דף הבית עסקים שיווק ופרסום אז למה לבחור ב Roll-up-?
אז למה לבחור ב Roll-up-?
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 07/08/08 |  צפיות: 2695

פרסומות הוא האספקט החשוב ביותר לכל עסק מאחר והוא עוזר לעסק לגדול במהירות. על כן מעמדים של  רול אפ הם כלי נוח ומושך תשומת לב שעוזר לך לפרסם את מוצריך ושירותיך לצופים בו.

 

רול אפ הינו אחד ממעמדי הבאנר הפופולריים ביותר שמשתמש בכלי נהדר לצורך קידום מכירות. מעמד באנר הוא אחד מהכלים הפשוטים והיעילים ביותר על מנת לפרסם את מוצריך ולהביע את רעיונותיך והשקפותיך. אכן כל עסק צריך פירסום על מנת לגדול ולהשיג הצלחה גדולה. על כן מעמדי רול אפ הוא אחד מהכלים המתקדמים ביותר על מנת לשווק את מוצריך. אתה יכול להבחין שמדיית הפרסומות עברה שינויים מרחיקי לכת תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר.

בעל עסק חייב להחליט באיזו שיטה הוא מעוניין להיעזר בכדי להשיג את מטרת העסק שלו. קידום המכירות שיתאים הצורה הטובה ביותר לאופי העסק שלו ואף שיקולים של עובדות כמו השקעה לעומת תוצאה, קלות שימוש וכדומה הם הנושאים העיקריים שהוא צריך לקחת בחשבון כשהוא מחליט להשתמש בשיטת הבאנרים. ובכן יש סוגים שונים של באנרים המצויים כיום בשוק על מנת למנת להתאים לצרכי העסק שלך, חלקם מיוצרים על פי הזמנה מיוחדת, באנרים נגללים, מעמדי באנרים אופקיים, מעמדי באנר דו צדדיים והרבה אחרים אך למעמדי רול אפ יש יתרון על פני כל השיטות האחרות משום שהם ניידים, גמישים, קלים לשימוש וקלים לנשיאה. שיטת הרול אפ נקראת גם מעמדי באנר נגללים, מאחר וניתן לקפל אותם ולגלול אותם וכך לשאת אותם בסוף היום.

אתה יכול להבחין במצויינות האמנותית בשיטת רול אפ על ידי שימוש בסוג מיוחד של תהליך על מנת להפוך את הפירסום שלך מרשים מאוד. אין שום צורך בכלים בכדי להקים מעמדי רול אפ. התכונה הטובה ביותר והיתרון של שיטת באנר זו, היא השימוש בגרפיקה שמשאירה רושם על פני הצופים. הגרפיקה תמיד מאופסנת במעין מיכל מאחר והיא מאוד מתוחכמת וצורכת טיפול זהיר. השימוש הטוב של הגרפיקה בבאנר רול אפ, מראה את היעילות של המעצב. עם זאת, סוג זה של מעמד הינו יקר באופן יחסי לשאר מעמדי המוט הרגילים. קשה לשנות את הגרפיקה של מעמד באנר זה, מאחר והוא דורש מאמץ וזמן בעת יצירתו. שיטה זו בהחלט נותנת דחיפה בכיוון הנכון לעסק שלך.

השימוש בגרפיקה ורעיונות חדשניים הופך את מעמד הרול אפ לאקסקלוסיבי לעומת סוגים אחרים מאחר וסוג מסויים של עסק זקוק לאימג' גרפי לצורך קידום המכירות שלו. המיכל בו הגרפיקה מאופסנת שומר על הבאנר לשימוש עתידי.

מעמדי רול אפ מהווים את שיטת התצוגה המושלמת עבור תצוגות מסחר, בגלל שהגרפיקה המודפסת מאופסנת בתוך הבסיס והתקנת הבאנר היא נטולת מאמץ ולכן גם חוסכת זמן הקמה. זמן ההקמה של רול אפ אינו ארוך וכך הוא ממוקם במהירות. כל שעליך לעשות הוא להאריך את המוט ולהרים את הבאנר. מעמדי רול אפ מכילים פתרונות לנושא הניידות והתצוגה עבור תצוגות המסחר, חנויות קמעונאיות, מסעדות ומלונות. ניתן למצוא רול אפ בכל מקום בו תמצא כמויות גדולות של קהל. ואם לא די בכך, אתה יכול אפילו להציג מידע בגרפיקה עם צבעים רגילים בסמינרים, מצגות, אירועי קידום מכירות, מסיבות של איגודים ועוד. הרול אפ הוא קל במשקלו וניתן לנשיאה מתערוכה לתערוכה כדי לשרת את מטרת העסק שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI