דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות לחגוג באזור קיסריה
לחגוג באזור קיסריה
nataly28 04/09/11 |  צפיות: 2745

מחפשים טיפים בתחום האירועים? רוצים להרים מסיבת ברית ואין לכם רעיונות ממה מתחילים?

תכנון אירוע הוא משימה לא קלה. כל ארוע כולל בתוכו פרמטרים שונים, כשכל פרמטר צריך יחס בנפרד. בסופו של עניין אתם קוצרים את הפירות, אחרי שהפקתם את האירוע שאף אחד לא ישכח!

מה לגבי מבצעים לחתונה? בואו ותתחילו ללמוד כל מידע שחשוב לדעת על ארועים.

רוצים להכיר כל מה שיש לדע על הרמת מפגש שלא ישכח במהרה? ישנם נושאים שונים שאסור להזניח כשמתכננים אירוע: כמה אנשים יגיעו לארוע, DJ, אלכוהול ואוכל, עיצוב ואווירה באולם, ביגוד יחודי, צילום סטילס ווידאו וכיוב'. את כל אלו ניקח בחשבון במאמר זה.

גני אירועים בירושלים זה מקום טוב להתחיל בו

איפה יתקיים הארוע -
כדי לקבוע את המקום המוצלח ביותר לאירוע שאתם מתכננים, חייבים לקחת בחשבון מספר פרטים חשובים: מהו האירוע, מה צפוי להיות מזג האויר, איפה מתגוררים המוזמנים וכמה אנשים אתם מזמינים. מה המיקום המועדף עליכם? גן ארועים, אולי אולם, אולי על חוף הים? אולי בכל תעדיפו אירוע בבית? חישבו היטב לפני חתימה על חוזה עם גן, אם הוא בוודאות ממלא את כל הדרישות של אופי הארוע?

קיטרינג - אסור להפיק ארועים ללא מאכלים. חשוב לוודא כי במקום בו אתם מקיימים את הארוע מציע קטרינג שמוצא כן בעיינכם. במצבים מסוימים, תדרשו לסדר את נושא הקייטרינג באופן פרטי, על ידי השכרת שרותים של חברת קטרינג שהכרתם. חשוב לזכור, אם יש לכם דרישה לכשרות, ודאו שהמקום כשר.

שירותי בר - שירות בר תוכלו לשכור מתוקף שירותי האולם או הגן או באמצעות חברה חיצונית. עלות השירות מושפעת מיוקרתיותם של המשקאות, סוגי המשקאות, צורת ההגשה וכל הפיצ'רים האחרים שתבחרו להוסיף.

חליפה או שמלה - הבגדים נתונים לאופי הארוע והאופי שלכם. ביגוד לארועים הוא עניין לא זול, שלפעמים אפשר לעקוף. אל תשכחו המסיבה לא תקרה שוב ונראה שלא תזכו להזדמנות ללבוש את הבגדים האלו אחרי שהארוע יסתיים. שקלו את האפשרות של השכרת בגדים לאירועים. אפשר גם לתפור בגדים יחודיים, לחסוך הוצאות על שמלה או חליפה ממותגת. תוכלו לבדוק אם יש לכם כבר בגד מתאים בארון או לחשוב על להזמין מחנות מקוונת.

עיצוב ארועים - בלב האווירה של אירוע; רוב אולמות הארועים נותנים כמה אופציות לאופי המקום. אין סיבה שתוותרו על הסביבה המרגשת שתייחד את הארוע שלכם.

די ג'י - המוזיקה היא מהות האווירה של הארוע מוזיקה חיה או תקליטן, העיקר שכולם יהנו. אם הטעם המוסיקלי שלכם לא פופולארי, קחו בחשבון שלא כל האורחים מעריכים זאת וצריך להרקיד את כל הנוכחים בארוע.

תיעוד האירוע - כל מסיבה גדולה צריך להיות מתועד, ועדיף שעל ידי מקצועין. מקובל גם לצלם את ההכנות המקדימות ועוד תמונות שונות. תעדו את החגיגות גם בהסרטת וידאו.

מתכוונים להרים את האירוע הכי שווה שיש? מחפשים מידע על תכנון אירועים? שובו לאתר לכל המאמרים, האופנות החמות וההצעות הכי מפתות לשמחות שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI