דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
דיאטת HCG 19/10/12 |  צפיות: 4319

היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת. ד"ר סימונס, רופא בריטי שעבד בקליניקה פרטית שלו ברומא, פיתח תהליך מדויק שתוך 40 יום בלבד מאפשר להוריד בין 8 עד 12 קג של שומן מיותר בלבד מבלי לגעת בשומן טוב, שמרפד את האיברים בגוף וגם לא בשרירים. הוא אישית השתמש בשביל זה בכמויות קטנות של HCG - הורמון היריון שנוצר בגוף של אישה בהיריון. נוכחות של HCG גם היום מעידה על הריון מתקדם אצל אישה. כמו כן, משתמשים בהורמון זה לשיפור הפוריות אצל נשים אך בכמויות גדולות בהרבה.

ד"ר סימונס שם לב, שכאשר מטפלים בהתפתחות חסרה של איברי מין אצל בחורים צעירים, השומן שלהם מתחיל לזוז בגוף וצורת גופם משתנה לטובה. בעקבות זאת הוא השתמש בכמויות מזעריות של HCG ושילב אותן עם תפריט דיאטה דלת קלוריות כדי לראות אם הגוף לא רק משחרר את השומן אלא גם שורף אותו.

אכן ככה, השומן שהיה נעול במאגרים סמויים בגוף האדם משתחרר בנוכחות של HCG והופך להיות זמין בתור מזון שמכיל את כל המרכיבים שהגוף צריך.

גם היום מרפאות ורופאים ברחבי העולם משתמשים בממצאים של ד"ר סימונס כדי להעביר אנשים דרך התהליך המדויק שלו תוך שימוש בהורמון היריון אנושי.

אך בשנות השבעים, עם התקדמות טכנולוגיות ייצור חומרים הומיאופתיים, פיתחו חברות שונות בארה"ב תכשירים הומיאופתיים שכמעט ולא הכילו את ההורמון האנושי, אך עדיין הגוף המשיך לפעול על פיהם לשחרור השומן הנעול. זה קורה לפי עקרונות הומיאופתיה, שכיום מהווה ענף רפואה אלטרנטיבית בעל הוכחות מדעיות חותכות לטובת יעילות התכשירים ההומיאופתיים. הומיאופתיה טוענת שאחרי דילול מאוד גבוה של חומר מקור פעיל, הפעילות שלו אפילו גוברת והגוף מגיב בדיוק כמו שהיה מגיב לחומר המקור, כמעט וללא נוכחותו.

בארץ מאידך מפעל מורשה משרד הבריאות לתוספי תזונה, טבעון ביוטק, פיתח תוסף תזונה על בסיס עצות ים ולא על בסיס הומיאופתיה שנותן תחליף צמחי של פעולת HCG האנושית. אחרי בדיקות רבות כולל בדיקות מעבדה שמוכיחות שבתכשיר של טבעון ביוטק אין הורמון אנושי והוא מורשה למכירה לכלל האוכלוסיה.

כל האמור לעיל לא מקטין אפילו במעט את היעילות של השיטה עצמה – תהליך הרזיה מהפכני של ד"ר סימונס – דיאטת HCG – דיאטת ד"ר סימונס המקורית. אם עושים את התהליך המדויק עם התכשיר של המפעל המורשה של משרד הבריאות, מקבלים את התוצאה המיוחלת – נשים יורדות בממוצע 12 ק"ג, בעוד שגברים מקבלים תוצאות של 15 ק"ג בממוצע. הסיבה להבדל היא – מחזור, שנשים מקבלות במהלך הדיאטה ושגורם להאטה מסוימת של התהליך. אך התוצאה היא עדיין מרשימה ביותר – אין אף דיאטה אחרת, שלא פוגעת בגוף, לא משאירה אותך רעב וחלש ויחד עם זאת מקטינה את המידות שלך 1 ס"מ לכל ק"ג של שומן.

כיום יש הרבה חדשות על סכנות של דיאטת hcg. זה נובע מהרבה סיבות שקשורות לדבר אחד - כיום אסור לשווק דיאטה מבוססת הורמון אנושי גם בארה"ב וגם בארץ. לכן, ערכת דיאטת hcg שכוללת תוסף תזונה של המפעל הישראלי בעל רישיון משרד הבריאות טבעון ביוטק היא חוקית ויעילה ביותר. הוכחות היעילות אפשר לראות בסיפורים של אנשים שעשו את התהליך של דיאטה מהירה מאוד של ד"ר סימונס, ירדו במשקל ושומרים על התוצאות לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI