דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש ניהול מכירות איכותי – סקירת מצב
ניהול מכירות איכותי – סקירת מצב
topseach 09/01/12 |  צפיות: 4752

אילו פעולות יש לבצע בזמן הדרכת המכירות שיביאו להגדלת המכירות בעסק?
תחילה, יש להבין את המשמעות שנושאת סוגיית אימון מכירות, עד כמה היא חיונית לעסק. לאחר שברמה התפיסתית התקבלה החלטה שאכן רצוי להשתמש בהדרכת מכירות לצורך הגדלת מכירות, יש לנקוט בצעדים יישומים:

1. הצעד הראשון שיש לנקוט בהדרכת מכירות היא להבהיר לעובד, עוד בראשית דרכו, שמדובר בעסק כלכלי. העובד התקבל לעסק מתוך אמונת המעסיקים כי יש בכוחו לתרום להגדלת מכירות.

2. רצוי שבעת הדרכת המכירות תעזרו בידע של יועץ מכירות. ביחד איתו תגידו מה מטרת העסק, מהו אחוז הגדלת המכירות הרצוי ואילו עזרים הם החיוניים ביותר בהדרכת מכירות בנושא הגדלת המכירות.

3. כל עסק לגופו, בהתאם ליעדים שהציב לעצמו בעניין הגדלת מכירות יבצע הדרכות מכירה שונות. דוגמאות שיתרמו לעובד להבין באילו דרכים ניתן לבצע הגדלת מכירות:

  • שימוש בשאלות שלא יאפשרו ללקוח לחמוק מרכישה ('איזה בירה אתה שותה?' במקום 'רוצה בירה?').
  • הנהון לחיובי בראש שבאופן פסיכולוגי לענות לשאלתכם בחיוב.
  • שימוש בחוויות אישיות ('כשאני נפשתי במלון ... באילת, הרגשתי שאני בגן עדן..'
  • הצעת מבצעים ('איזה תוספת תרצה על ההמבורגר?')
  • כמובן שסבר פנים נאה מצד העובד, הוא הייצוג של המקום כולו. חיוך, נינוחות, לבוש נאה ושפה רהוטה הם השלבים העיקריים עליהם יש לשים דגש בהדרכת מכירות, והם גם אלו שיביאו להגדלת המכירות.

4. זכרו, הגדלת המכירות היא הדרך שלכם כעסק להרוויח. והרבה. לכן לעולם, אל תזלזלו בכוחה של הדרכת המכירות ותרומה לרווחיות העסק.

 לסיכומו של עניין, ניהול מכירות מוצלח, ראשיתו בגיוס אנשי המכירות בקפדנות, הדרכת מכירות משובחת שתביא להישגים בפן הגדלת המכירות. כמו כן, גם בעייני העובדים הדרכת מכירות נתפסת כפעולה רצינית ובכך תעלה המוטיבציה שלהם לתרום להגדלת מכירות בית העסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI