דף הבית עסקים שיווק ופרסום מסגרות פופ אפ – האמצעי השימושי ביותר בתערוכות
מסגרות פופ אפ – האמצעי השימושי ביותר בתערוכות
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 14/08/08 |  צפיות: 2538

יש לך בודאי זכרונות אהובים מילדותך המוקדמת, שנשלטים בעיקר על ידי הריחות של בגדים חדשים והבישול המעולה של אימך. למעשה  אתה בר מזל בשל כך. אותם ימים אינסופיים חמים עם רוח קרירה חקוקים היטב בזכרונך. כל ערב התאפיין במאכלים טעימים חדשים  הישר מהתנור וחוויות חדשות , החל מביקור בגן החיות דרך מוזיאונים ופארקים.

 

למרבה המזל עבור מציגי תצוגות מסחר בימינו, בעיות אלו ניתרון לפיתרון בקלות יחסית. מציגים אלו מתחילים להבין את הפוטנציאל הגלום במסגרות פופ אפ. למרות הקלות של הקמת מסגרת פופ אפ עם האימג' המקצועי שלך, אתה עדיין ממשיך לראות תצוגות חסרות טעם שמשיגות תשומת לב מועטה בגלל שהן כה עלובות בהשוואה לכל מה שסביבן.

 

בעבור סכום זעום וחמש דקות, אתה יכול לרכוש מסגרת פופ אפ ניידת שתאפשר לקבל נוכחות מובחנת ומקצועית. ישנם אנשים שמזלזלים בצורך במיצג פופ אפ וניתן להבין את ההגיון שלהם. לעיתים קרובות, מציג מאמין שלוחות תצוגה רגילים יספיקו. בשעה שאתה מבין מהיכן הם שואבים את תפישתם זו (כי לוחות תצוגה באמת יכולים להראות מקצועיים), אך תפישה זו מחמיצה את היתרון ההשוואתי הענק של מסגרת פופ אפ, את קלות ניודה, קלות הקמתה ואת המראה המקצועי שלה.

 

חלק גורסים שניתן להשיג נוכחות על ידי אישיות בלבד. ואכן אתה יכול להיות בטוח שזה נכון לגבי אנשים מסויימים. אפילו אם מדובר במיעוט, הם עדיין חסרים את היתרון ההשוואתי הענק שיש לצידם של האחרים. בשורה התחתונה פופ אפ הינה דרך מעולה ליותר מרק תצוגת מסחר. בכל מצגת, סמינר או פגישה יכולים למצוא שימוש עבור פופ אפ. אם אתה משתמש במסגרת פופ אפ משלך כמו שמשתמשים במסך מקרן, אינך צריך לקנות מסך כבד, מסורבל ומורכב. אתה יכול לתלות כרזה ריקה עליו והרי לך מסך.

 

מסגרת פופ אפ הינה מחוייבת המציאות לא רק למציג המצוי אלא לכל חברה שעוסקת בשירות כלשהו לאנשים. היא חוסכת כסף רב ויש בה אפשרויות שימוש רבות.

 

מסגרת פופ אפ היא בדרך כלל קלה וניתנת להקמה על ידי אדם אחד תוך דקות ספורות. היא עשויה מסגרת אלומיניום קלילה שאינה דורשת חלל נרחב לצורך הקמתה. הטכניקה שבה משתמשים עם פופ אפ פשוטה: כאשר המסגרת עצמה נמשכת לשני הצדדים ומורמת בה בעת, היא יוצרת שלד פופ אפ המכיל את הגרפיקה של התערוכה.

 

מסגרות האלומיניום ניתנות להשגה בשוק בקלות. נעשה בהן שימוש גדול בתערוכות עם פופ אפ וזאת מאחר והן יציבות יותר על הקרקע, במידה ומשטח ההצבה הינו במישור, שכן אם לא, הן יספקו תמורה עלובה עבור ההוצאה הכספית שהושקעה בהן. אך אם לסכם, באופן כללי מסגרת פופ אפ הינה שימושית ביותר עבור תערוכות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI