דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות טקס בר מצווה מיוחד
טקס בר מצווה מיוחד
nataly28 14/07/11 |  צפיות: 2511

יצירת אירוע שכולם יזכרו- הפנטזיה של כולנו היא ארוע שלא יפסיקו לדבר, אולם מה בעצם אורחים זוכרים מאירוע? השמלה הנוצצת, האוכל, הריקודים, ובעיקר את התפאורה. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אך לרוב המכובדים אותם דברים חשובים, ועל כולם נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים מיקום לאירוע


המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הדברים שחשובים לכם. וילה על החוף תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה על הים תשקף תמימות, גן אירועים מפואר ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד גן אירועים קטנטן ישקף חמימות.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על טקס בר מצווה הדור ויוקרתי, אך לעיתים שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי הארוע לדאבונם שזה לא באמת מה שלמעשה הם רוצים. לפני שאתם בוחרים אולם או גן תחשבו מעבר לחלום אם לאמיתן של דבר האולם הזה באמת משקף אתכם .

מה אוכלים?

סיימתם להתמודד עם אולם חתונות? לדעת כלל האנשים אחד הקריטריונים שצריכים לשקול בכובד ראש זה האוכל שיוגש לאורחים. זה אולי יישמע קצת יומרני, אך מרבית האורחים משתוקקים להינות ומה שמאוד חשוב להם הוא התפריט שיוגש.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תנסו לחשוב בקפידה מיהם האורחים שיתפסו את החלק המרכזי ביותר בשמחתכם. אם מדוברבאורחים מהמעמד האמצעי, שאוהבים אוכל ביתי, אז תלכו עלתפריט עממי יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר בצעירים ססגוניים מהבוהמה התל אביבית תלכו לכיוון הגורמה, אם מדובר על בת מצווה והרוב יהיו בה בני נוער אז לבטח כדאי ללכת על מתכון צעיר המכיל נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

במרבית המקריםאי אפשר לרצות את כל המוזמנים, אי לזאת רצוילשלבאוכל עממי ומורכב, פופולארי וייחודי. בדרך זו יהיו לרוב האורחים הרבה אפשריות לבחור. לסיכומו של דבר, מוטבשיהיה גיוון של אופציות במקום כמה מנות בודדות.

עיצוב אולם הארועים

אם נשאר לכם קצת זמן ואתם ממש מעוניינים לעשות רושם על האורחים, תיצרו קונספט, משהו הדור ובמיוחד משהו שאולי חשוב לכם שהמוזמנים יבינו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב היחודי עושה רושם גדול.

בחלק זהלחלוטיןהכל לגיטימי; ניתן ליצור הכל, או מנגד אפשר להדגיש רק דברים ספציפיים; צבעי האירוע (אירוע באדום, עיצוב בשני צבעים), אביזרים (דקלים, ציפורים) סידורי פרחים ועוד, באמת רק תיתנו לעצמכם להתפרע. ידוע שקורה שארוע אישי הופך בעיקר להיותהארוע של ההורים, על כן דווקא בנושא חשוב זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי לאני שלכם.

דואגים לגבי אולם לאירועים?

לעיתים הכי קל לרצות את כולם, אבל שלא תשכחו שבסוף זה האירוע שלכם. אם יש דבר שאין אופציה שאתם לוותר עליו בגלל שהוא , מפריע למשפחתך,אל תוותרו. תסבירו למי שזה מציק לו בשקט ובעדניות שאין מה לעשותהארוע שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי מעיד על אישיותכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI