דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב תעשייתי עיצוב ופיתוח מוצר עבור מטרות מוגדרות
עיצוב ופיתוח מוצר עבור מטרות מוגדרות
topseach 10/12/11 |  צפיות: 4321
עיצוב ופיתוח מוצר לתכלית מסוימת

לכל פעולה (כמעט) שאנו נדרשים יש תכלית... כך המקרה גם בעת פיתוח מוצר חדש. בכזה מקרה יש להבין את צרכינו היטב בטרם תחילת העבודה, שכן פיתוח מוצר נועד לשרת מספר מטרות ובעבור כמה גורמים שונים.

פיתוח מוצרים מעבר לכל דמיון

כאשר ניגשים לפרויקט מורכב כשל פיתוח מוצר אנו חייבים להבין מה אנו רוצים להשיג עבורנו (כמעצבי מוצר, או מעצבים תעשייתיים) ומהי מטרת פיתוח המוצר אותו אנו מעוניינים לייצר. בעוד שחשוב להשתמש בדמיון של אדם יצירתי כמעצב מוצר עבור הכנת כל הדרוש לקראת תחילת ייצור מוצר להפקה המונית, חשוב לא פחות לתת למעצב תעשייתי את המקום והזמן לאזן בין מגוון הצרכים הקיימים בתהליך שכזה על מנת לרצות ולאזן בין כולם.

עיצוב מוצר מושך אך יעיל ובר עלות תועלת סבירה

ישנן דרכים רבות להפקת עיצוב מוצר מושך, עיצוב אריזת מוצר הוא רק אחת מהן. מעבר לכך, ייצור מוצרים יתאפשר רק לאחר שהוכח כי ניתן לעמוד בדרישות לרווח עתידי מהפרויקט, וזאת לצד יעילות ברורה של המוצר עצמו עבור הצרכנים המרכיבים את קהל היעד.

בעוד שפונקציונאליות המוצר עשויה להימדד בשלל דרכים, עלות תועלת פיתוח מוצר עבור היצרן ברורה וקלה יותר לחישוב (באופן יחסי, שכן כאן לא נכנסים גורמים אמורפיים למשוואה).

מי צריך להרוויח מפרי פיתוחו של מוצר חדש?

בקצרה ניתן למנות את הגורמים הברורים:

  1. מעצב ומפתח המוצרים
  2. המשקיע או המפעל העוסק בייצור מוצרים
  3. הצרכן הרוכש את התוצר המדובר

 לימודיו של מעצב מוצר בישראל

רבים בישראל אשר לומדים עיצוב מוצר או עיצוב תעשייתי עושים זאת במכללות ואוניברסיטאות שונות, ישנם אשר פונים ללמוד במוסדות אקדמיים בחו'ל. לרוב הלימודים עורכים כ 4 שנים ועלותם לא מבוטלת אך נחשבת כממוצעת (שכר לימוד אוניברסיטאי נורמאלי).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI