דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד מידע חשוב על אילוף כלבים בצפון הארץ
מידע חשוב על אילוף כלבים בצפון הארץ
ריקו עובדיה 14/12/11 |  צפיות: 3070

מעוניינים לאמץ כלב? מביאים גור כלבים וברצונכם לדעת כיצד לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב הביתה היא ענקית ומומלץ שלא תתבסס רק משום חיבה לבע"ח. מחפשים אינפורמציה על קורס אילוף כלבים? קבלו עכשיו אי אלה טיפים טובים בתחום הכלבים:

וודאו שהנכם מוכנים להביא כלב, הן מצד השינוי שהדבר יביא לחייכם ובפעילותכם היומיומית, והן מהצד הכלכלי. משמעותו של כלב בבית טיולים 3 פעמים ביום, מזון כלבים, ומתן של תשומת לב ואהבה.

כמו כן, גידול כלב גורר עמו הוצאות, סדירות וארעיות, על ווטרינר, אוכל, תכשירים, טיפוח וטיפול רפואי במקרה כמו תאונה או בעיות בריאותיות. אם אתם לא חושבים שאתם מוכנים להתמודד עם זה, אולי כדאי שתחסכו מהכלב ומעצמכם את כאב הלב ותוותרו על הבאת כלב בזמן הקרוב.

העדיפו כלבים מכלביה ע"פ כלבים ממגדל – כלב ממגדל תמיד זוכה לאימוץ, בעת שכלביות בארץ מלאות בשלל כלבים שנזרקו מביתם. לא מעט מכלאות ממיתות את בעלי החיים שנמצאים אצלן לאחר מספר שבועות, וגם העמותות שלא מוכנות לבחור בדרך זו כמעט שאינן מצליחות לספק לבעלי החי טיפול מקיף במיוחד מפאת העומס הרב. הכלביה תאפשר לכם להביא הביתה את החבר המושלם מתוך מגוון רב ובנוסף, כלב שתביאו מכלבייה יעניק לכם אהבה בלתי נגמרת ולעד יהיה אסיר תודה על העובדה שהצלתם אותו.

כלב גזעי או כלב מעורב? בעוד שכלבים גזעיים נותנים לבעלים שלהם יוקרה, הכלבים המעורבים נוטים להיות יותר חכמים, הם בעלי תוחלת חיים ארוכה ונוטים פחות לסבול מענייני בריאות.

אם הבאתם כלב הביתה, לא להזניח את האילוף. כלב שקיבל חינוך נכון זה כלב שמח, ואם מצבו המנטלי מאוזן ושליו, גם לכם הרבה יותר נעים להיות בסביבתו.

רוצים אילוף כלבים בצפון?
סיירו באתר, אשר מציע לגולשים את כל המידע בנושא גזעים, טכניקות אילוף, עצות, והמלצות על ווטרינרים מומחים, מאלפים מומחים, ציוד ואוכל.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI