דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הסרת שיער ועוד
הסרת שיער ועוד
רונן בן ארצי 26/08/11 |  צפיות: 2559

החיים בעולם המודרני הביאו איתם מגוון מוסכמות מעניינות ש להם השפעה רבה על הצורה בה כולנו רואים את הצורה החיצונית שלנו, לכן לא מעט מאיתנו רוצים לעשות ניתוח קוסמטי אפילו אם לא במטרה להפוך להיראות למין דמות מוזרות של דוגמני על, פשוט בגלל שאנו רוצים לתקן את הגוף שהטבע העניק לנו.

כולנו אוהבים לחוש נהדר, כי אין תחושה מרגשת יותר מתסרוקת מיוחדת או בגדים יפים וחדשים שנראים מצויין עליך ומשדרג את הגוף שלנו (או מסתיר את החלקים הבעייתיים), רק ש לרוב הגנים והזמן מעצבים אחרת את הגוף, ובעת הזאת מתחילים לחשוב על יתרונות הרפואה שנתונת לנו פתרונות רבים ומגוונים לשינוי גופנו ועמו הדימוי העצמי מבלי לגרום ל חור גדול בכיס.

אז מה חשוב לבדוק כאשר מתכננים ללכת ולעשות הסרת שיער באינפרא אדום? ומאילו דברים חשוב להיזהר קבלו כמה עצות אשר יאפשרו לכם למצוא את כל המידע.

תתדרשו לראות עבודות אליו הגעתם, כך יהיה לכם קל לקבל חוות דעת על הניסיון שלו ולראות את טיפולי הסרת שיער ipl שביצע.

השתדלו שלא לבדוק את תוצאותיו של הניתוח שלכם כמה שעות לאחר שמורידים את התחבושת, חשוב לחכות בסבלנות לאחר ימים ספורים תחלוף הנפיחות והאף שלכם יקבל את צורתו הסופית.

ניתוח פלסטי באף- בשבוע הראשון אחרי הניתוח כדאי לשמור על הראש מוגבה מעט מיד שאתם שוכבים במיטה בשביל להפחית נפחיות מצטברת ובכדי לא לסבול מ נוזלים באזור שסביב האף.

נפטרים מהמשקפיים- אם במקרה אתם מרכיבים עדשות או משקפיים חשוב לדאוג ל עדשות מגע שכן אחרי ניתוח יש איסור להיעזר במשקפיים לתקופת זמן של חודש.

מתקנים את החזה- מומלץ שלא ללכת על הקטנת חזה לפני התחלת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו בזמן הדיאטה וצורתו משתנה מכיוון שכך כדאי תחילה להסיר משקל ורק לאחר מכן לגשת לעשות את הניתוח.

מכונים טובים יכולים להראות לכם הדמייה ויזואלית באמצעות מחשב כדאי לבקש מהרופא שיאפשר לכם לראות כיצד את צפויה להיראות בסיומו של הניתוח ולאחר שבועות מספר, כך תוכלי לדעת כי בחרת את המידה הראויות.

חייבים למצוא הסרת שיער לגברים? כנסו לפורטל שלנו ותמצאו את כל מה שאתם צריכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן בן ארצי

רוצים לשמוע עוד על קבלן שיפוצים בבית? שיפוץ אמבטיה? מחפשים שיפוץ דירה? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונן בן ארצי
 
ניתוח העלמת צלקות
שמחליטים לעבור ניתוח העלמת צלקות אתם מתחילים מסלול די ארוך ומחייב, לכן חשוב מאוד לא

כדאי לקחת קורס אורקל
או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לבחור לבחור בקורס מקצועי. לרוב מדובר בתנאי קבלה פשוטים יותר, שעות הלימוד אינו ארוך, המחירים נוחים ופרמטר נוסף-

דלקת חניכיים חריפה
מהימן למצב השיניים ויתרה מזאת שתקבלו מחיר הוגן. באופן הנ"ל תדעו שהמחיר

אסתטיקת שיניים
ולאחר שבועות מספר, ככה תחושי בטוחה כי בחרתם את הרופא שהכי נכון עבורכם.

טיפול עם כתרי זירקוניה
שיניים הם יקרים מאוד אבל כמו כל שוק תחרותי כל אחד יכול למצוא מחיר שפוי ונוח, לכן כדאי לעשות

איך בוחרים טכנאי מחשבים?
05/10/12 | שיפוצים
בעל מקצוע טוב ישמח להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות תגיעו לפגישה

דיני גירושין
זה נובע מבעיות בעסקים ומקרים דומים כמו הפרדות, ילדים ועוד. ונניח לרגע את הסיבה, אם אתם בצרה כדאי מאוד שיהיה לכם צוות עורכי דין טוב.

השוואת ביטוח משכנתא
אם כך במידה ותזדקקו לביטוח נכס למשכנתא, התאימו את סוג הביטוח, למציאות בה מתנהלים חייכם. לדוגמא: אם הרכב שברשותכם הוא לצרכי עבודה– ודאו שיבטחו

הובלת פסנתרים טיפים ועצות
05/10/12 | מעבר דירה
שמתוכננים להגיע והקפידו שביום ההובלה הבית יהיה ארוז. רכזו את כל הארגזים ואל תדחו

השלמת בגרויות
אנחנו לא מתחילים לדבר עדיין וכבר עולה השאלה מה נהיה כשנגדל? וכך אנו מתוודעים לעקרון שטוען שמקצוע זה מאוד חשוב, ושאם משקיעים בלימודים קוצרים הצלחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI