דף הבית פיננסים וכספים השקעות שוק ההון - איך למצוא כיוון?
שוק ההון - איך למצוא כיוון?
לינקשייק 25/01/12 |  צפיות: 4010

שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע'י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג'חים דיבידנדים.

בשנים האחרונות עם התרחבות השימוש באינטרנט שוק ההון צמח לכלול בתוכו אפיקי מסחר נוספים ורבים לסוחרים עצמאיים המעוניינים לסחור בעצמם ולהרוויח כסף מהמחשב. ישנן אפשרויות למסחר באופציות מסוגים שונים, במטבע זר, ואף בעתודות של מוצרים יקרי ערך כגון זהב ונפט.

לימודי מסחר עצמאי

בנוסף לכל מה שאתם כבר יודעים שווה מאוד ומומלץ מאוד לפנות ללימודי מסחר עצמאי לפני שפותחים חשבון בבית השקעות ופתיחת תיק ההשקעות העצמאי שלכם. לימודי המסחר יציידו אתכם במגוון כלים למסחר מושכל ונכון כדי שתוכלו להרוויח.

הלימודים צריכים לכלול לפחות את המרכיבים הבאים:

  1. היכרות עם שפת שוק ההון: מהן מניות, מהן אופציות, מעו'ף, ארביטרז', מניות סל ועוד ועוד מונחים שחייבים להכיר ולדעת לפני שמתחילים.

  2. לימוד של ניתוח מכשירים פיננסיים ועוד מכשירי בסיס הניתנים לכם על ידי בית ההשקעות או באתרים שונים באינטרנט. ישנם כלים רבים המלמדים אתכם לזהות מגמות על ידי ניתוח נכון של המכשירים והמידע העומד לרשותכם.

  3. ניהול הסיכונים הנכון לכם אישית

  4. לדעת מתי להיכנס לשוק, מתי להישאר בו ומתי לצאת

  5. איך לנהל באופן אחראי ומבוקר את תיק ההשקעות שלכם

במהלך הקורס תוכלו להתנסות במסחר 'דמו' בשימוש במערכות מסחר ועוד כלים שיעזרו לכם להרוויח כשתעברו לכסף אמיתי.

בית השקעות

לאחר שלמדתם קצת על מסחר והתנסיתם קצת במשחק בשווקי ההון השונים, אתם מוכנים לפתיחת חשבון בבית השקעות. בית ההשקעות הנכון לכם ייתן לכם מערכת מסחר קלה ונוחה לשימוש בכל זמן מהמחשב האישי שלכם. המערכת תכלול מידע פיננסי עדכני מכל הבורסות בעולם, מכשירים פיננסיים וניתוחי מגמות שיעזרו לכם בהחלטות המסחר האישיות שלכם ואף גישה לסוגים שונים של מסחר ממסחר במניות ועד למסחר במטבע זר, באופציות ובמניות מחו'ל.

בית ההשקעות ילווה אתכם בצעדיכם הראשונים ויישאר לתמוך בכם בכל שאלה או תהייה. אתם תקבלו ליווי צמוד, הצעות, רעיונו ולימודי מסחר נוספים במחירים מופחתים. הכול כדי לעזור לכם להרוויח יותר מתיק ההשקעות העצמאי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינקשייק


 


מאמרים נוספים מאת לינקשייק
 
מחפשים גני אירועים?
28/01/12 | חתונות
מתחתנים בקרוב? מתכננים ברית/ה? אירוע לעובדי החברה? גני אירועים מצויים בשפע על פני כל הארץ. עריכת אירוע בגן אירועים מומלצת בעיקר בעונות החמות יותר, כאשר האביב והסתיו הינם האידיאלים, עקב רמת לחות נמוכה. באם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, מומלץ להזמין מאווררי ענק ולפזרם, בעיקר סביב אזור רחבת הריקודים. נשאלת השאלה, כיצד נמצא גן אירועים העונה על דרישתנו?

רופא משפחה או דיקור סיני?
קודם כל, כדאי לבדוק מה יש לרופא המשפחה להציע. למחלות רבות יש תרופה ידועה ומוכרת וכדאי בראש ובראשונה לפנות אל האפשרות הזאת. פעמים רבות טיפול אנטיביוטי קצר הניתן על ידי מרשם רופא יכול לעשות את העבודה. יש מקרים בהם זה לא מספיק ואז כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה או הרפואה הסינית.

שוק ההון - איך למצוא כיוון?
25/01/12 | השקעות
שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע"י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג"חים דיבידנדים.

המקום המושלם לחתונה
אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח "המקום המושלם" אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

איך להנות באמת?
כשחושבים על ברייקדאנס, אי אפשר שלא להיזכר בסגנון הריקוד הייחודי של כוכב הזמר הגדול מייקל ג'קסון. בשנות השמונים רבים ניסו לחקות את "הליכת הירח" שנחשב לאחד מהאלמנטים החוזרים והנפוצים ביותר בריקוד של הכוכב ומאז סגנון הריקוד מצוי בהתרחבות מתמדת, הן בארץ והן בעולם.

החדר הנוסף שהוא חלומה של כל אישה
25/01/12 | שיפוצים
במאמר זה אנסה לפרט מהי תוכנית תמ"א 38 וכיצד ניתן לבצע אותה. בנוסף יינתן פירוט על החדרים אותם ניתן לשפץ במסגרת התוכנית וכיצד ניתן להוסיף חדרים חדשים כגון חדר ארונות.

פרסום של מוצרי יוקרה
במאמר זה אנסה לפרט מהן הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המוצרים שלכם, בדגש על מוצרי יוקרה כגון טבעות אירוסין.

יום כיף בתל אביב
25/01/12 | תחביבים
במאמר זה מוצע רעיון לסיור סגווי בתל אביב, ובסיומו בילוי של יום ספא. דרך מומלצת ומהנה מאוד על מנת לבלות יום שלם בזוג או בקבוצה.

מי מחליט אם אני אקבל את הרישיון בחזרה?
במאמר זה מתוארות הסיבות לכך שאדם מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומהי הדרך לקבל את הרישיון בחזרה.

הגנה על הבית
במאמר זה אנסה לפרט מהם סכנות הבטיחות הקיימות בבית הפרטי, וכיצד ניתן לנקוט פעולות אשר יגנו עליו טוב יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI