דף הבית חוק ומשפט כללי עורך דין ביטוח לאומי וועדות רפואיות
עורך דין ביטוח לאומי וועדות רפואיות
מה הסיכוי? 27/02/12 |  צפיות: 3728

כאשר אדם נפגע בתאונה ולא משנה איזה סוג תאונה, למעשה קיימת אופציה של תביעות ביטוח לאומי. התביעה היא למעשה קבלת כספים עבור ימי מחלה שלא עובדים בהם ועבור אובדן תשלומים שהיו יכולים להיות לחולה ולא מתקבלים כמו למשל שעות נוספות.

מהי ועדה רפואית?

ועדה רפואית היא ועדה המתכנסת לקבוע מה מצבו של החולה. על מנת להגיע מוכן לוועדה רפואית חשוב לקבל שירותי עורך דין ביטוח לאומי שילווה את הלקוח מתחילת הפציעה  עד לוועדה ולאחריה. רוב האנשים אינם מודעים לחשיבות הועדה הרפואית. הם נוטים לחשוב שניתן תמיד להגיש תביעות  ביטוח לאומי אך זוהי טעות (אומנם נפוצה) . טעות שיכולה לגרום לאובדן כספים שמגיעים לחולה על פי חוק. עורך דין ביטוח לאומי רצוי שילווה אתכם מתחילת הפציעה עדלסיום התהליך (במידה ואין ערעור) בוועדה הרפואית.

מדוע כדאי לקחת עורך דין ביטוח לאומי?

עורך דין ביטוח לאומי הוא האדם שיכין אתכם לוועדה הרפואית.  יש טעויות נפוצות שאנשים פרטיים עושים שהם שיקולי דעת שגויים ונעשים מאי ידיעת החוק. כאשר אדם נפצע הוא חייב לתעד את כל מה שקורה לו. עו"ד ביטוח לאומי יסביר לו בדיוק מה המסמכים הנדרשים, אילו בדיקות עליו לבקש לעשות. להגיע לוועדה ללא כל המסמכים זו תהיה טעות מרה!עו"ד ביטוח לאומי הוא כתובת שמעבר לרופא, הוא דמות להתייעץ איתו למשל – האם לחזור לעבודה או לפגוש גם ברופא תעסוקתי? במקרים של תביעות ביטוח לאומי יש מקום לחוות דעת גם של רופא תעסוקתי.

האם עו"ד ביטוח לאומי נכנס לוועדה ?

הועדה הרפואית היא ועדה שבה נמצאים רופאים והלקוח. עו"ד ביטוח לאומי אינו חלק מהוועדה ולכן חשוב לקבל תדרוך מבעוד מועד. תפקידו של עו"ד ביטוח לאומי הוא להכין תביעות ביטוח לאומי אשר ישרתו את הלקוח אבל הלקוח למעשה מופיע בפני הרופאים והוא שמסביר את הבעיות הרפואיות שהוא מתמודד איתם, הלקוח הוא גם מי שממלא את הטפסים של תביעות ביטוח לאומי. תפקיד העורך דין הוא לייעץ ולבדוק שאכן הטפסים ממולאים כנדרש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה הסיכוי?


 


מאמרים נוספים מאת מה הסיכוי?
 
מתי תובעים תביעות ביטוח לאומי?
במקרים אשר קיים נזק מתאונה כגון תאונות עבודה, תאונות בשטחים ציבוריים, תאונות של תלמידים, תאונות ממוצרים פגומים, תאונות דרכים או מפגיעה גופנית ניתן לתבוע את ביטוח לאומי.

מוסד המשפחה ומוסד הנישואים והחוקים שביניהם
06/03/12 | משפחה
משפחה היא התא החברתי הבסיסי שמרכיב את החברה. קיימת המשפחה הגרעינית שכוללת את ההורים וילדיהם וקיימת המשפחה המורחבת שכוללת את ההורים, אחים, אחיות ובני משפחותיהם.

עורך דין ביטוח לאומי וועדות רפואיות
27/02/12 | כללי
כאשר אדם נפגע בתאונה ולא משנה איזה סוג תאונה, למעשה קיימת אופציה של תביעות ביטוח לאומי. התביעה היא למעשה קבלת כספים עבור ימי מחלה שלא עובדים בהם ועבור אובדן תשלומים שהיו יכולים להיות לחולה ולא מתקבלים כמו למשל שעות נוספות.

האם ניתן לתבוע תביעות ביטוח לאומי במקרים של רשלנות רפואית?
עו"ד ביטוח לאומי הוא עורך דין שמתמחה במקרים של תביעות ביטוח לאומי. מקרים של רשלנות רפואית הם מקרים שצריך להוכיח שאכן הייתה רשלנות ובגלל הרשלנות נגרם נזק.

תביעת חברה נגד עובד שהפר התחייבותו לשנת עבודה
עובד התחייב לעבוד במשך שנה שלמה בחברה, לאחר שזו הכשירה אותו בקורס הכשרה, והחתימה אותו על חוזה ולפיו, באם יעזוב באמצע השנה את מקום עבודתו, יהא חייב לחברה סך של 10,000 ש"ח - עלותו הנטענת של קורס ההכשרה

זכויות אדם בעל מוגבלות במקום עבודה רגיל
אדם הסובל ממוגבלות, עובד במפעל רגיל (שאינו מוגן), אך מקבל שכר העומד על סך כ – 30% - 40% משכר המינימום. בחלוף עשור, לאחר שיחסי העבודה בין הצדדים מסתיימים, הוא תובע את מעסיקיו לשעבר לתשלום שכר מינימום, רטרואקטיבית, לכל השנים הללו.

האם ניתן לחייב אישה בגין חובות בעלה?
26/02/12 | משפחה
התובע העמיד ערבות בנקאית לאדם כבטוחה לצורך ניהול עסקיו והתקשרותו עם הבנק. אף על פי שהוסכם בין התובע ומקבל הערבות כי הערבות לא תחולט מכל סיבה שהיא, חולטה הערבות על ידי הבנק, והתובע חויב לשלם את סכום הערבות הבנקאית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI