דף הבית עסקים שיווק ופרסום כל מה שרציתם לדעת על רול אפ
כל מה שרציתם לדעת על רול אפ
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/08/08 |  צפיות: 2665

תצוגת מסחר תהיה בלתי מושלמת ללא באנר. אחד מסוגי הבאנרים החשובים ביותר הוא רול אפ. מיצג רול אפ ידוע גם בשם מיצג פול אפ. מיצג רול אפ הינו צורת תצוגה גמישה ביותר. היא אחד מהכלים הנפוצים והפופולריים ביותר בקרב בתי עסק ומשווקים של מוצרים, המשמש לצורך משיכת תשומת ליבו של הקהל. רול אפ הוא מוצר פרסום שמושך את עיני הצרכנים, לא יקר עבור בית העסק המפרסם ואף נושא תמורה טובה מאוד לעומת ההשקעה.

מיצגי רול אפ יכולים להיות מוצגים לטווחי זמן קצרים ולהיות מוסרים במהירות. כל הנדרש הוא מיקום מתאים בתערוכה עבור מיצג של רול אפ. בצורה זו תוכל להציג את המסר שלך ולמשוך קהל צופים רחב בכל תצוגת מסחר.

מיצגי רול אפ מאופסנים בדרך כלל בצורת גליל, אינם דורשים אריזה והינם נפלאים לצורך פרסום של כל מוצר נתון. מעמדי רול אפ עשויים בדרך כלל מאלמיניום משובח. רול אפ אינו מצריך תלייה או הצבה על קיר או תקרה.

הבאנרים הללו ניתנים להסרה לאחר שמוקמו על ריצפה. הבאנרים הללו מסופקים עם מוט הארכה שעוזר לך להשתמש במיצג רול אפ בגבהים שונים. כמה סוגי רול אפ  מסופקים עם תאורה נצמדת. תיק נשיאה אף הוא ניתן להשגה עם כמה סוגי מיצגים של רול אפ. מיצגי רול אפ ברובם מצופים בשיכבת הגנה של ניילון שקוף.

בשל היותם די זולים ונוחים לניוד, מיצגי רול אפ נמצאים בשימוש נרחב ומגוון מעבר לשימוש הרגיל בתצוגות מסחר. רול אפ נחשב יעיל אף בכנסים, חנויות קמעונאיות, תערוכות, מסעדות, קניונים, בטרקליני בתי מלון ובמשרדי קבלה. כל שצריך הוא להעזר בדמיון כיצד ניתן לנצל מיצג רול אפ לטובת פרסום והעברת המסר הנדרש.

ישנה גירסא מוקטנת של רול אפ שהינה זמינה כיום שנפרשת על גבי שולחנות.

על כן, אם אתה מחפש שיטה זולה לפירסום מוצריך, הצגת הלוגו שלך או לשם אספקת מידע, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במיצג רול אפ. שיטה זו אף תוביל לשיפור המכירות ולשביעות רצון של הלקוחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI