דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר לימודי עיצוב תעשייתי ועיצוב מוצר בישראל
לימודי עיצוב תעשייתי ועיצוב מוצר בישראל
topseach 06/12/11 |  צפיות: 4631

כדי להפוך לאיש מקצוע הבקיא בנבכי העיצוב בתעשייה נדרשים כישורים רבים. שוק העבודה בתחום דורש מיומנויות טכניות ועיצוביות, כך שאמנם הדרישה מהעובדים רבה, אך בתמורה הם משתלבים באחד מהשווקים המעניינים ביותר בישראל. את לימודי עיצוב מוצר ניתן ללמוד בשתי דרכים – לימודי תעודה או תואר אקדמי. בעוד שקורס עיצוב מוצר נמשך תקופה קצרה יותר אינטנסיבי יותר, תואר אקדמי של עיצוב תעשייתי יעניק לכם את שלל הכלים המקיפים לתעסוקה בתחום.

מה לומדים בעיצוב מוצר?

לימודי עיצוב מוצר, או בשמם המוכר יותר עיצוב תעשייתי, מקיפים מוצרים רביםבמשק הישראלי ובעולם. אתם תלמדו את הקונספט העיצובי שעומד מאחורי עיצוב מוצר אלקטרוני, רהיטים, וגופי תאורה, עיצוב תעשייתי של אריזות למוצרי מזון, ועוד ועוד. אם דרושה הגדרה כוללת של לימודי עיצוב מוצר, הם עוסקים בפיתוח ובבנייה של מוצרים אשר משווקים באופן תעשייתי – לא מדובר בעבודה על כיסא או פריט מסוים, אלא במערכת אינסופית של מוצרים המיוצרים באופן תעשייתי.

תכנית לימודי עיצוב תעשייתי

כדי להיות אנשי מקצוע בתחום עיצוב תעשייתי, תצטרכו לחקור את השוק שאתםפועלים בו, בין אם מדובר בייצור רהיטים או בקבוקי בירה. לאחר מכן, תאפיינו את קהל היעד של המוצר, את המאפיינים של המוצר עצמו ואת אסטרטגיית השיווק, ומתוך כלל הפרמטרים האלה תוכלו לצאת לדרך של עיצוב מוצר.

כדי להקנות את המיומנויות הללו שלעיצוב מוצר או עיצוב תעשייתי, תוכנית הלימודים הנמשכת כארבע שנים מורכבת משיעורים הנדסיים ומדעיים, טכנולוגיים, וכן שיעורים עיצוביים. שנת הלימודים הראשונה של לימודי עיצוב מוצר תוקדש ללימודי מבוא – הכרת המחשב ותוכנות עיצוביות כפוטושופ, תולדות האמנות, גרפיקה הנדסית, וכן תולדות העיצוב.

לאחר מכן, ככל שתתקדמו בלימודים, יתעמק הידע שלכם ותוכלו להתנסות בעשייה אמיתית של עיצוב. במרבית המוסדות מתקיימות סדנאות, שמשתתפים אותן מנחים לרוב גם אנשים מהתעשייה – שישמחו לקחת אתכם אליהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI