דף הבית חוק ומשפט חקירות חקירות כלכליות- מידע פנימי
חקירות כלכליות- מידע פנימי
להב מעודה 05/02/13 |  צפיות: 3848

משרדו של ג'ורג' היה משרד החקירות הוותיק ביותר באזור. בתחילת חייו היה ג'ורג אדם תמים ביותר. איש לא האמין כי יגדל אותו הילד ויהפוך להיות החוקר הפרטי המנוסה והמחושב ביותר בארץ. אך כך בדיוק התרחש הדבר. מילד אשר האמין בפיות, גדל ג'ורג' והפך להיות אשף המעקבים והחקירות. חקירות כלכליות היו החקירות מהן רווה הכי הרבה נחת.

חקירות כלכליות- שירותי המשרד

המשרד של ג'ורג' עסק בתחום "חקירות פרטיות". משרד חקירות זה סיפק שירותי מודיעין עיסקי, מודיעין תחרותי, חקירות אישות, חקירות בגידה ועוד. במשרד עבדו חוקרים ובלשים פרטיים. הם עסקו במגוון תחומים וכל אחד מהם הוכשר במשך למעלה משלוש שנים. הבלשים היו בעלי וותק רב.

עובדי המשרד היו מגלים ואוספים פרטים מפתיעים ומקיפים במהלך חקירותיהם. פרטים אלו נחשפו תודות ליכולתם הגבוהה לבצע מעקבים. המעקבים הללו היו מתבצעים על ידי מכוניות, מצלמות סמויות, מכשירי הקלטה, מכשירי אודיו, מכשירי וידיאו, ציוד למעקבים, מכשירים לגילוי האזנות סתר, אוזניות הקלטה וכמובן תוכניות עבודה מוקפדות ומדויקות. כל החוקרים והבלשים במשרד היו מגישים דו"ח מקיף ללקוחותיהם עם סיומה של כל חקירה. דוחות אלו הכילו את הפרטים, הראיות וממצאי החקירה. ג'ורג סמך במאה אחוזים על כל בלש פרטי או חוקר פרטי אשר העסיק אצלו ונהג בהם כאילו היו בניו.

בכל פעם בה יצא אחד מהבלשים הפרטיים שלו לעבר ביצועה של משימה זו או אחרת, הזכיר לו ג'ורג' לנהוג באמפתיה, להקשיב ללקוח ולהיות דיסקרטי ורגיש. בעיקר היה נזהר במקרים בהם היה מדובר בחקירות בגידה. לא היה כל צורך בתזכורות הללו אך לא היה ניתן לומר לג'ורג' דבר. החזרת החובות, וכן השבת הסדר והצדק למקומם, היו מטרת חייו והוא דבק בהם בכל ישותו.

לעיתים היה ג'ורג נשאר במשרד עד השעות הקטנות של הלילה. אז היה חוזר לביתו לשינה קצרה והשכם בבוקר חוזר אל המשרד לעוד יום חדש. לא פעם היו חקירות כלכליות או לחילופין חקירות בגידה מוציאות אותו משיווי המשקל. השילוב של הגבר הרגיש והלוחמני שבו היה מקסים למדי אך הקשה עליו את החיים. בכל פעם בה הצליח להחזיר את החובות -  שמח כילד וכאשר נתקל בקשיים גבר עליו ייאושו. כל תיק ותיק היו עניין אישי לגמרי עבורו. כמו כן היה ג'ורג נשאר בקשר עם לקוחות מסוימים עד לאחר סיום החקירה. הוא נהג בצורה זו בכדי לוודא כי הם אכן הסתדרו. משרד לחקירות כזה, לא נראה מאז משרדו של ג'ורג' .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 להב מעודה

להב חקירות - חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות ומודיעין עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת להב מעודה
 
חוקר פרטי בתביעות ביטוח
19/05/13 | חקירות
חברות ביטוח הן בראש ובראשונה גופים כלכליים שפועלים למטרת רווח. החברות משלמות את תגמולי הביטוח רק לאחר בדיקות חבות מדוקדקות.

חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
08/04/13 | חקירות
חוקר פרטי- חושב שאתה מתאים? בניגוד למה שחושבים רבים ולמה שמופיע בסרטים, בכדי להיות חוקר פרטי יש ללמוד ולעבוד קשה.

חקירות כלכליות- מידע פנימי
05/02/13 | חקירות
חקירות כלכליות- לא קלים הם חיי החוקר על קיר משרדו של ג'ורג' ריצד המשפט "הצדק מנצח" בצבעי אדום, לבן ושחור. ג'ורג' האמין בכל ליבו כי בעזרת מערכת מתוכננת ומשומנת אשר מכילה תוכנית מסודרת, פעולות, טקטיקות, עובדים מיומנים, מחושבים, מנוסים ואמצעים טכנולוגיים חדישים, ניתן יהיה לטפל בכל אירוע ולהחזיר חובות לכל בעלי העסקים הפרטיים או החברות.

חוקר פרטי- יעזור לך במישור האישי
05/02/13 | חקירות
חוקר פרטי- כי אני רוצה לדעת את יושבת על הכורסא לעת ערב ומרגישה אחרת. כמו זמן מה שאת מרגישה שינויים באוויר ומנסה להתעלם מהם. את לא יכולה לטאטא את האבק מתחת לשולחן. נשבר לך.

מהם החצ"קונים?
חצ'קונים הוא השם הפופולארי והמוכר לפצעי הבגרות. מדובר בפצעונים מוגלתיים בעלי ראש לבן הצצים מעל עור הפנים.

יתרון שבסיוע במודיעין עסקי
17/10/12 | חקירות
הרבה שאלים מהו מודיעין עסקי. בזירה העסקית קיים קושי לשרוד ללא ההתחקות אחר המתחרים בזירה העסקית, במצב של קרב על כל פלח שוק.

חוקר פרטי – חקירות אישות
25/06/12 | חקירות
אין ספק כי כל אחד מאתנו רוצה להיות סמוך ובטוח שבן/בת הזוג שומרים לנו אמונים, שהבית שבנינו יציב, שהארוס/ה אכן נאמנים לנו גם לפני החופה ושאנו יכולים להיות שקטים ורגועים בחיינו הזוגיים. לצערנו, המציאות מלמדת אותנו שהדר לא תמיד כך, שבני/בנות זוג עלולים לבגוד, להסתיר ולהעלים מידע. במקרא בו מתעורר חשד, הדרך הטובה ביותר לאמת או להפריח אותו היא על ידי חקירת אישות. חקירת אישות תתבצע על ידי חוקר פרטי מקצועי שיאסוף אינפורמציה רלוונטית, יבחן את החשדות ויאיר את האמת.

חקירות כלכליות – רב הנסתר על הגלוי
"רב הנסתר על הגלוי...", פתגם זה תקף להרבה מאוד תחומים בחיינו ולעיתים רבות נדמה לנו שכמה שאנו יודעים יותר, אנו בעצם גם יודעים פחות. וכיצד כל זאת מתקשר אל חקירות כלכליות? לעיתים אנשים שחייבים לנו כספים, אנשים פרטיים או גורמים עסקיים מתחמקים מהנושים שלהם בטענה שאין הם יכולים לשלם את הכספים מסיבות אלו ואחרות. איך נדע אם אמת היא?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI