דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה איכות הסביבה מעבר משימוש בשקיות ניילון לשקיות נייר
מעבר משימוש בשקיות ניילון לשקיות נייר
קמין סנטר 28/10/11 |  צפיות: 3296

האדם אינם זוכר את אותה כוכבות התוכנית המיתולוגית סקס והעיר הרצינית ממריאות בכל פעם אחת מחנות כלבו רצינית, כשבידיהן שקיות נייר ממותגות ונחשקות אפילו יותר. כולנו רצינו שגם על ידינו תהיה תלויה שקית נייר כזאת או אחרת כדי שרובם המכריע יתריעו מה רכשנו בעת האחרונה. מעמדן הרם של שקיות דף הנייר אינם מאז ומעולם היה כך, אלא שכיום הן הולכות ומתבצעות נפוצות הרבה בזכות הטרנד הבינלאומי עבור שמירת כדור הארץ מנזקים שאינו הפיכים.

ולאסונות שכאלה גורמות האלופות של מחלקת השקיות בתקופה האחרונה – שקיות הניילון והפלסטיק. לזמן של שנים רבות הלכו ונערמו ברחבי הגלובוס טונות של המרכיב הבלתי מתכלה הנ"ל, עד שארגונים ירוקים התחילו להסב את אותה תשומת לב היצרנים לבעיה. בזמן האחרון מתגברת הקריאה להפסקת השימוש בהן. במקומן מוצעות שקיות נייר בכל מקום הגדלים, מכל הסוגים, בגוונים ססגוניים ועיצובים מגוונים.

שקיות נייר – תועלות לא רק
אם קרה ש מוצאים לנכון שקיות נייר תורמים לאיכות הסביבה שתי פעמים – פעם אחת בלבד בכך שמקטינים את אותו ייצור הפלסטיק ההרסני ופעם נוספת כשמשתמשים עם חומר ממוחזר, דף הנייר, ומקטינים את אותה כריתת היערות בכדור המדינה, כיוון שנייר, כידוע לכל, עשוי מעץ. אל מעבר לכך, שתי בונוסים מובנים תקבל כל חברה שתעדיף שקיות נייר, היא האמת אף תיתפס בדעת הקהל כירוקה ואף תקבל אביזר בעל מראה איכותי יותר. והכי חשוב, כנהוג בעידן הזה, היא האפשרות לנצל אחר שקיות דף הנייר לפרסום. שקיות נייר הופכות בגיל זמן למשטחי יח"צנות תוך שימוש הדפסים ססגוניים אם מדבקות תוך שימוש לוגו לא מלוכלך ומעודכן שייחרט בזיכרונו של כל אחד.

שקיות נייר הן קלות לעיצוב ונעימות לשימוש ואת מוצר הטיפוח אפשר, כאמור, ליצור התקשרות ובכל גודל שהוא משקיות קטנטנות לצורכי מתנות זעירות, כמו למשל שוקולד איכותי או לחילופין אבנים יקרות, ועד לשקיות נייר מסחריות יותר מכך המיועדות לקופסאות נעליים או לחילופין פריטי לבוש מרשימים ולא מעט אנשים. המראה יכול להיות באופן לרוחב אם לאורך ובכל סוג אפשרי, מורכב גוון חום "של פעם אחת" וטקסטורה – מבריקה אם מט, חלקה או לחילופין מחוספסת. אפילו מבחינת הידיות אפשרי לגוון יחד עם הדפסים אחרים כגון אזור, בד נייר, עור, פלסטיק- שאין בו מספק שהם הרבה יותר מכך ידידותיים ונוחים מ ידיות הניילון שנקרעות בנוחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI