דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות פרטים נוספים על אולמות אירועים
פרטים נוספים על אולמות אירועים
nataly28 12/07/11 |  צפיות: 2304

מארגנים ברית מילה? מרימים בת מצווה וקשה לכם להבין כיצד מתחילים?

ארגון מפגש משפחתי הוא סיפור רציני. אירועים חברתיים מכילים המון פרטים קטנים, וכל פרט מבקש תשומת לב ראויה. בסוף המסע האורחים יוצאים מרוצים, אחרי שהרמתם את המסיבה של השנה!

רוצים לדעת פרטים נוספים על אולמות אירועים? בוא ללמוד כל דבר שחיוני להבין בעולם הארועים.

מרגישים שאתם צריכים להכיר כל מה שיש לדע על אירגון אירוע שכולם ידברו עליו? קיימים פרמטרים שונים שצריך לזכור בהפקת ארוע: כמה אנשים יגיעו לארוע, תקליטן, שירותי בר וקייטרינג, האופן בו מעוצב האולם, בגדים חגיגייים, תיעוד הארוע וכדומה. לפרמטרים אלו נתייחס במאמר זה.

אולמות אירועים במרכז זה לא הכל

באיזה מקום יערך הארוע -
כדי לקבוע את המקום הכי טוב לחגיגה שלכם, חשוב לא להשמיט כמה דברים חשובים: מה סוג האירוע, הזמן בשנה בו מתקיים הארוע, מקום המגורים של האורחים ומספר המוזמנים לארוע. איפה תרצו לערוך את הארוע? גן, אולם ארועים, או שתעדיפו אירוע בטבע? מה בנוגע למסיבה בבית? תעצרו לחשוב לפני שאתם חותמים על הסכם עם גן או אולם, אם הוא בוודאות ממלא את כל הצרכים שמניתם לעצמכם?

הסעדה - לא מתקבל על הדעת לארגן מפגש ולא לדאוג לקיטרינג. טעמו את האוכל ובדקו כי האולם מספק אוכל שערב לחיכם. אולי תעדיפו לארגן את הקייטרינג בעצמכם, ליצור קשר עם חברת הסעדה שיצא לכם להכיר. בוודאי, אם לאורחים יש דרישה לכשרות, שימו לב שהאוכל כשר.

בר אלכוהולי - בר אלכוהול יוכל לבוא בחוזה עם הגן או האולם או מול חברה חיצונית. מחיר המשקאות מושפע מיוקר המשקאות, מגוון המשקאות, צורת ההגשה והתוספות שתחשבו עליהם.

שמלה או חליפה - הבגדים תלויים בהעדפות שלכם. ביגוד לארועים הוא נושא יקר, שלאו דווקא חייב לעלות כל כך הרבה. לא לשכוח החגיגה היא חד פעמית וכנראה לא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים אחרי שהאירוע הסתיים. שקלו את האפשרות להשכרת בגדים לאירועים. אפשר גם לתפור בגד מיוחד, לחסוך בהוצעות על בגד ממותג ויקר. בדקו אם נמצא אצלכם בגד מהמם או אפילו לבדוק את האפשרות להזמין דרך האינטרנט.

עיצוב האירוע שלכם - מרכז האירוע שלכם; רוב המקומות נותנים כמה אפשרויות למראה המקום. אין סיבה שתוותרו על התחושה היחודית שאתם מבקשים ליצור.

תקליטן - מוסיקה מהווה את מרכז האווירה של הארוע שלכם תקליטן או הופעה חיה, העיקר שיבדרו את האורחים. אם הטעם המוזיקאלי שלכם לא מותאם לכל אוזן, קחו בחשבון שלא כולם מעריכים זאת ויש לגרום הנאה את כל החברים והמשפחה.

תיעוד - כל אירוע מרגש מוכרח להיות מתועד, ועדיף באופן מקצועי. נהוג לצלם גם את ההכנות לאירוע ועוד תמונות במקומות שונים. אל תשכחו להסריט את הארוע גם בוידאו.

מתכוונים להפיק את אירוע המאה? צריכים מידע נוסף על הנושא? חפשו את מאמרינו האחרים לכל הסודות, מה שחם והרעיונות המקוריים לאירוע שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI