דף הבית בית משפחה וזוגיות גינון שיטות פשוטות לתכנון גינות גג מעוצבות
שיטות פשוטות לתכנון גינות גג מעוצבות
ריקו עובדיה 10/11/11 |  צפיות: 2721

רוצים להתעסק בגינון? במקום הזה אפשר לקרוא לעומק על כל הדרכים היעילות לשידרוג גינתכם, ולהנות מטיפים מקוריים וטובים בתחום של גינות.

גינה מעוצבת היא בגדר משאלה של אנשים רבים, וזה גם אפשרי להבין את הסיבות לכך. אם יש ברשותנו גינה אסתטית היא עשויה לשמש אותנו בשביל שנת צהריים, בשביל אירוח ואפילו לשם ההנאה החשובה בחיים - טיפוח הגינה. החלק המורכב הוא הדרך הארוכה להשגת גינת חלומות... חושבים שתצליחו?

החלק הראשון הוא יצירת גינה - חייבים גנן בחיפה?

תהליך התכנון הראשוני של הגינה שלכם, זהו חלק חיוני ביותר. השיטה שבה תקימו את הגינה, תשפיע לא מעט על התוצר העתידי. מהסיבה הזו אין ברירה אלא להיוועץ במקצוענים בדבר אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שברשותכם, ולבדוק את סוג האדמה. שהרי בסופו של דבר לא כל העציצים מצליחים לגדול בכל סוגי האדמה, לפיכך מומלץ לדעת מה עומד בפניכם.

החלק השני - עבודה קשה.

אתם מוכנים לזה? צריכים לדעת יותר על גינות גג מעוצבות? לא ניתן להזכיר גינה אמיתית מבלי להזכיר את השעות הקשות של עבודות הגינון השונות. צריך לקנות עציצים ועצים, ואח"כ להתחיל בזריעה ובשתילה. העבודה הקשה אינה נעימה תמיד, אולם התמורה שתראו מן הגינה שווה כל שעה ואת כל המאמץ שלכם!

עכשיו אתם יכולים לשקול את הפרטים הקטנים!

גינה פרטית זה לא רק שיחים, פרחי נוי, מדובר, בין היתר, על פסלונים, מזרקות מרהיבות ואפילו גופי תאורה לגינה. זה השלב הכי מהנה כי עתה ניתן ללכת ולבחור לכם ריהוט גן ולהפוך את מרחב הגינה לגן מרהיב. כל האלמנטים הקטנים יוצרים הבדלים גדולים, ואתם תופתעו לראות איך הגינה תשתדרג עם כמה טאצ'ים של עיצוב ודקורציה מתאימה.

רוצים לדעת יותר על תחום הגינון? צריכים בדחיפות טיפים נוספים עבור גננים חובבנים? גלשו לאתר. אז קדימה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI