דף הבית עסקים שיווק ופרסום כל היתרונות הטמונים בהדפסה על קנווס
כל היתרונות הטמונים בהדפסה על קנווס
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 14/08/08 |  צפיות: 2787

כצלם, מאוד חשוב לחפש ללא הפסקה דרכים להגדיל רווחים תוך שמירה על איכות צילום גבוהה. בהמשך למטרה זו,  צלמים רבים נוטים לכיוון הדפסה על קנווס. זהו חשבון פשוט: הדפסי תמונות על קנווס, יוצרים רווחים גבוהים יותר מאשר הדפס על נייר אמנותי. המשתמע מכך שצלמים מרויחים יותר לכל הדפס וזה מוביל לרווח כללי מרשים יותר. הגורם העיקרי מאחורי הצהרה זו, הוא העובדה שהיצור של הדפס אמנותי על קנווס מתוח על שלד עץ, עולה פחות מתמונה ממוסגרת עם רקע וחיפוי זכוכית.

צלמים רבים מבינים את היתרונות של הדפסה על קנווס, אך הידע כיצד ליצור את יצירות המופת הללו, חסר להם. הם יודעים, עם זאת, שחנויות המסגרות דורשות דמי שכר גבוהים עבור שירות זה.

מצד שני, צלמים רבים יודעים היכן ניתן למצוא מסגרות זולות, רקעים וזכוכית חיפוי. כך הם משלבים את כל המרכיבים ביחד ויוצרים יצירת אומנות הניתנת למכירה. אם אותם מקצוענים היו יודעים כיצד למתוח קנווס, הם היו בבטחון מלא משתמשים בכלי הזה, על מנת להנות מפוטנציאל הרווח הניכר הגלום בו.

צלמים לוקחים בחשבון את העובדה שהדפסי קנווס יכולים להיתלות על קיר ללא מסגרת. הדפסי קנווס אלו בדרך מכונים הדפסים "תוצרת הגלריה". על ידי מתיחת קנווס על מסגרת פנימית, מומחה קנווס יוצר רושם תלת מימדי שקוסם לעין עד מאוד. כתוצאה מכך, הדפסים "תוצרת גלריה" יכולים להימכר ללא מסגרת במחיר זול, שחוסך לאמן את החומרים היקרים והזמן הדרוש ליצירת מסגרת לתמונה.

בנוסף לכך, ישנם גורמים לשקול בהקשר למתיחת קנווס אמנותי ואיכותי. מתוכם החשוב ביותר הוא  החומרים עימם אתה בוחר לעבוד.

איכות קנווס שאתר מעוניין לעבוד עימה צריכה להיות בעלת תכונות הדמייה משובחות. רקע מסוג זה אמור להיות מעולה בשיקוף קנווס מבריק או מבריק למחצה. קנווס רקע דורש דיו שחור במדפסות שלך. חשוב מאוד שלא יווצרו בסוג קנווס שתבחר סדקים בקצוות.

חומר איטום: חומר איטום טוב הוא הכרחי לתהליך הדפסה על קנווס. משנמרח חומר האיטום על קנווס, הוא יגרום לחישול הקנווס, בצורה כזו שתמנע את אותם סדקים המוזכרים לעיל.

מוטות מתיחה צריכים שפה מורמת על מנת להימנע מהצללה. הצללה נגרמת כאשר קנווס נצמד למוט המתיחה. כתוצאה מכך, נוצר קו בולט בצד המודפס. ארז נחשב העץ היעיל ביותר ליצור מוטות מתיחה.

התהליך אמנם נשמע מורכב לממסגר קנווס טירון. אך אל דאגה, אינך היחיד החושב כך. תוך חיפוש קצר באינטרנט, תוכל למצוא הדגמה תמציתית של כל חלק בתהליך. אם אתה מעוניין ללמוד להדפיס על קנווס לא תמצא מקור טוב יותר למידע מאשר האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI