דף הבית עסקים שיווק ופרסום ברושור - הפתרון המושלם!
ברושור - הפתרון המושלם!
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 07/08/08 |  צפיות: 2658

האם העסק שלך נמצא בתחרות קשה? האם העסק שלך נמצא בתחרות קשה?

תן לשיווק באמצעות ברושורים דחיפה בכיוון הנכון עם דפוס דיגיטלי מרהיב צבע. צבע הופך ברושור לקריא ומובחן יותר ואם תבחר בשיטת דפוס דיגיטלי לעולם לא תטעה. דפוס דיגיטלי מאפשר לך להניח ברושור בידי הלקוחות שלך במהירות. רוב החברות הדפוס מעדיפות לטפל פרוייקטים קטני היקף כמו ברושורים ועם זמן הספקה זריז באמצעות דפוס דיגיטלי. רובן מעסיקות צוותים מוכשרים עם טכנולוגיה מתקדמת, שמפיקים ברושורים עם איכות עליונה בצבעים מרהיבים בזמן קצר.

דפוס דיגיטלי מושלם עבור עבודות דפוס צבעוניות קטנות היקף כמו ברושורים המתאפיינים במידע שצורך שינויים תכופים. נעשה שימוש בנייר בוהק משני סוגים מותאמי ברושורים לצורך מרקם משובח וצבעים חיים. הנייר הוא עמיד עם מראה מכובד ועשיר. ניתן להשיג נייר זה בשלוש מידות אפשריות הנפוצות ברוב בתי הדפוס. הצבעים המלאים יכולים להיות מודפסים על שני הצדדים, רק על חזית של הברושור או עם חלק אחורי נטול צבע. ישנה אפשרות לעצב ברושור גם בשחור ולבן.

רוב העבודות של ברושורים מציעות שירותי קיפול לשנים,שלוש או  קיפול "זי" (בצורת האות האנגלית).הכמויות הנפצות בשימוש דפוס דיגיטלי עבור ברושורים הם בדרך כלל נמוכות לעיתים בין אלף לכמה עשרות אלפים. ברושורים אלו יכולים להיות מוכנים לשימוש בין יום ליומים לאחר אישור ה"פרוף" (הבדיקה האחרונה לפני ההדפסה).

הרבה חברות דפוס דיגיטלי מציעות מגוון שירותים ולפעמים מציעות שירות של "הכל תחת קורת גג אחת" ובכך משחררים אותך מלחץ שקשור בקמפיין באמצעות מחלקת העיצוב ומחלקת ההפצה. הן יהיו מאושרות לעצב ברושורים עבורך. כל שתצטרך לעשות הוא לעבוד מול המעצב האמנותי, על מנת ליצור ברושור שבבירור ימשוך את תשומת ליבו של הלקוח. בתום ההדפסה לא תצטרך לדאוג להפצה. ברוב חברות דפוס דיגיטלי דואגים גם להפצה. כדאי לך להנות משירות זה של "הכל תחת קורת גג אחת" בו כל הפקת ברושורים היא מהירה, ללא עיכובים, באיכות מעולה ומשתלמת כספית.

דע לך - ברושור הוא דרך משתלמת כלכלית וזולה לדחוף את השיווק והמכירות שלך.ברגע שתיצור קשר עם הלקוחות שלך כשבאפשרותך להציג בגאווה בפניהם ברושורים מודפסים מלאי צבע, הרושם שאתה מותיר אחריך יהיה גדול. ברושור הינו חומר קידום מכירות מדרגה ראשונה עבור כל עסק. זמינות מהירה, גוונים חדים, עלות זולה ועוד הופכים את הדפסתם בשיטת הדפוס דיגיטלי למתבקשת.

היעילות של ברושור נראית מיד בתגובת הקהל שלך. בעינים קרועות, הם מדפדפים, בוחנים את הדפים הגרפים דף אחר דף, שותים את המסרים שלך - פחות או יותר בשלב הזה אתה מבין מה מתרוצץ במוחם ואתה כבר מהרהר על פרויקט של דפוס דיגיטלי נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI