דף הבית בידור ופנאי תחביבים יום כיף בתל אביב
יום כיף בתל אביב
לינקשייק 25/01/12 |  צפיות: 3962

סיור סגווי

סיור סגווי הוא סיור רכוב המשלב הדרכה על הרקע ההיסטורי של המקום. אם אתם רוצים לארגן לעצמכם יום כיף בתל אביב כדאי מאוד שתחשבו על הרעיון של סיור סגווי בתל אביב. בין שלל האתרים אותם ניתן לבקר נמצאים מקומות רבים אותם אפרט בהמשך. בילוי של סיור סגווי בתל אביב הוא אחת הדרכים המומלצות ביותר על להעביר יום של כיף וניתן לשלב בסיומו יום ספא על מנת לסיים את היום בהרגשה נהדרת ולקבל אנרגיה למשך תקופה ארוכה לאחר מכן.

האתרים המומלצים

מבין שלל האתרים אותם ניתן לבקר בתל אביב נמצאים נמל יפו, אשר סיור סגווי המתחיל באזור זה מספק מפגש עם אחת הערים העתיקות ביותר בארץ ומן העתיקות ביותר בעולם כולו. מלחמות רבות נערכו בנמל יפו וניתן לקבל רקע היסטורי ולהתרשם מהעבר המפואר של העיר. משם ניתן להמשיך לתחנת רידינג, ולקבל סיור מודרך על פעילותה שת התחנה ועל כמות החשמל האדירה אותה היא מספקת למדינה (התחנה הוקמה בשנת 1937). עוד מקומות אשר כדאי לבקר בהם הם תחנת הרכבת הישנה של יפו, שכונת נווה שלום אשר שמה לקוח מספר ישעיהו ומין הפסוק 'וישב עמי בנווה שלום', שכונה אשר הוקמה על התשתיות הקיימות במקום, שכונת נווה צדק אשר הייתה השכונה הראשונה של תל אביב מחוץ לחומות העיר יפו והוקמה בשנת 1887 על אדמות אותם רכש ארון שלוש והתגוררו בה דמויות היסטוריות מפורסמות רבות כגון הסופר שי עגנון והרב קוק, ונמצא בה הקולנוע הראשון בארץ אשר נקרא קולנוע עדן. מקומות נוספים אותם ניתן לציין הם מרכז סוגן דלל אשר הוקם בשנת 1908 ואשר מקורו שימש כקריית חינוך על ידי יחיאל יחיאלי אשר היה מנהלה הראשון של בית הספר לבנות, ראינוע 'עדן' אותו ציינתי קודם, בית מאיר דיזנגוף אשר היה ראש העיקר הראשון של תל אביב בשנת 1919, שדרות רוטשילד, חוף מציצים הפורסם כל כך מסרטי הקאלט של שנות ה-70, ופארק הסלעים אשר כולל את הגיאולוגיה שהיא אחת הקדומות ביותר בעולם. ניתן לכלול בסיור סגווי מספר אתרים מרשימה זו, בסיומו להגיע ליום ספא באחד המקומות המציעים בילויים מסוג זה. תהנו...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינקשייק


 


מאמרים נוספים מאת לינקשייק
 
מחפשים גני אירועים?
28/01/12 | חתונות
מתחתנים בקרוב? מתכננים ברית/ה? אירוע לעובדי החברה? גני אירועים מצויים בשפע על פני כל הארץ. עריכת אירוע בגן אירועים מומלצת בעיקר בעונות החמות יותר, כאשר האביב והסתיו הינם האידיאלים, עקב רמת לחות נמוכה. באם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, מומלץ להזמין מאווררי ענק ולפזרם, בעיקר סביב אזור רחבת הריקודים. נשאלת השאלה, כיצד נמצא גן אירועים העונה על דרישתנו?

רופא משפחה או דיקור סיני?
קודם כל, כדאי לבדוק מה יש לרופא המשפחה להציע. למחלות רבות יש תרופה ידועה ומוכרת וכדאי בראש ובראשונה לפנות אל האפשרות הזאת. פעמים רבות טיפול אנטיביוטי קצר הניתן על ידי מרשם רופא יכול לעשות את העבודה. יש מקרים בהם זה לא מספיק ואז כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה או הרפואה הסינית.

שוק ההון - איך למצוא כיוון?
25/01/12 | השקעות
שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע"י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג"חים דיבידנדים.

המקום המושלם לחתונה
אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח "המקום המושלם" אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

איך להנות באמת?
כשחושבים על ברייקדאנס, אי אפשר שלא להיזכר בסגנון הריקוד הייחודי של כוכב הזמר הגדול מייקל ג'קסון. בשנות השמונים רבים ניסו לחקות את "הליכת הירח" שנחשב לאחד מהאלמנטים החוזרים והנפוצים ביותר בריקוד של הכוכב ומאז סגנון הריקוד מצוי בהתרחבות מתמדת, הן בארץ והן בעולם.

החדר הנוסף שהוא חלומה של כל אישה
25/01/12 | שיפוצים
במאמר זה אנסה לפרט מהי תוכנית תמ"א 38 וכיצד ניתן לבצע אותה. בנוסף יינתן פירוט על החדרים אותם ניתן לשפץ במסגרת התוכנית וכיצד ניתן להוסיף חדרים חדשים כגון חדר ארונות.

פרסום של מוצרי יוקרה
במאמר זה אנסה לפרט מהן הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המוצרים שלכם, בדגש על מוצרי יוקרה כגון טבעות אירוסין.

יום כיף בתל אביב
25/01/12 | תחביבים
במאמר זה מוצע רעיון לסיור סגווי בתל אביב, ובסיומו בילוי של יום ספא. דרך מומלצת ומהנה מאוד על מנת לבלות יום שלם בזוג או בקבוצה.

מי מחליט אם אני אקבל את הרישיון בחזרה?
במאמר זה מתוארות הסיבות לכך שאדם מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומהי הדרך לקבל את הרישיון בחזרה.

הגנה על הבית
במאמר זה אנסה לפרט מהם סכנות הבטיחות הקיימות בבית הפרטי, וכיצד ניתן לנקוט פעולות אשר יגנו עליו טוב יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI