דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מחפשים שירותי הובלות בזול?
מחפשים שירותי הובלות בזול?
ריקו עובדיה 28/11/11 |  צפיות: 2251

נגמר חוזה השכירות? מצאתם מיקום טוב יותר? אין הרבה אנשים אשר שוכנים כל החיים במקום אחד. חלק לא מבוטל מהאנשים חייבים לעבור מדירה אחת לשניה בכמה נקודות במהלך חייהם. יש הרואים מעבר דירהתהליך מייגע. המאמר הזה מובא לידיאלו שמחליפים מקום מגורים עוד זמן לא רב, ובו תחשפו למספר נקודות למחשבה על הובלות בזול.

לא הכל שחור


זכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק ניכר מהאנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון התקדמות למרחב מגורים גדול או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף נוסף אבל גם אותו אפשר לעבור בקלות.

כל הטיפים למעבר דירה נינוח, זריז וללא דאגות


אל תחכו לרגע האחרון, ערכו בדיקה של אפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מספיק זמן לפני. באמצעות ההכנה תמנעו מהוצאות מיותרות ותהיו מוכנים ליום העברת העסק בצורה טובה.

לא מוצאים דקה לארוז? ניתן לאתר המון חברות המציעות שירות של אריזה לצד ההובלה. צוות מנוסה של אורזים יבוא כמה ימים לפני ההובלה כדי לארגן בארגזים את רכושכם.

אם נתקלתם במקרה שדורשים מכם להתפנות מהבית לפני שהגיע הזמן בו נותנים לכם להכנס למתחם החדש אל תדאגו! באזורים שונים של הארץ ניתן למצוא מספר עסקים המשמשים למטרת אחסנת תכולת דירות. המחסנים בד"כ מושכרים על בסיס שבועי אך יש גם אחסון ליותר זמן ואף בתעריף נמוך יותר.

לא מתפשרים על הובלות הצעת מחיר


אם אתם אורזים או שפשוט שכרתם את שירותי חברת הובלות על מנת לארוז חשוב מאוד לארוז את הדברים שלכם בדקדקנות בכדי שיגיעו בשלום לבית החדש שלכם. לא תרצו שכלי החרסינה שדודה ניצה הורישה לכםישבר בטלטלות הדרך.

לא חוסכים על מובילים אמינים, לא כל בעל טנדר הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים מסוימים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים מיומנות רבה וכושר נשיאה. בנוסף, יש רהיטים כמו: פסנתר כנף פינת אוכל מעץ מלא אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. בעקבות זאת, מומלץ לוודא שהמובילים מסוגלים לבצע זאת. פעולה זו דורשת תשלום נוסף.

תמדדו את הדלתות בבית הנוכחי ובדירה אליה עוברים. אם וקרה שדלת המעלית קטנה מדי יש מצב שתצטרכו לקחת בנוסף מנוף.

תמיד תוכלו לשכור נותן שירותי מנוף מחברה נפרדת אך מומלץ לטלפן ולבדוק אם החברה אותה אתם מזמינים מספקת גם שירותי מנוף, כך תחסכו לא מעט. יש מקרים שכדאי לשכור שירותי מנוף להובלה, אם אם אתם לא חייבים. מנוף יכול לחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים במהלך הכניסה והיציאה מהמעליח.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? צריכים בדיקת מחירים זריזה?
כנסו עוד היום לפורטל האינטרנט בו תוכלו לקבל פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממגוון רחב של נותני שירות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI