דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר כסף בארה"ב
כסף בארה"ב
nataly28 30/06/11 |  צפיות: 2609

חולמים על הרפתקה? באירופה ביקרתם?

אחרי הלימודים והצבא, מרבית הצעירים צריכים לנוח ולהנות, ועוד לא מצאו שיטה פשוטה יותר לעשות זאת מאשר טיסה ליבשת רחוקה.

לחלקנו מספיק לטייל לשבוע, אך לחלק מהאנשים צורך בטיול מקיף לאמריקה. התרבות הלא מוכרת, המאכלים החדשים והנופים האקזוטיים שבכלל לא דומים לאלה שגדלנו בהם - הופכים את הטיול הזה להרפתקה בלתי נשכחת שאסור לפספס.

הקושי מתעורר כשמציינים עלויות. נסיעות לחול הן מאוד יקרות, ואם אתם רוצים לטייל בחול לתקופה של כמה חודשים ויותר כדאי להגיע מוכנים לכך כלכלית. מה אפשר לעשות אם אין ברשותכם מספיק כסף, אבל החלום שלכם הוא לנסוע לאוסטרליה?

רילוקיישן - הדרך הכי מוצלחת לבקר בחו"ל

במקום לעבוד קשה בארץ כמה חודשים, לחסוך סכום קטן ולגמור הכל מיד על חופשה קצרה, באפשרותכם לשקול פתרון שונה. איך בדיוק? להתחיל לעבוד בניו זילנד, להנות ממשכורת נאה ובזמן זה גם לטייל למקומות חדשים.

אין מה לעשות, כל עבודה במדינה זרה טומנת בחובה לא מעט בירוקרטיה. יש צורך להשיג אישורים מתאימים ולהתמודד עם קידומת חיוג לאוסטרליה. אבל, עם התארגנות מוקדמת גם אתם יכולים לעשות את זה.

מה הדבר הראשון שעושים? מחפשים עוד מידע על קידומת סין?

לפני שיורדים מהארץ לזמן רב, אין מנוס אלא לסדר עניינים מסוימים; לפני הכל, חובה לקבל ויזה מתאימה או אישור תקף אחר על מנת לעבוד באופן חוקי במדינה אליה תיסעו.

השלב הבא הוא למצוא מעסיקים חוקיים. לא כל אותן המשרות מעבר לים הן בכלל חוקיות, ולא כולן ידאגו לכם למגורים טובים ומשכורת גבוהה. צריך לחפש חברות ישראליות מוכרות שיש הוכחה לכך שהן מקיימות את מה שהן מבטיחות, ובמקרה הכי גרוע - ניתן לשאול אנשים שעשו זאת בעבר.

לקבלת מידע שימושי על עבודות מעבר לים או קידומת תאילנד אתם לא צריכים לצאת מהבית. אתר האינטרנט הבא http://www.terminal.co.il/ מאגד בתוכו את כל הדברים שטוב לדעת לגבי טיולים לחו"ל.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI