דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירוע אקסקלוסיבי
אירוע אקסקלוסיבי
nataly28 13/07/11 |  צפיות: 2583

רוצים את האירוע של השנה? כולנו חולמים על ארוע שכולם יזכרו, אולם מה בעצם אנשים זוכרים מאירוע? הלבוש, איכות האוכל שהוגש, הדיג'י, ובעיקר את האולם. אולי תופתעו לגלות, אבל לרוב המוזמנים חשובים אותם מאפיינים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל להתמקד כאן.

בחירת מקום הארוע


המיקום שבחרתם עתיד לשקף אתכם ואת המאפיינים שחשובים לכם. וילה יוקרתית תקרין אקסקולוסיביות, חתונת בריכה תשקף תמימות, אולם אירועים יחודי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אירועים אינטימי יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על טקס מדהים ויוקרתי, אולם קורה לפעמים שלאחר התחלת התכנון האסימון נופל והם מבינים לדאבונם שזה לא באמת מה שהם רצו. אז לפני שאתם בוחריםגן אירועים תחשבואם אומנם המקום הזה משקף אתכם .

בוחרים מנות לארוע

נגמרה ההתעסקות עם אולמי אירועים ראשון לציון? לדעת כלל האורחים אחד ההספקטים המרכזיים ביותר הוא האוכל שיוגש לאורחים. לחלקכם זה אולי ישמע מוגזם, אך רוב האורחים מחפשים ליהנות וההנאה החשובה להם היא האוכל שיוגש בארוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תנסו לחשוב בקפידה מי המוזמנים שיהיו החלק המרכזי ביותר בחגיגה שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל הביתי, אז תלכו עלאוכל יותר פשוט. היה ומדובר בח'ברה של שנות ה-2000 מומלץ לנסות מנות גורמה, אם מדובר על חגיגת יום הולדת ומרבית המוזמנים יהיו בה בני נוער אז בלי ספק כדאי למצוא תפריט ילדותי יותר הכולל בוצ'יפס, ההמבורגר ועוד.

תזכרו תמיד כי קשה לרצות את כל האורחים, על כן רצוי לבחור אוכל מורכב ופשוט, חדשני ומוכר. ככה יש סיכוי שיהיו למרבית האורחים מספר אפשריות לבחור . בסופו של יום, ממולץ שיהיו לכם הרבה חלופות במקום מספר מנות מעטות .

עיצוב הטקס

במקרה שיש לכם זמן פנויואתם מעוניינים להשפיע עלהאורחים שלכם, תחשבו על קונספט, משהו חדשני ומיוחד ובאופן מיוחד מסר שאולי חשוב לכם להדגיש. כמו שבחירת מקום האירוע, גם הסגננון המיוחד הוא חשוב.

בקטע הזה לאמיתו של דברהשמים הם הגבול; ניתן לעשות הכל, או, למשל, לשים דגש על דברים ספציפיים; צבעי הערב (אירוע באדום, עיצוב פרחוני), אפקטים (חול ודקלים) עיצוב שולחנות וכו', רק תאפשרו לעצמכם לדמיין. לא אחת קורה שאירוע אישי מתהפך להיות גם הארוע של ההורים, בגלל זה ברגיש בנושא רגיש זה, זו הנקודה להביא את היחוד שלכם.

מה בדבר אולמי אירועים?

הדרך הכי קלה ביא לרצות את כולם, אבל תזכרו כל הזמן שבסופו של דבר זה היום החשוב שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שאין מצב שאתם מוכנים לוותר עליו בגלל שהוא , מפריע לאחרים,אל תוותרו. תסבירו לכל מי שצריך ברגע ובעדינות שזה בכל מקרה האירוע הוא שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי קריטי לכם.

אם אתם מתים למצוא מידע מקצועי בנושא אירועים בואו לקרוא כאן עוד ושתהיה קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI