דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עיצובי הארוע
עיצובי הארוע
nataly28 13/07/11 |  צפיות: 2512

רוצים אירוע שלא ישכח? מתכננים חגיגת ברית ולא מבינים מה חשוב לשקול?

הפקה של מסיבה היא סיפור רציני. כל אירוע משפחתי מכיל בתוכו חלקים קטנים, וכל פרט חייב לקבל יחס בנפרד. בסופו של עניין המאמץ משתלם, אחרי שהפקתם ארוע שלא ישכח במהרה!

מה עם גן אירועים? בואו ותתחילו ללמוד כל מה שדרוש ללמוד על עולם האירועים.

מעוניינים ללמוד כל מה שיש ללמוד על ארגון ערב בלתי נשכח? ישנם גורמים שונים שיש להתחשב בהם בעת תכנון אירוע: כמות המוזמנים, מוסיקה, אוכל ושתיה, האופן בו יראה האולם, בגדים מעוצבים, תיעוד הארוע וכולי. לכל אלה נתייחס כאן בטקסט.

אולמות אירועים זה לא הכל

מיקום לארוע -
אם אתם רוצים את המיקום הכי מוצלח למסיבה שלכם, חייבים לקחת בחשבון כמה דברים חשובים: מה הארוע שאתם מתכננים, עונת השנה בה מתקיים האירוע, איפה גרים המוזמנים ומספר מוזמנים. איפה תרצו לערוך את האירוע? בגן או אולם אירועים, או אירוע בטבע? אולי הכי טוב ארוע ביתי? תעצרו ותחשבו לפני חתימה על חוזה עם אולם או גן, האם המקום הזה עונה על כל הצרכים שחשבתם עליהן?

שירות הסעדה - בשום פנים ואופן לא להכין ארוע בלי אוכל. בדקו שהאולם או הגן דואג לכם עם שרות הסעדה טעים. במצבים מסוימים, תדרשו לארגן את האוכל בכוחות עצמכם, על ידי השכרת שרותיה של חברת מזון המתמחה בארועים שהתרשמתם לטובה משרותיה. מיותר לציין שאם האורחים שלכם דתיים או שומרי כשרות, שימו לב שהאוכל כשר.

בר משקאות - בר אקטיבי או פסיבי תוכלו לשכור בחבילת השרותים של אולם הארועים או באמצעות חברה חיצונית. עלויות השרות מושפעות יוקרת המשקאות, המגוון, אופי ההגשה וכל השירותים אחרים שתבחרו.

ביגוד - הבגדים לארוע נתונים לטעמכם. בגדים לארועים הם סיפור לא זול, שאפשר לעקוף בדרכים יצירתיות. אל תשכחו האירוע לא יחזור וסיכוי סביר שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את השמלה או החליפה אחרי סיום האירוע. שקלו את האופציה של השכרת בגדים לארועים. תוכלו גם לעצב בגדים עבודת יד, כדי לא לבזבז כסף על בגד יקר. נסו להסתכל אולי יש בידכם פריט לבוש מרשים או אפילו לקנות דרך הרשת.

עיצובי הארוע - עיקר האווירה של הארוע; רוב גני הארועים נותנים כמה אופציות לאופי המקום. אל תסכימו להתפשר על הסביבה המיוחדת שאתם מבקשים להשרות.

די. ג'יי או להקה - מוסיקה מהווה את המהות של האירוע תקליטן או הופעה חיה, העיקר שכולם יהנו. אם טעמכם המוזיקאלי לא בזרם המרכזי, אל תתעלמו מכך שחלק מהאורחים לא יהנו וצריך לשעשע את כל המשפחה והחברים.

צלם אירועים - כל יום חשוב חייב להיות מצולם, רצוי בידי צלם מקצועי. נהוג לרוב לצלם גם את ההכנות לחגיגה ועוד תמונות חגיגיות. תעדו את הארוע גם בהסרטת וידאו.

מתכננים את אירוע העשור? מחפשים מידע על הנושא? בואו לקרוא כאן עוד לכל הפרטים, הדברים החדשים והמחשבות הכי מקוריות לאירוע שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI