דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי בתביעות ביטוח
חוקר פרטי בתביעות ביטוח
להב מעודה 19/05/13 |  צפיות: 3968

חברת הביטוח עושה זאת מתוך מטרה לצמצם בתשלומים ולהימנע מתשלומים מיותרים. כאשר התביעה לא תואמת באופן מדויק לתנאי הפוליסה, היא לא תאושר ולא תשולם. כאשר חברת הביטוח חושדת כי הוצגו בפנייה נתונים שקריים במטרה לקבל כספים במרמה, נשכר חוקר פרטי לביצוע מעקבים אחר המבוטח ובחינת הנתונים במציאות. אם הגשתם תביעה לפיצוי אבדו כושר עבודה או פיצוי רכוש גנוב, נציגי חברת הביטוח לא יחששו לפעול לבדיקת הנתונים.

קיימים מקרים בהם חברת הביטוח מאפשרת תביעות לפנים משורת הדין, גם במצבים בהם האירוע אינו תואם את תנאי הפוליסה. הן עושות זאת מתוך מטרה להימנע מתביעות משפטיות או פרסום שלילי שיביא לפגיעה תדמיתית. הטיפול בתביעות בחברות הביטוח מתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי מומחיות וניסיון רב. כאשר נתוני התביעה לא הגיוניים, נדלקת נורה אדומה שדורשת בדיקות נוספות או מעקבים. חשוב לציין כי הגשת תביעת סרק או ניסיון למרמה, מנוגדים לחוק. נציגי החברה רשאים להגיש כנגד המבוטחים הללו תביעות פיצוי.

זהירות חוקר פרטי בשטח!

הגשת תביעה לקבלת תגמולי ביטוח מחייבת את שני הצדדים בשיתוף פעולה מלא. המבוטח מצדו מתחייב להגיש את המסמכים הדרושים ולקחת חלק בבדיקות רפואיות, ראיונות או ביקורים להערכת שווי רכוש ונזק. חברת הביטוח, אחראית להוכיח את דבר ההונאה, במידה ויש כזה. ניסיונות מרמה נגד חברת הביטוח הם דבר שבשגרה. התדמית של החברות כעשירות ומושחתות, מעודדת את הציבור לנסות לממש את כספי הפרמיה, גם כאשר הם אינם זכאים לכך. נציין גם כי רבים מהמבוטחים כלל אינם מבינים היטב את זכאותם ואת תנאי הפוליסה. ברגע האמת בו הם מבקשים להפעיל את פוליסות הביטוח שלהם, מתגלים תנאים שמגבילים בצורה משמעותית את זכאותם.

בכדי להימנע מתשלומים מיותרים וליצור תקדימים והתרעה, מעדיפה חברת הביטוח לשכור בלש פרטי ולממן מעקבים. אם תקראו היטב את סעיפי הפוליסה תגלו כי הדבר מעוגן בהסכם. חברת הביטוח רשאית לשכור חוקר פרטי לאיסוף נתונים ומעקבים. אם הגשתם תביעה בסכום כסף גבוה, קחו בחשבון כי חברת הביטוח תעשה כל שביכולתה לבחון את הנתונים טרם ביצוע התשלום.

חוקר פרטי לטובת החברה וטובת הכלל

התנהלות כלכלית נכונה חשובה בתחום הביטוח. חברות הביטוח מנהלות סכומי כסף עצומים, הניהול המקצועי שלהן, הוא שמאפשר את תשלומי הביטוח ומבטח את פוליסות הביטוח שלנו. חוקרים פרטיים עוסקים בתחום באיסוף מודיעין עסקי או מעקבים למטרת חשיפת תרמיות.

כל חוקר פרטי שמונע תרמית ביטוח, משרת את טובת כלל המבוטחים בחברה. הוא מונע תשלומים מיותרים שעשויים לגרוע מקופת החברה סכומי כסף שלא לצורך. ירידה ברווחים של החברה אל מול עלייה בהוצאות, תביא לעליית מחירים בענף הביטוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 להב מעודה

להב חקירות - חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות ומודיעין עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת להב מעודה
 
חוקר פרטי בתביעות ביטוח
19/05/13 | חקירות
חברות ביטוח הן בראש ובראשונה גופים כלכליים שפועלים למטרת רווח. החברות משלמות את תגמולי הביטוח רק לאחר בדיקות חבות מדוקדקות.

חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
08/04/13 | חקירות
חוקר פרטי- חושב שאתה מתאים? בניגוד למה שחושבים רבים ולמה שמופיע בסרטים, בכדי להיות חוקר פרטי יש ללמוד ולעבוד קשה.

חקירות כלכליות- מידע פנימי
05/02/13 | חקירות
חקירות כלכליות- לא קלים הם חיי החוקר על קיר משרדו של ג'ורג' ריצד המשפט "הצדק מנצח" בצבעי אדום, לבן ושחור. ג'ורג' האמין בכל ליבו כי בעזרת מערכת מתוכננת ומשומנת אשר מכילה תוכנית מסודרת, פעולות, טקטיקות, עובדים מיומנים, מחושבים, מנוסים ואמצעים טכנולוגיים חדישים, ניתן יהיה לטפל בכל אירוע ולהחזיר חובות לכל בעלי העסקים הפרטיים או החברות.

חוקר פרטי- יעזור לך במישור האישי
05/02/13 | חקירות
חוקר פרטי- כי אני רוצה לדעת את יושבת על הכורסא לעת ערב ומרגישה אחרת. כמו זמן מה שאת מרגישה שינויים באוויר ומנסה להתעלם מהם. את לא יכולה לטאטא את האבק מתחת לשולחן. נשבר לך.

מהם החצ"קונים?
חצ'קונים הוא השם הפופולארי והמוכר לפצעי הבגרות. מדובר בפצעונים מוגלתיים בעלי ראש לבן הצצים מעל עור הפנים.

יתרון שבסיוע במודיעין עסקי
17/10/12 | חקירות
הרבה שאלים מהו מודיעין עסקי. בזירה העסקית קיים קושי לשרוד ללא ההתחקות אחר המתחרים בזירה העסקית, במצב של קרב על כל פלח שוק.

חוקר פרטי – חקירות אישות
25/06/12 | חקירות
אין ספק כי כל אחד מאתנו רוצה להיות סמוך ובטוח שבן/בת הזוג שומרים לנו אמונים, שהבית שבנינו יציב, שהארוס/ה אכן נאמנים לנו גם לפני החופה ושאנו יכולים להיות שקטים ורגועים בחיינו הזוגיים. לצערנו, המציאות מלמדת אותנו שהדר לא תמיד כך, שבני/בנות זוג עלולים לבגוד, להסתיר ולהעלים מידע. במקרא בו מתעורר חשד, הדרך הטובה ביותר לאמת או להפריח אותו היא על ידי חקירת אישות. חקירת אישות תתבצע על ידי חוקר פרטי מקצועי שיאסוף אינפורמציה רלוונטית, יבחן את החשדות ויאיר את האמת.

חקירות כלכליות – רב הנסתר על הגלוי
"רב הנסתר על הגלוי...", פתגם זה תקף להרבה מאוד תחומים בחיינו ולעיתים רבות נדמה לנו שכמה שאנו יודעים יותר, אנו בעצם גם יודעים פחות. וכיצד כל זאת מתקשר אל חקירות כלכליות? לעיתים אנשים שחייבים לנו כספים, אנשים פרטיים או גורמים עסקיים מתחמקים מהנושים שלהם בטענה שאין הם יכולים לשלם את הכספים מסיבות אלו ואחרות. איך נדע אם אמת היא?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI