דף הבית עסקים שיווק ופרסום מיצגי רולאפ – כלי שיווקי נחוץ לתצוגות מסחר
מיצגי רולאפ – כלי שיווקי נחוץ לתצוגות מסחר
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 14/08/08 |  צפיות: 2655

מיצגי רול אפ המיועדים לתצוגות מסחר הינם לרוב סוג של מיצגי באנר. מיצגי רול אפ שכאלה הם בעלי מעמדי באנר שניתן לגלגלם. מעמדי הבאנר הללו הינם מושלמים להעמדת תמונה על הריצפה בצמוד לקיר. לסוג זה של מעמד באנר רול אפ, יש חומרה מיוחדת משלו, שמאפשרת לאימג' הגרפי שלך להראות הישר מהריצפה עד סוף האימג'.

החלק הטוב בסוג זה של מעמד באנר רול אפ הוא שמנקודת צפייה חזיתית של המעמד, כל מה שהלקוחות הפוטנציאלים יכולים לראות הוא את האימג' עצמו. סיבה לכך היא העובדה שכל החומרה מוסתרת או שרק חלק קטן ממנה נמצא בתחתית או בראש המעמד. מיצג רול אפ של תצוגת מסחר יכול אף להיות מוצמד למעמד באנר רול אפ אחר על מנת ליצור אימג' יותר מורחב שניתן להארכה של שלושה מטרים ואף יותר.

אם אתה תר אחר מעמד תצוגת מסחר קל לניוד, אז מיצג רול אפ הוא ההעדפה הטובה ביותר. מיצגי רול אפ הינם הבחירה המוצלחת מהרבה סיבות. הם אינם רק קלים לנשיאה אלא גם חסכוניים ולכן משתלמים כלכלית עבור העסק שלך. סוג אחר של מעמד באנר רול אפ הוא מעמד באנר ניגלל. מעמדים שכאלה הם נחשבים למשופרים מאחר והם מחזיקים מעמד יותר. האימג'ים הגרפים בסוג זה של מיצג רול אפ, נגללים בדיוק כמו תריס גלילה, החוצה ופנימה אל בית איכסון בצורת גליל מתכת. בית האיכסון הזה נמצא בדרך כלל בתחתית המיצג. רול אפ מסוג זה,  בדרך כלל פורש את האימג' הגרפי כלפי מעלה על פני עמוד מתכת חלול שמאובטח בקצהו. רול אפ מסוג זה הוא קל לשימוש ולא נחוץ שום אימון על מנת להפעילו או כלים מיוחדים לצורך הקמתו.

במקרה של מעמדי באנר נגללים, נעשית למינציה משני צידי המיצג. עובדה זו עוזרת לשמר ולהגן על האימג' מכל סוג של נזק ולכן כאמור רול אפ מסוג זה הוא בעל תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר רול אפ רגיל.

לסיכום, כאשר אתה שוקל להשתמש במעמד באנר בתצוגת המסחר הקרובה, מיצגי רול אפ הוא כלי שיווקי שאינך מעוניין להתעלם ממנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI