דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עיצובו של האירוע
עיצובו של האירוע
nataly28 06/09/11 |  צפיות: 2807

בר מצווה מתקרב? עומדים לפני ברית לבן הבכור וקשה לכם לדעת כיצד מתחילים?

הפקת אירוע היא סיפור רציני. אירועים משפחתיים מורכבים מחלקים קטנים, כשכל אחד מחייב יחס נפרד. בסופו של יום כולם שמחים, אחרי שיצרתם אירוע נהדר!

חושבים ללמוד יותר על גן אירועים ברעננה? מאמר זה יתן לכם כל פרט ללמוד בנושא אירועים.

מרגישים שאתם רוצים ללמוד הכל על ארגון ערב שאף אחד לא ישכח? ישנם נושאים רבים להם צריך לייחס חשיבות כשמתכננים ארוע: כמה אנשים יגיעו לאירוע, בידור, בר וקייטרינג, עיצוב האולם, חליפת חתן ושמלת כלה, צילום וידאו ועוד. לכל הפרמטרים הללו נתייחס כאן.

גן אירועים ברשפון זו התחלה ברגל ימין

מקום לאירוע -
כדי להחליט על מקום ראוי לחגיגה, ממולץ לזכור מספר דברים: מה סוג האירוע, מה יהיה מזג האויר, איפה גרים המוזמנים ומספר האנשים. איפה תרצו לערוך את הארוע? בגן או אולם אירועים, מה עם ארוע בים? אולי הכי כיף חגיגה בבית? חשבו היטב לפני חתימת חוזה מול גן או אולם, האם הוא בטוח מספק את כל הדרישות של הארוע?

קטרינג - אין דבר כזה לחשוב על מפגש חברתי בלי לספק לאנשים קיטרינג. בקשו לטעום את האוכל וודאו כי הגן מספק אוכל ראוי למאכל. מצד שני, אולי תעדיפו לדאוג לשירותי הסעדה בעצמכם, על ידי הזמנת חברת קטרינג שהרשימה אתכם. כמובן,אם חשובה לכם הכשרות, אל תשכחו לוודא שהאוכל כשר.

שירותי בר - שירותי בר ינתן מתוקף שרותי אולם הארועים או ביוזמתכם. מחיר הבר מושפע מיוקרו של האלכוהול, המגוון, בר אקטיבי או פסיבי והאקסטרות שתוכלו לחשוב עליהם.

בגדים לארוע - הבגדים לארוע נתונים להעדפותיכם האישיות. בגדים לארועים הם נושא יקר, שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. חשוב לקחת בחשבון הארוע הוא חד פעמי וסיכוי סביר שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את החליפה או השמלה אחרי שהארוע יסתיים. בדקו אפשרות של השכרת בגד לאירוע. תוכלו לתפור בגד עבודת יד, להמנע מהוצאות מוגזמות על מותג יקר. תוכלו לבדוק אם יש לכם בגד יפה לאירוע או גם לרכוש דרך הרשת.

עיצובו של האירוע - בלב האירוע שלכם; רוב גני האירועים נותנים כמה אופציות למראה המקום. למה להתפשר על התחושה המיוחדת שתייחד את הארוע שלכם.

די ג'יי - מוזיקה זה מרכז האווירה של הארוע דיג'יי או להקה, העיקר שיגרמו הנאה לאורחים. אם אתם אוהבים מוסיקה בסגנון מקורי, קחו בחשבון שלא כל האורחים ישמחו וצריך לשמח את כל החברים והמשפחה.

צלם אירועים - כל ארוע מרגש מוכרח להיות מתועד, רצוי בידי צוות מקצועי. בדרך כלל יצולמו גם את ההכנות הקודמות לאירוע ועוד תמונות מיוחדות. אל תשכחו להסריט את הארוע גם בוידאו.

מפיקים את מסיבת המאה? מחפשים מידע בנושא ארועים ומסיבות? קראו כאן עוד לכל הסודות, השמות החמים וההצעות הכי שוות לשמחה שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI