דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איפה תרצו להתחתן?
איפה תרצו להתחתן?
nataly28 12/07/11 |  צפיות: 2423

רוצים אירוע שלא ישכח? יש צורך להפיק מסיבת בריתה ולא מבינים איך עושים את הצעד הראשון?

תכנון אירוע הוא דרך ארוכה. ארועים משפחתיים מורכבים מפרמטרים רבים, כשכל פרט דורש תשומת לב ראויה. כשמגיעים ליום האירוע כולם יוצאים מרוצים, בגלל שאתם הפקתם אירוע בלתי נשכח!

מחפשים עוד פרטים על אולמות אירועים בראשון לציון? בואו לקרוא של פרט משמעותי שצריך להיות מודעים אליו בעולם הארועים.

חייבים להחשף לידע על ארגון ארוע שיזכר לדורות? ישנם פרמטרים שונים להם צריך לייחס חשיבות בהרמת אירוע: מספר המוזמנים לארוע, מוזיקה, קייטרינג, עיצוב, ביגוד יחודי, שירותי צילום וכיוב'. לכל אלה נתייחס במאמר זה.

מקום לאירועים קטנים זו התחלה טובה

היכן יתקיים האירוע -
כדי לקבוע מקום ראוי לארוע, תהיו חייבים לזכור כמה נקודות קריטיות: מהו האירוע, האקלים, היכן גרים האורחים ומספר המוזמנים לאירוע. מה המקום האידאלי לאירוע שלכם? גן ארועים אולם ארועים, או אירוע בטבע? אולי תעדיפו בכלל לערוך את הארוע בבית? אל תמהרו לפני חתימה על חוזה מול גן או אולם, האם הוא מסמן וי על כל הקריטריונים שסימנם לעצמכם?

מאכלים - לא מתקבל על הדעת להרים חגיגה בלי לספק לאורחים קיטרינג. חשוב לבדוק כי האולם מציע לכם קיטרינג שערב לחיכם. לפעמים רצוי להזמין את שירותי ההסעדה מצידכם, על ידי השכרת שירותיה של חברת מזון לארועים שהתרשמתם לטובה משירותיה. אין צורך לציין שאם האורחים שומרי כשרות, אל תשכחו לשים לב שהמקום כשר.

בר אלכוהולי - שרות בר יכול להגיע מתוקף שרותי גן האירועים או האולם או בנפרד. עלות השירות מושפעת יוקרת האלכוהול, המגוון, מאפייני השירות בבר והאקסטרות שתבחרו.

חליפה ושמלה - השמלה או החליפה נתונים לטעם שלכם. ביגוד לאירועים הוא , שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. אל תשכחו החגיגה לא תתקיים שוב וסיכוי סביר שלא תהיה לכם ההזדמנות ללבוש את הבגדים הללו אחרי סיום האירוע. שקלו את האפשרות של השכרה של בגדים. תוכלו גם לתפור תלבושת מקורית, כדי לא לבזבז יותר מדי על שמות מותגים. תוכלו לחפש אם קיים אצלכם כבר בגד לא פחות מרשים או אולי גם לקנות דרך האינטרנט.

עיצוב הארוע שלכם - מרכז האירוע שלכם; מקומות רבים נותנים מספר אופציות למראה המקום. אין סיבה שתתפשרו על הסביבה היחודית שאתם מבקשים ליצור.

דיג'יי - מוזיקה היא המרכז של החגיגה שלכם די ג'יי או להקה, העיקר שיגרמו הנאה לאורחים. אם אתם מעדיפים מוזיקה בסגנון מיוחד ומקורי, אל תתעלמו מהעובדה שסבתא אולי לא כל כך תשמח וצריך לשמח את כולם.

צלמים - כל ארוע משמח עליו להיות מצולם, ועדיף באופן מקצועי. מקובל גם לצלם את ההכנות הקודמת לארוע ועוד תמונות במקומות שונים. אל תשכחו לתעד את השמחה גם בהסרטת וידאו.

מעוניינים לתכנן את האירוע הכי מדהים? מחפשים מידע בנושא נושא זה? קראו כאן לכל הפרטים החשובים, החידושים וההצעות הכי מפתות לשמחות שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI