דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי – חקירות אישות
חוקר פרטי – חקירות אישות
להב מעודה 25/06/12 |  צפיות: 4577

מדוע חקירת אישות על ידי חוקר פרטי חשובה?

חקירות פרטיות על ידי חוקר מאפשרות לנו לדעת את האמת, לוודא שבן/בת הזוג נאמנים לנו. חשדות, חוסר ידיעה וספקולציות גורמות לבלבול נוראי, חרדה וחשש לעתיד. במידה ואכן יתגלה כי בן או בת הזוג בגדו, אין ספק שמדובר בידיעה כואבת, אך אחת שאין ממה מנוס. רק ברגע שהאמת יוצאת לאור, נוכל אכן לדעת היכן אנו עומדים בקשר הזוגי שלנו ולהגיע להחלטות נבונות.

מעבר להיבט הרגשי, חקירות אישות על ידי חוקר פרטי מספקות מידע שניתן להשתמש בו במידה ונחליט על גירושין. בתי המשפט ובית הדין הרבני רואים בחומרה בני זוג שבגדו במסגרת הנישואין ונוטים לצודד בצד הנבגד. פעמים רבות, הצד שנתפס בקלקלתו יעדיף לא לעבור הליך גירושין ארוך ולסגור את הפרוצדורה במהרה.

כיצד חוקר פרטי עורך חקירת אישות?

בלש פרטי עורך חקירות אישות בעזרת סל כלים נרחב העומד לרשותו. חקירת אישות תתחיל רוב על ידי איסוף אינפורמציה בסיסית כגון מקום עבודתו ומגוריו של הנחקר, שגרת יומו, עיסוקיו וכן הלאה. לאחר מכן, חוקר פרטי יבצע מעקבים מלווים בתצלומים, תיעוד של מעשיו של החשוד עם המאהב/ת, התקנת מצלמות סמויות (למשל בבית המשותף אם יש חדש לפעילות בו) וכן הלאה. חקירת אישות על ידי חוקר פרטי יכולה לכלול גם חקירה כלכלית מלאה של החשוד. חשוב לציין כי חוקר פרטי מקצועי לא יעשה שימוש בשיטות פסולות כמו האזנות סתר שאסורות על פי חוק. כל ראיה שמושגת על ידי חוקר פרטי מקצועי קבילה בבית המשפט.

כיצד חקירות כלכליות משתלבות בחקירות אישות?

חלק בלתי נפרד מחקירות אישות הוא חקירות כלכליות של בן/בת הזוג. כאשר מחליטים לגשת להליך גירושין, חשוב מאוד לוודא כי בן/בת הזוג לא מחזיקים בנכסים שאינכם יודעים עליהם, למשל חשבונות בנק בחו"ל, דירות או מגרשים ורכוש אחר. כמו כן, מכיוון שתשלום דמי מזונות נקבע בין היתר על פי גובה השכר ואפשרויות ההשתכרות, ישנה נטייה להסתיר את אלו, לטעון לחוסר יכולת לעבוד, פשיטת רגל, חוסר אמצעים וכן הלאה. חקירה כלכלית על ידי משרד חוקר פרטי מקצועי תוכל לעזור להוכיח כי הצד השני אכן מסוגל לעמוד בתשלום המזונות וכמובן לחלק את הרכוש שהתגלה באופן הוגן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 להב מעודה

להב חקירות - חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות ומודיעין עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת להב מעודה
 
חוקר פרטי בתביעות ביטוח
19/05/13 | חקירות
חברות ביטוח הן בראש ובראשונה גופים כלכליים שפועלים למטרת רווח. החברות משלמות את תגמולי הביטוח רק לאחר בדיקות חבות מדוקדקות.

חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
08/04/13 | חקירות
חוקר פרטי- חושב שאתה מתאים? בניגוד למה שחושבים רבים ולמה שמופיע בסרטים, בכדי להיות חוקר פרטי יש ללמוד ולעבוד קשה.

חקירות כלכליות- מידע פנימי
05/02/13 | חקירות
חקירות כלכליות- לא קלים הם חיי החוקר על קיר משרדו של ג'ורג' ריצד המשפט "הצדק מנצח" בצבעי אדום, לבן ושחור. ג'ורג' האמין בכל ליבו כי בעזרת מערכת מתוכננת ומשומנת אשר מכילה תוכנית מסודרת, פעולות, טקטיקות, עובדים מיומנים, מחושבים, מנוסים ואמצעים טכנולוגיים חדישים, ניתן יהיה לטפל בכל אירוע ולהחזיר חובות לכל בעלי העסקים הפרטיים או החברות.

חוקר פרטי- יעזור לך במישור האישי
05/02/13 | חקירות
חוקר פרטי- כי אני רוצה לדעת את יושבת על הכורסא לעת ערב ומרגישה אחרת. כמו זמן מה שאת מרגישה שינויים באוויר ומנסה להתעלם מהם. את לא יכולה לטאטא את האבק מתחת לשולחן. נשבר לך.

מהם החצ"קונים?
חצ'קונים הוא השם הפופולארי והמוכר לפצעי הבגרות. מדובר בפצעונים מוגלתיים בעלי ראש לבן הצצים מעל עור הפנים.

יתרון שבסיוע במודיעין עסקי
17/10/12 | חקירות
הרבה שאלים מהו מודיעין עסקי. בזירה העסקית קיים קושי לשרוד ללא ההתחקות אחר המתחרים בזירה העסקית, במצב של קרב על כל פלח שוק.

חוקר פרטי – חקירות אישות
25/06/12 | חקירות
אין ספק כי כל אחד מאתנו רוצה להיות סמוך ובטוח שבן/בת הזוג שומרים לנו אמונים, שהבית שבנינו יציב, שהארוס/ה אכן נאמנים לנו גם לפני החופה ושאנו יכולים להיות שקטים ורגועים בחיינו הזוגיים. לצערנו, המציאות מלמדת אותנו שהדר לא תמיד כך, שבני/בנות זוג עלולים לבגוד, להסתיר ולהעלים מידע. במקרא בו מתעורר חשד, הדרך הטובה ביותר לאמת או להפריח אותו היא על ידי חקירת אישות. חקירת אישות תתבצע על ידי חוקר פרטי מקצועי שיאסוף אינפורמציה רלוונטית, יבחן את החשדות ויאיר את האמת.

חקירות כלכליות – רב הנסתר על הגלוי
"רב הנסתר על הגלוי...", פתגם זה תקף להרבה מאוד תחומים בחיינו ולעיתים רבות נדמה לנו שכמה שאנו יודעים יותר, אנו בעצם גם יודעים פחות. וכיצד כל זאת מתקשר אל חקירות כלכליות? לעיתים אנשים שחייבים לנו כספים, אנשים פרטיים או גורמים עסקיים מתחמקים מהנושים שלהם בטענה שאין הם יכולים לשלם את הכספים מסיבות אלו ואחרות. איך נדע אם אמת היא?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI