דף הבית חוק ומשפט רשלנות רפואית עו"ד רשלנות רפואית חיפה- והעיקר הבריאות
עו"ד רשלנות רפואית חיפה- והעיקר הבריאות
דפנה מירוביץ' 05/04/12 |  צפיות: 4997

להיות עורך דין אינו דבר פשוט. צריך לצבור ניסיון בניהול תיקים, פשוטים כמורכבים, להתנהל כפוליטיקאי משופשף במסדרונות בתי המשפט ולהיתקל במאות אנשים ובאלפי מקרים, חלקם מוזרים וחלקם אפילו ביזאריים לחלוטין, ועדיין, להיות מסוגל לייצג אותם בכבוד וללא כחל ושרק. ישנם מקרים, במיוחד בתחום הרשלנות הרפואית ותביעות הנזיקין שאותן מעוניינים הקליינטים להגיש כנגד גורם רפואי, שהם מסובכים הרבה יותר, ואפילו יהיה זה עו"ד רשלנות רפואית בחיפה, בירושלים, בתל אביב או בכל מחוז אחר המקבץ סביבו מגוון בתי חולים, מרפאות, מרכזי טיפול ושיקום ומוסדות סיעודיים, שהוא מספיק שנים במקצוע, ויכול לצטט פסקי דין מהעבר, עדיין חלה עליו, ועל התיקים אותם הוא לוקח, חובת הוכחה לא פשוטה.

כיצד לפעול במקרה של רשלנות רפואית אפשרית?

בכל מקרה שבו ישנו חשד סביר לביצוע מעשה בתחום הרשלנות הרפואית, לדוגמא בתחום סיבוכי הריון בחדר הלידה בביה"ח רמב"ם, כדאי לפנות בהקדם לעורך דין רשלנות רפואית בחיפה ולבקש את עצתו ואת ראייתו. פעמים רבות, פגישת ייעוץ אינה כרוכה בעלות או בתשלום כלשהו והיא ניתנת כפרו בונו וכבדיקה ראשונית באשר לסיכויי התיק על בסיס הנתונים הקיימים.

עיקר הבעיה להוכחת ההאשמה נובעת מכך שפעמים רבות אין הצד הנפגע מודע, בכלל, לכך שלא בוצעו פרוצדורות נדרשות ולא נעשו כל הפעולות ההכרחיות למניעת הנזק שאירע. הצוות הרפואי לא נוהג להעביר מידע מעין זה למטופלים או למשפחתם, ואלו נאלצים לחקור ולדוג בעצמם פרטים, במידה והם מעוניינים לברר את האמת לאשורה. ההליך הסטנדרטי שבו ינקוט אותו עו"ד רשלנות רפואית בחיפה, שייקח עליו את התיק הזה, יהיה לפנות לביה"ח בבקשת חשיפת התיק הרפואי, העברתו למומחה רפואי בעל סמכות ושם ולאחר מכן, באם יימצאו ההוכחות והנתונים המספקים, יעבור התיק לערכאות משפטיות, לגישור או למשא ומתן על גובה פיצויים וסעד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה מירוביץ'


 


מאמרים נוספים מאת דפנה מירוביץ'
 
עו"ד רשלנות רפואית חיפה- והעיקר הבריאות
להיות עורך דין אינו דבר פשוט. צריך לצבור ניסיון בניהול תיקים, פשוטים כמורכבים, להתנהל כפוליטיקאי משופשף במסדרונות בתי המשפט ולהיתקל במאות אנשים ובאלפי מקרים, חלקם מוזרים וחלקם אפילו ביזאריים לחלוטין, ועדיין, להיות מסוגל לייצג אותם בכבוד וללא כחל ושרק...

עו"ד רשלנות רפואית חיפה- והעיקר הבריאות
להיות עורך דין אינו דבר פשוט. צריך לצבור ניסיון בניהול תיקים, פשוטים כמורכבים, להתנהל כפוליטיקאי משופשף במסדרונות בתי המשפט ולהיתקל במאות אנשים ובאלפי מקרים, חלקם מוזרים וחלקם אפילו ביזאריים לחלוטין, ועדיין, להיות מסוגל לייצג אותם בכבוד וללא כחל ושרק...

שטיח מקיר לקיר במשרד- יתרונות וחסרונות
שטיח מקיר לקיר במשרד- יתרונות וחסרונות הוא נושא אשר זירת הוויכוח הניטש על אודותיו היא מראה דו צדדית: כל נימוק לכדאיות השימוש בו הוא, מצד שני, נימוק להעדרה. היתרונות מגלמים גם את החסרונות. דומה כי היתרונות ברורים..

שואבי אבק וקרדית אבק הבית
16/03/12 | שיפוצים
כאשר נדרשים לסוגיית שואבי אבק וקרדית אבק הבית אפשר לדמות את הקשר לחתול ולעכבר, לפיל ולזבוב או לדימויים השאולים מעולמות תוכן שונים. כך או כך הקשר בין השניים הוא קשר חשוב למניעת התפשטות נגע הקרדית ולטיפול בה באופן שימגר את המטרד ואת הסכנה הגלומה בה.

רשלנות רפואית בלידה- הרת אסון ובלתי נסלחת
ל רשלנות מקוממת, אבל יש רשלנויות בלתי נסלחות. רשלנות רפואית בלידה עלולה להיות בלתי הפיכה. יש לחלק אותה לשני פרקים- לרשלנות במעקב במהלך ההיריון ולרשלנות בתהליך הלידה..

קאפה- לוח מודעות או הטרנד הבא בעיצוב?
אם אתם עוסקים בעיצוב או שרטוט אתם בטח מכירים מקרוב את הקאפה. הקאפה הוא מוצר כימי תעשייתי הנועד לצרכי יצירת ובניית דגמים. חומר זה הינו חומר פולימרי מוקצף עם פנים של נייר הנותן לנו...

ספא זוגי בנתניה- פינוק לגוף ולנפש
ביקור בספא יכול להוות אתנחתא חלומית משגרת השבוע, ובהחלט מומלץ לאמץ שהייה בספא מפנק בתדירות קבועה. מה טוב יותר מלקחת פסק זמן מיום עבודה נמרץ ולהיכנס לעולם מפנק ועוטף המספק מרגוע מושלם לחושים ולנפש?

שטיח מקיר לקיר- לעיצוב האווירה
שטיחים מקיר לקיר יוצרים תחושה נעימה מאוד בבית או במשרד וקשה לייצר אווירה דומה באמצעים אחרים. התחושה החמימה והביתית שמשרים שטיחים מקיר לקיר בהחלט יכולה להפוך כל חדר למקום אידיאלי...

איך יצור מקרוסקופי עלול לגרום לסינוסיטיס כרוני?
10/02/12 | רפואה
קרדית אבק הבית הוא אומנם חיידק בגודל של כחצי מילימטר, אבל נמצא בכל חללי הבית, על כל בד שמכסה רהיטים או שמתנופף כווילון על חלונות כאלה ואחרים. גם המיטות שלנו מלאות בו ובחבריו, שלא לדבר על שטיחים, בגדים ומזרונים.

מדרסי מדף – סכנה לציבור?
מדרס הינו מוצר טכני, אשר מוכנס לתוך הנעל. תפקידו של המדרס הוא לחלק באופן שווה את העומס שנוצר על כפות הרגליים, לשפר את היציבה והיציבות, לתמוך ברקמות ולהפחית כאבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI