דף הבית חוק ומשפט חקירות משרד חקירות סודי
משרד חקירות סודי
totach kidum 22/08/13 |  צפיות: 3312

החוקר הפרטי הוא איש אשר פועל ברישיון, לגלות פרשיות ומידע סמוי על הונאות, בגידות, איתור אנשים, ריגול תעשייתי ועוד. לא כל אחד שרוצה הופך לחוקר פרטי. על מנת להפוך לחוקר פרטי צריך לרכוש ניסיון רב של שלוש שנים בעבודה צמודה לבעל מקצוע מנוסה ורק אחרי רכישה של הנסיון ובדיקה שאכן יש לו את הזמן הרצוי הנו יכול לעשות מבחן מטעם הלשכה המשפטים, אילו הנו עובר אותו הוא יוכל לעבוד בתחום החקירות הפרטיות בעתיד. שבדקתי במשרד חקירות לגבי ההתמחות שצריך לבצע, ידעו אותי שהמתמחה מחויב להתלוות לחוקר ולעשות את כל הדרך שחוקר צריך לבצע כמו: מארבים, מעקבים מוסעים, חקירות, התחזויות וכל זאת כדי לשאוב מידע שלא ידוע שהעיקר פה למעשה זה למצוא ראיות אשר יעזרו ויקדמו את הלקוח למטרה שבשבילה הנו פנה למשרד חקירות. ישנם היום המון משרדים הפועלים בארץ יחד עם זאת חשוב ביותר לבקש מהחוקר תעודת רשיון בתוקף שמקנה לו את האישור מבחינת המדינה לבצע חקירות באופן פרטי.

חוקר פרטי פעם הסביר לי כיצד מבוצע תהליך חקירה סטנדרטי של חשד על גניבה במקום העבודה מסוים. כמוהן שמבחינת החקירה כל העובדים חשודים אפילו אם יש למנהל חשד במשהו. בהתחלה אוספים ראיות ובודקים את שעון היציאה במקום כדי לדעת מתי העובדים עזבו שבוע טרם שהתגלתה הגניבה. במהלך התהליך עוברים כל העובדים חקירה מתמשכת. לחקירה איכותית ישנם שני שלבים שונים,החקירה הסמויה אשר החוקר שואל שאלות שלא בהכרח רלוונטיות למקרה על מנת לראות איך הנחקר מגיב ולקרוא את שפת הגוף שלו וחקירה גלויה אשר מפעילים לחץ גלוי על הנחקר.

בוודאי שיש דרכים להימנע מגניבות, במשרד חקירות פרטיות אמרו לי שכאשר מנהלי המשמרת מפעילים לחץ וגורמים לעובדים לתחושה שתמיד יש מישהו אשר מסתכל עליהם וכמובן לזה נלווה רישות מלא במקום העבודה במצלמות אבטחה שחלקן עובדות וחלקן לא כדי לגרום לעובדים תחושה של מעקב זה מצמצם את כמות המעשים באופן משמעותי אבל לא מספיק שמדברים על גנב מנוסה. האם בעבר היו דרכים שונות ומגוונות לבצע עבירות מבלי שיתפסו אותו ובדרך כלל הגנב מבצע מעקב ורישום על איך סדר היום של העובדים באותו המקום בנוי לו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI