דף הבית עסקים שיווק ופרסום שמשונית - שילוט אמין, זול ומהיר
שמשונית - שילוט אמין, זול ומהיר
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 14/08/08 |  צפיות: 2655

רובינו יודעים מהו באנר – לא מדובר בבאנר בו משתמשים בדפי אינטרנט – אלא הסוג בו משתמשים כשלטי חוצות על בניינים, גדרות, או על במות של כנסים.

באופן כללי, באנר הוא שלט גדול וגמיש או כרזה שמיוצר מחומר עמיד שניתן לקיפול או מגולגל. אנו רגילים לראות באנרים תלויים בחוצות העיר ולאורך הכבישים, בירידים או לצורך קידום של מטרות חשובות.

בשנים האחרונות באנרים או "שלטי באנר" הפכו יותר מגוונים מאשר בחמש השנים האחרונות. כיום משתמשים בשיטת שלטי הבאנר במיקומים שפעם היו אקסלוסיבים לשילוט קבוע. היום במקום שילוט העשוי עץ או חומרים קשיחים אחרים,  רואים לעיתים קרובות שלטי שמשונית שמשרתים את אותה מטרה בצורה מספקת.

בימים אלו החומר הנפוץ ביותר להכנת באנרי חוצות הוא הויניל החלק, נאה למראה והעמיד. באנר המודפס על ויניל יכול להחזיק מעמד בכל מזג אויר למשך שנים. באנרים מסוג שמשונית (שזהו השם העברי לבאנרים מויניל) מוצבים כיום בעיקר במקום בו נחוצה חלופה זולה ומהירה או כפתרון זמני במקום שבו יופיע שלט קבוע מאוחר יותר. במקרים בו מיקום הפירסום הוא זמני כמו למשל אתר בנייה, שמשונית הוא סוג השילוט היחיד שבו ישתמשו.

שמשונית היא בעצם באנר שקל לארוז כגליל בשעה שיש להסירו או להעבירו למיקום חדש ובנוסף לכך הינן זולות יחסית בהשוואה לחלופות המוצעות בשוק.

מה שהפך את השמשונית לכה מגוונת היא העובדה שבכיום בניגוד לעבר, ניתן להדפיסה באופן דיגיטלי בצבעים מרהיבים באופן שיוכל להיות מנוצל לשימוש חוצות או שימוש פנים-מבני. בעת שמעצבים שמשונית ניתן להשתמש בתמונות, איורים, רקעים, ולוגואים של חברות.

המקום הטוב ביותר למציאת מקור להדפסת שמשונית הוא האינטרנט. מספר מצומצם של חברות עוסקות באספקה מהירה ובעלות זולה של שמשוניות. חשוב לוודא שההדפסה על שמשונית לא נעשה תוך שימוש בהדפסות משי שהיא טכנולוגיה מיושנת ויקרה יותר, שכן היא מייעדת שמשוניות אלו בעיקר לשימוש תוך-מבני, מאחר ובטכנולוגיה מיושנת זו הצבעים לא עמידים בפני קרינת השמש לאורך זמן, נוטים להישרט ולהנזק ממים (גשם).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI