דף הבית בניין ואחזקה בית חכם פיזור חום בבית ע"י שימוש במערכת הסקה אקולוגית
פיזור חום בבית ע"י שימוש במערכת הסקה אקולוגית
tanuryarok 23/02/12 |  צפיות: 2858

חימום באמצעות מערכת הסקה מרכזית דרך תנורי הסקה היא אופציה נהדרת ואולי הטובה ביותר בתחום אמצעי החימום הקיימים. כאשר מתקינים מערכת הסקה מרכזית בבית ניתן ליהנות מחיים ברמה ואיכות גבוהים יותר באופן משמעותי.

מערכת הסקה מרכזית – פיזור החום

מערכת הסקה מרכזית מפזרת חום באמצעות תנורי הסקה לכל חדרי הבית ועל ידי כך מסייעת לנו לשמור על טמפרטורה רצויה במהלך כל היום. מערכת הסקה מרכזית מעבירה גז דרך צינורות שמותקנים מראש אל תנורי הסקה שבאמצעותם אנו מחממים את החדרים. למערכת הסקה מרכזית מומלץ להוסיף תרמוסטט שיותקן בכל החדרים על מנת שיהיה ניתן למדוד , לשלוט ולשנות במידת הצורך את מידת החום שאנו מעוניינים שתהיה בחדר.

אמצעי חום כמו תנורי ספירלה, מפזרי חום ואף מזגנים אינם מאפשרים לנו לפזר את החום שיוצא מהם אל כל הבית ומאלצים את כל דיירי הבית לשבת בחדר אחד על מנת להתחמם. מערכת הסקה מרכזית המחממת באמצעות תנורי הסקה נמצאת בכל חדר וניתן לעשות בה שימוש ולחמם באופן אחיד את כל הבית ואף לשלוט ולהחליט על טמפרטורות שונות בכל חדר. הסקה מרכזית היא כיום הדרך הטובה והיעילה ביותר לחימום הבית.

תנורי הסקה אקולוגיים– יתרונות

תנורי הסקה ומערכת הסקה מרכזית הם בעלי יתרון בולט על אמצי חימום אחרים כמו מפזרי חום או מזגנים:

· תנורי הסקה אקולוגיים אינם גורמים לתחושת יובש ונשימה של אוויר דחו מעצם השימוש בהם.

· תנורי הסרה ומערכת הסקה מרכזית מפזרים את החום ברחבי הבית כך שאנו מסוגלים לנשום אוויר שאינו דחוס ושומרים על חום גופינו.

· מערכת הסקה מרכזית לא מצריכה מאיתנו תחזוקה שוטפת. תנורי הסקה אקולוגיים ומערכת הסקה מרכזית הן מערכות סגורות שלא דורשות ניקיון ותיקון תקלות.

· שבבי העץ שבהם משתמשים להזנת המערכת מגיעים מתעשיית העץ, הם ממוחזרים ב-100%.

· קל מאוד להזין את שבבי העץ למערכת, אין כל סכנה בכל שלא כמו בשימוש בגז או סולר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tanuryarok


 


מאמרים נוספים מאת tanuryarok
 
חימום חכם ובריא באמצעות תנורי הסקה אקולוגיים
04/03/12 | ריהוט
בעידן כזה הטרנד הירוק והאקולוגי תופס תאוצה ומשתלט על יותר ויותר תחומים בחיינו, אחד התחומים שאליהם חדר הטרנד האקולוגי רק לאחרונה הוא התחום של החימום וההסקה.

למה כדאי לחמם את הבית עם מערכת הסקה מרכזית
04/03/12 | ריהוט
היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר.

מערכות הסקה מרכזית אקולוגית – למה היא כדאית
04/03/12 | ריהוט
מזה שנים ברורה כבר יעילותה של מערכת הסקה מרכזית, ובבתים רבים מחממים היום באמצעות מערכת הסקה מרכזית חסכונית ויעילה שאינה מבזבזת אנרגיה, ומאפשרת לדיירי הבית שליטה מקסימאלית בטמפרטורה.

האם שמעתם על תנורי הסקה ידידותיים לסביבה ?
בעידן האקולוגי שבו אנו מקפידים לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים שיהיו כמה שיותר ידידותיים לסביבה , ויגרמו כמה שפחות נזק לסביבה, ניתן לרכוש גם תנורי הסקה ידידותיים לסביבה. יש היום בשוק תנורי ההסקה, לא מעט חברות המציעות למכירה תנורי הסקה ידידותיים לסביבה אשר פועלים באמצעות פתיתי עץ שמוחזרו מתעשיית העץ.

מערכת הסקה מרכזית – כיצד היא עובדת
27/02/12 | בית חכם
הטכניקה של מערכת הסקה מרכזית אינה המצאה חדשה של העידן המודרני, זוהי טכניקה ישנה שקיימת כבר מאות שנים, והיא החלה את דרכה באירופה. העיקרון שעליו מתבססת מערכת הסקה מרכזית הוא העיקרון של חימום מים והזרמתם בצינורות בכל חדרי הבית.

תנורי הסקה הפועלים באמצעות שבבי עץ
27/02/12 | בית חכם
היום בעידן המודרני , האדם יכול להשתמש באמצעי חימום שונים, החל ממיזוג אוויר הפולט אוויר חם, וכלה בקמין. אחד מאמצעי החימום השימושיים ביותר היום הוא תנור הסקה שמחמם מערכת הסקה סגורה.

תנורי הסקה אקולוגיים– הדרך הטובה ביותר לחמם את הבית
23/02/12 | בית חכם
תנורי הסקה בשנים האחרונות הפכו להיות מאוד פופולאריים כיוון שהם מאוד חסכוניים וניתן לחמם את הבית באמצעותם בעלות נמוכה וללא תחושה שהאוויר בבית דחוס. תנורי הסקה מופעלים לרוב באמצעות גז המועבר דרך מערכת הסקה מרכזית לכל החדרים. חידוש מעניין בתחום הוא תנורי הסקה אקולוגיים המופעלים על בסיס שבבי עץ.

יתרונות של הסקה מרכזית בבית
23/02/12 | בית חכם
הסקה מרכזית שומרת על מידת החום באמצעות פיזור החום ברחבי הבית. מערכת הסקה מרכזית אינה ממקדת את מקור החום באזור מסוים בבית ובאמצעות גז המועבר בצינורות, החום מגיע לכל חדרי הבית ושומר על חום גופינו.

פיזור חום בבית ע"י שימוש במערכת הסקה אקולוגית
23/02/12 | בית חכם
חימום באמצעות מערכת הסקה מרכזית דרך תנורי הסקה היא אופציה נהדרת ואולי הטובה ביותר בתחום אמצעי החימום הקיימים. כאשר מתקינים מערכת הסקה מרכזית בבית ניתן ליהנות מחיים ברמה ואיכות גבוהים יותר באופן משמעותי.

חימום על ידי תנורי הסקה אקולוגיים
23/02/12 | בית חכם
הסקה מרכזית בעזרת תנורי הסקה אקולוגיים פועלת על בסיס שבבי עץ הממוחזרים מתעשיות העץ. למערכת הסקה מרכזית אקולוגית יתרונות וחסרונות כאשר מאוד ברור שהיתרונות הופכים את ההחלטה להתקין מערכת הסקה מרכזית אקולוגית לנכונה הן מבחינת השימוש הנוח והן מבחינה כלכלית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI