דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות המקום המושלם לחתונה
המקום המושלם לחתונה
לינקשייק 25/01/12 |  צפיות: 3725

אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח 'המקום המושלם' אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

היכן ניתן לערוך את החתונה?

  • אולם סגור- אולם אירועים הינו המקום הותיק ביותר לקיום אירועי חתונות.אולמות אירועים קיימים בשפע ופרוסים על פני כל הארץ, יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות. כך, ניתן למצוא אולם במחיר המתאים לכל כיס.

  • אולם הכולל גן- קיימים מגוון אולמות אירועים אשר כוללים גם גן בו ניתן לערוך קבלת פנים לאורחים.

  • גן אירועים- בניגוד לאולם אירועים סגור, בגני אירועים, כל האירוע מתרחש תחת כיפת השמים. החל מקבלת הפנים דרך החופה, האוכל, הריקודים וכלה ביציאת אחרון האורחים.

  • חיק טבע- בשנים האחרונות נוטים זוגות רבים לאמץ את הרעיון ולבצע את אירוע החתונה בטבע. הנטיה בדרך כלל היא קיום החתונה ביער כזה או אחר.

  • חוף הים- אפשרות נוספת, אשר אומצה בשנים האחרונות על ידי רבים מן הזוגות הנישאים, היא חתונה בצהרי היום, על חוף הים.

כיצד נבחר את המקום המושלם עבורינו?

  • עונות השנה- שיקול זה הוא כמובן ראשון במעלה. לא ניתן לבצע אירוע במקום פתוח בתקופת החורף הגשומה, ומומלץ לערוך את החתונה במקום פתוח (גן, חיק הטבע, חוף הים) בימים החמימים יותר.

  • גיל האורחים- חשוב ביותר להתייחס לגילאי האורחים באירוע. בתקופות החמות בשנה, על אף שניתן לערוך את האירוע במקום פתוח, אורחים מבוגרים יעדיפו לשבת במקום ממוזג. במקרים כאלה, מומלץ לשקול אולם משולב עם גן, בו כל אחד מהאורחים יוכל לבחור האם לשהות בחלק הממוזג או בגן.

  • תקציב- לצערינו, חייבים להתייחס גם לגורם זה. אך יחד עם זאת, נסו להסתכל על כך באור חיובי. באם תקציבכם אינו מאפשר שכירת אולם או גן, חתונה בצהרי יום ששי בחוף הים, עשויה להיות האירוע המושלם, אם תתכננו אותו כראוי.

ולסיום, הדבר החשוב ביותר- החלום שלכם. באם ידכם משגת ותקציב לא מהווה בעיה, התייחסו לחלום שלכם מעל לכל. כיצד חלמתם שיראה יום חשוב זה בחייכם? האם דמיינתם את עצמכם משתוללים עם האורחים במסיבה בחיק הטבע, או לחלופין ראיתם בעיני רוחכם חתונה בסגנון הוליוודי על שפת הים, אוחזים בכוסות שמפנייה יוקרתית? תנו לעצמכם את הזכות להגשים את החלום. בכל זאת, ברוב המקרים,זהו אירוע של פעם בחיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינקשייק


 


מאמרים נוספים מאת לינקשייק
 
מחפשים גני אירועים?
28/01/12 | חתונות
מתחתנים בקרוב? מתכננים ברית/ה? אירוע לעובדי החברה? גני אירועים מצויים בשפע על פני כל הארץ. עריכת אירוע בגן אירועים מומלצת בעיקר בעונות החמות יותר, כאשר האביב והסתיו הינם האידיאלים, עקב רמת לחות נמוכה. באם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, מומלץ להזמין מאווררי ענק ולפזרם, בעיקר סביב אזור רחבת הריקודים. נשאלת השאלה, כיצד נמצא גן אירועים העונה על דרישתנו?

רופא משפחה או דיקור סיני?
קודם כל, כדאי לבדוק מה יש לרופא המשפחה להציע. למחלות רבות יש תרופה ידועה ומוכרת וכדאי בראש ובראשונה לפנות אל האפשרות הזאת. פעמים רבות טיפול אנטיביוטי קצר הניתן על ידי מרשם רופא יכול לעשות את העבודה. יש מקרים בהם זה לא מספיק ואז כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה או הרפואה הסינית.

שוק ההון - איך למצוא כיוון?
25/01/12 | השקעות
שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע"י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג"חים דיבידנדים.

המקום המושלם לחתונה
אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח "המקום המושלם" אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

איך להנות באמת?
כשחושבים על ברייקדאנס, אי אפשר שלא להיזכר בסגנון הריקוד הייחודי של כוכב הזמר הגדול מייקל ג'קסון. בשנות השמונים רבים ניסו לחקות את "הליכת הירח" שנחשב לאחד מהאלמנטים החוזרים והנפוצים ביותר בריקוד של הכוכב ומאז סגנון הריקוד מצוי בהתרחבות מתמדת, הן בארץ והן בעולם.

החדר הנוסף שהוא חלומה של כל אישה
25/01/12 | שיפוצים
במאמר זה אנסה לפרט מהי תוכנית תמ"א 38 וכיצד ניתן לבצע אותה. בנוסף יינתן פירוט על החדרים אותם ניתן לשפץ במסגרת התוכנית וכיצד ניתן להוסיף חדרים חדשים כגון חדר ארונות.

פרסום של מוצרי יוקרה
במאמר זה אנסה לפרט מהן הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המוצרים שלכם, בדגש על מוצרי יוקרה כגון טבעות אירוסין.

יום כיף בתל אביב
25/01/12 | תחביבים
במאמר זה מוצע רעיון לסיור סגווי בתל אביב, ובסיומו בילוי של יום ספא. דרך מומלצת ומהנה מאוד על מנת לבלות יום שלם בזוג או בקבוצה.

מי מחליט אם אני אקבל את הרישיון בחזרה?
במאמר זה מתוארות הסיבות לכך שאדם מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומהי הדרך לקבל את הרישיון בחזרה.

הגנה על הבית
במאמר זה אנסה לפרט מהם סכנות הבטיחות הקיימות בבית הפרטי, וכיצד ניתן לנקוט פעולות אשר יגנו עליו טוב יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI