דף הבית עסקים שיווק ופרסום במיתון, האקשן עובר לנקודת המכירה
במיתון, האקשן עובר לנקודת המכירה
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/03/09 |  צפיות: 2514

בימים אלו של מיתון, כשהפרסומות בטלוויזיה כבר לא מדברות אלינו, לפרסומות ברדיו כבר מזמן אטמנו את אוזנינו וידינו בכיסנו, אוחזות היטב במעט שיש וחוששות להוציא כספים מפני שהעתיד לא וודאי, נציגי המכירות יודעים היטב שהאקשן האמיתי עובר לנקודת המכירה. עכשיו הכל תלוי במה שיש בנקודת המכירה: הויזואל, היחס האישי, מתקני התצוגה, המוצר/השירות שאתה מוכר והדרך בה אתה מציג אותם, הם שיכריעו אם תהיה מכירה או לא.

אנשי מכירות מכירים היטב את המושג "רגל בדלת". זוהי טכניקת מכירות ידועה לפיה ברגע שהלקוח פותח את הדלת ומקשיב לך, הרי שהגעת לנקודת פתיחה מעולה וכעת, כישורי המכירה שלך ויעילות המוצר צריכים להוכיח את עצמם יותר מבעבר. אבל אם הלקוח בא אליך, הרי שהוא עשה את העבודה הקשה בשבילך וזהו כבר לא איתות אם כי מאפיין ברור לכך שהוא מעוניין לרכוש את השירותים שלך.

התפקיד שלך הוא לוודא שכל האפשרויות מוצגות לו באופן נהיר ומשכנע כך שהוא יוכל לבחור את השירות או המוצר העונים לצרכים שלו. לשם כך חשוב להציב בנקודת המכירה מתקני תצוגה. תפקידך הוא להראות ללקוח את המוצרים והשירותים שאתה מוכר, והרי אין טוב ממראה עיניים. רק כשאנו יכולים לראות משהו ולדמיין את עצמנו כבעלי המוצר או השירות, אנו מרגישים שאנו קונים דבר מה מוחשי. במיוחד כאשר מדובר במכירת פתרונות או מוצרים רגשיים- פסיכולוגיים להבדיל ממוצר מוחשי.

לשם כך צריך לצייד היטב את נקודת המכירה במתקני תצוגה מתאימים ובאמצעות גרפיקות שיפנו לליבו ולרגשותיו, ניתן יהיה להשפיע על הרגשתו של הלקוח כלפי המוצר או השירות הנמכר ולזרז את תהליך המכירה. מתקני תצוגה כמו רול אפ או באנרים אחרים, וכן מתקני תצוגה שולחניים כמו מיני רול אפ או מיני L באנר משמשים להעברת מסרים ללקוחות. מתקן תצוגה שמחזיק גרפיקה בצורה אלגנטית ומכובדת, ואינו מאפיל עליה בצורתו המגושמת יכול לתרום רבות לתחושה הטובה של הלקוח בעת המכירה. 

ניתן להתקין על מתקני התצוגה גרפיקות של ים, חופש, או כל ויז'ואל אחר שיגרום לו לרצות את המוצר. מילים כמו "מבצע", "הנחה" ודומיהן הכתובות באותיות גדולות ומודגשות יגרמו ללקוח להתקרב לנקודת המכירה, לבקש מידע נוסף, ולזרז את ההחלטה כדי לא לאבד את רגע המבצע. אין לזלזל בחשיבות המכרעת של מתקני התצוגה בנקודת המכירה. במיוחד בזמנים כאלו קשים של מיתון, רכישת מתקני תצוגה יכולה לקדם באופן משמעותי את המכירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI