דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות האירוע המדהים ביותר
האירוע המדהים ביותר
nataly28 14/07/11 |  צפיות: 2564

איך בוחרים אולם לאירוע? יש צורך לערוך אירוע משמעותי ויש לכם בעיה להבין מה עושים עכשיו?

תכנון ארועים הוא דרך לא פשוטה. כל ארוע מורכב מהמון פרטים קטנים, וכל פרמטר חייב לקבל חשיבות אינדיבידואלית. בסופו של עניין המאמץ משתלם, בגלל שאתם ארגנתם ארוע נהדר!

מה אתם יודעים על עוגת חתונה? בואו להכיר של פרט משמעותי שצריך ללמוד על עולם האירועים.

מרגישים שאתם צריכים להחשף למידע על הרמת ארוע שלא ישכח? ישנם פרמטרים רבים שאסור להזניח בהרמת ארוע: מספר האנשים באירוע, מוסיקה, שתיה ואוכל, מראה המקום, בגדים מיוחדים, צילום וידאו וכיוצא בזה. את כל אלה ניקח בחשבון במאמר זה.

קייטרינג זה צעד ראשון

מיקום לאירוע -
בכדי לקבוע מיקום מוצלח למסיבה שלכם, חייבים לקחת בחשבון מספר פרטים חשובים: אופי האירוע, סיכוי לגשם או שרב, איפה גרים המוזמנים ומספר האנשים באירוע. מה המקום האידיאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, מה עם אירוע בים? אולי תעדיפו בכלל לערוך את האירוע בבית? חישבו היטב לפני שאתם חותמים על הסכם מול אולם, האם המקום בוודאות מכיל את כל הדרישות שמניתם לעצמכם?

שירות הסעדה - בלתי אפשרי לחגוג ארוע ולא לספק לאנשים שירותי הסעדה. טעמו את האוכל ובדקו כי הגן או האולם מספק קטרינג שטעים לכם. לעיתים מומלץ לארגן את המאכלים לבד, על ידי פניה לחברת מזון המתמחה באירועים שהתנסתם בשירותיה. אין צורך לציין שאם אתם מתחשבים בכשרות, אל תשכחו לשים לב שלמקום יש תעודת כשרות.

שתיה - שירות בר מקצועי תוכלו לרכוש מתוקף שרותי המקום או מחברה אחרת. מחיר שירות הבר מושפע מאיכות האלכוהול, רמת המגוון, אופי ההגשה וכל התוספת האחרות שתבחרו.

חליפה ושמלה - החליפה או השמלה נתונים לרצונות שלכם. ביגוד חגיגי הוא נושא יקר, שלאו דווקא חייב לעלות כל כך הרבה. קחו בחשבון החגיגה לא תחזור על עצמה וסביר להניח שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגד הזה אחרי שהאירוע יסתיים. אפשר לבדוק את האופציה להשכרת בגדים. ניתן לתפור בגדים עבודת יד, להמנע מהוצאות מיותרות על מותג יקר. נסו להסתכל אולי יש לכם כבר בגד מהמם שיכול להתאים או לשקול את האופצייה לקנות דרך חנות מקוונת.

עיצובו של הארוע - מרכז הארוע; רוב המקומות מציעים מבחר אפשרויות לאופי המקום. אין סיבה שתתפשרו על התחושה המיוחדת שתייחד אתכם.

דיג'יי - המוזיקה מהווה את עמוד השידרה של המסיבה שלכם דיג'יי או להקה, העיקר שהאורחים יהנו. אם אתם מעדיפים מוזיקה בסגנון יוצא דופן, חשוב לזכור שלא כל האורחים ישמחו ויש לשמח את כולם.

תיעוד הארוע - כל אירוע מיוחד עליו להיות מתועד, ועדיף שבאופן מקצועי. לרוב יצלמו גם את ההכנות למסיבה ועוד תמונות במקומות שונים. זכרו להסריט את המסיבה גם בצילום וידאו.

מתכננים את האירוע המדהים ביותר? צריכים מידע נוסף בנוגע להנושא? חזרו אלינו לכל המידע החיוני, החידושים החמים והצעות הכי מקוריות לשמחות שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI