעבור חוויה חדשה. בימים כתיקונם ייתכן מאוד ואתם מסתפקים בבילוי בפאב קרוב ובבירה חמה, וזה נראה לכם כמו בילוי מוצלח. ברם, בלי ספק, אתם מוותרים על שפע של דברים טובים, כמו מקומות לימי הולדת. מסיבת רווקות אמיתית זו דרך מצוינת להנות ממופעי חשפנים, לשתות הרבה ולאכול שפע של ג'אנק!

מה כדאי שיהיה בכל מסיבת רווקות? צריכים בדחיפות מסיבת גיוס?

הפרט החשוב ביותר במסיבותזה לדאוג לשתייה חריפה למען האורחים. בר פתוח והפעלות שתייה יגרמו לאורחים שלכם להיכנס לאווירה חגיגית על מנת להתחיל את החגיגות הגדולות. חוץ משתייה חריפה, יהיה זה רעיון טוב לדאוג גם להביא דברי מאכל - האורחים שלכם יהנו מכך וזה יעזור להפחית את ההשפעה של האלכוהול. אך, אין צורך להיסחף, מעט סנדוויצ'ים ושניצלונים הם מספיקים.

והכי חשוב - אסור לוותר על בידור החברים! תארגנו מראש הפעלות, משחקים, מופעי בידור ואולי איזה ג'קוזי ענק. החגיגה המצליחה ביותר, זו האחת שמספקת למוזמנים שלכם בידור בכל רגע ורגע! בנוסף, אתם לא מוכרחים, אולם ממש כדאי לכם לארגן את המסיבה בשטח פרטי בשביל שלא תופרעו, וכדי שלא יזמינו משטרה. צריכים לופט למסיבה?

מסיבות רווקות זו הזדמנות טובה להיפגש עם החברים, ולחגוג בדרך אחרת. שלא תעזו לוותר על החוויה הנדירה הזו! למידע ועצות חכמות לגבי מסיבת רווקות מקורית, תלחצו על הלינק הבא http://www.sdom-amura.co.il/. תפיקו מזה את המיטב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI