דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הסרת שיער טיפול אסתטי
הסרת שיער טיפול אסתטי
רותם שרון 24/07/11 |  צפיות: 2246

אם תשאלו מדגם של בני משפחה וחברים בסביבתכם, הגיוני שכמה מתוכם עשו טיפול אסתטי כלשהו. וגם אם לא, תוכלו לדעת בביטחון שחשבו על העניין הזה - אם טרם התקשרו וקבעו תור למרפאה... המבוכה שהייתה קשורה באסתטיקה רפואית הפכה מזמן לנחלת העבר - טכנולוגיה חדישה, תעריפים הוגנים, מקצועיות הרופאים והיכולת להראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את תחום הרפואה הפלסטית לפופולרי יותר מאי פעם.

הבחירה לעבור הסרת שיער לצמיתות זה החלטה גדולה, כזו הדורשת הרבה כוחות נפשיים, חוסן פיזי ובעת תקופת ההבראה, גם הרבה מאד סבלנות. חשוב מאוד שתבחרו ברופא בעל-שם, אדם שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות והכנסו לתוך התהליך רק, אבל רק כשתהיו שלמים שלמים עם בחירתכם, מכיוון שכל שינוי של הגוף יהיה שינוי שיישאר לכל החיים.

מה צריך לבדוק אם מתכננים לעבור טיפול אסתטי או ניתוחים פלסטיים, ומאילו דברים יש להיזהר? הנה מספר טיפים שבעזרתם תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:

- למנותחי אף: אחרי הטיפול האזור שסביב האף בדרך-כלל נהיה נפוח וסמוק. ניתן להוריד קצת את הנפיחות והאדמומיות באמצעות צינון המקום בקרח או בעזרת ירקות קפואים.

- אחרי הניתוח הפלסטי חשוב מאוד להימנע מחשיפת אזור האף למוקדי חום כאור שמש, מייבשי שיער, מים ודומיהם, על מנת למנוע הופעה של שטפי דם תת עוריים.

- הרמת חזה: חשוב מאוד לבקש ולראות תצלומים של ניתוחים קודמים של המומחה שלכן, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלות להתרשם מניסיון שלו ולהתרשם מתוצאות ניתוחים אשר ביצע.

- מאד לא מומלץ להפעיל לחץ או כוח כלשהו על הזרועות או החזה אחרי ביצוע כל ניתוח חזה, שכן כל לחץ עלול לגרום להתפשטות הצלקות מהניתוח.

- לטיפולי פנים: בטיפולים בהם נעשה שימוש בחומצות אלפא-בטא, מומלץ מאד להמתין לחודשי החורף. בנוסף, חובה להשתמש בתכשירי הגנה מהשמש במהלך תקופת הטיפול ולאחריו.

- במידה ואת נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, רצוי לעשות כן בסמוך למועד ניתוח המתיחה כדי שאחרי הניתוח תוכלי להתעכב ככל האפשר עד לחידוש הצבע. זאת משום שרצוי להימנע ככל האפשר ממגע של צלקות הניתוח עם חומרים כימיים שבהם יש שמוש בזמן צביעת השיער.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI