דף הבית חינוך ולימודים חינוך ילדים קלפי מודעות
קלפי מודעות
עידן שלומן 23/06/14 |  צפיות: 4835

נפש האדם היא אולי המערכת המורכבת ביותר הקיימת בטבע. לעתים רבים מאיתנו סובלים מבעיות בנפש עכב חוסר מיצוי עצמי בחיים הזוגיים, המשפחתיים, החברתיים או המקצועיים. יש מי שמצליחים לאסוף כוחות ולהתמודד עצמאית עם המצב ויש מי שניזקקים לליווי מקצועי על מנת להתאושש ולמצוא פתרונות שיאפשרו לנפש לשוב ולשמוח.

יש דרכי טיפול רבים סביב עניין ההגשמה העצמית, שיגרת החיים וחוסר מוטיבציה לשינוי משמעותי, ואחת השיטות שצוברות תאוצה בעשור האחרון היא זאת של קלפי מודעות ואימון.

מהם קלפי מודעות?

קלפי מודעות הינם קלפים ששמים להם למטרה להוציא את ריגשותיו ומחשבותיו של האדם המשחק בהם מהפנים אל החוץ ולאפשר לו להיות מודע למצבו וגם מודע לאפשרויות הגלומות בפניו לשנות את מצבו ולשפר את חייו היכן שהוא מרגיש כי הם אינם שלמים או מספקים.

כיצד משתמשים בקלפי מודעות?

השימוש באמצעות קלפי מודעות או ככל קלפי משחק אחרים – בדרך של משחק. האפשרות לשחק בקלפים ותוך כדי כך לחשוף את אשר על ליבו של המטופל (המשחק) מאפשרים לעתים להגיע לשורש הבעיה מהר יותר מאשר בשיחות חוזרות או נישנות או פתרונות אחרים. המשחק גם מאפשר במיקרים רבות להבין את המצב ולהית מודע לו ובה בעת למצוא לו פתרונות שעולים במהלך המשחק.

יש דוגמא לקלפי מודעות?

כדוגמא לקלפי מודעות ניתן לציין את "מעגלי שיח", משחק קלפים המיועד להתפתחות בפן האישי, המשפחתי או התעסוקתי ויכול להוות את הצעד הראשון של כל אחד בדרך להגשמה שלו בנושאים אלו.

המשחק כולל עשרות קלפים הכוללים משפטים מעצימים באופן כללי או ממוקד, ציורים לפיתוח החשיבה ושאלות בנוגע לחייו של המשחק במשחק.

המשחק יכול להיות משוחק במספר אופנים, ובין השאר באופן אישי, במסגרת טיפול חינוכי או ריגשי, או במסגרת של ייעוץ זוגי או משפחתי.

ישנם כמובן עוד שלל משחקים מבוססי קלפי מודעות נוספים, כאשר כל אחד מהם מתמקד בנושא מעט שונה והמשחק בו כמובן שונה וייחודי.

היכן רוכשים קלפי מודעות?

קלפי מודעות ניתן לרכוש בחניות ספרים ומוצרי טבע ורוח שונות או ישירות מאתרים של העוסקים בתחומים הללו ומתמחים בפיתוח ו\או שיווק של משחקי מודעות שכאלו.

 

לסיכום נציין כי הדרכים להגשמה עצמית, שיחרור ממעצורי הנפש והראש וכמובן החיפוש אחר האושר האולטמטיבי הם רבים ואפשריים באופן אישי או טיפולי. השימוש במשחק בכלל ובקלפי מודעות בפרט הוא אחת הדרכים היותר מהנות וקלילות לנסות ולמצוא את הפתרון שמחפשים ולכן אנו ממליצים לנסות זאת לפני כל פתרון אחר אם עצמאית או במהלך טיפול מוסדר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן שלומן

עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים בחברת Signup קידום אתרים.

קידום אתר זה מתבצע על ידי Signup קידום אתרים באינטרנט אשר עוסקת בשיווק וקידום אתרים באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת עידן שלומן
 
פרחים לבנים: אלגנטיות ויוקרה בזר שלך
29/01/23 | צרכנות
זרי פרחים לבנים נחשבים יוקרתיים ואלגנטיים במיוחד. אין זה אומר שזרי פרחים בצבעים אחרים לא יכולים לשדר משהו דומה, אך הצבע הלבן תמיד נחשב ליותר נקי, טהור ויוקרתי ביחס לצבעים אחרים. זאת הסיבה מדוע זרי פרחים לבנים נחשבים מבוקשים מאוד לאירועים חשובים או יוקרתיים.

איך להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק?
אחד המצבים הכי קשים לכל בעל עסק היא ביקורת שלילית בפייסבוק. כולנו אוהבים לקוחות ממליצים או ביקורות חיוביות אך לעתים יש לקוחות שאינם מרוצים, מתחרים שמחפשים כיצד להכפיש או סתם גולשים עם יד קלה על המקלדת שיוצרים שיימינג ללא סיבה מוצדקת. התנהלות נכונה שלכם תוכל לנטרל את הביקורת השלילית ואפילו לחזק אתכם בעיניי הגולשים שנחשפו אליה.

מיתוג עסקי למשרד שלכם בראש העין
עצמאיים רבים אשר פותחים עסק חדש מתלבטים כיצד למתג את עצמם. אנו לא מדברים על מיתוג באמצעות רשתות חברתיות או הזמנת לוגו מעוצב, אלא יותר על מיתוג המשרד שלהם באופן כזה שישדר מיד במה הם עוסקים ולמה הם טובים בזה. על מיתוג המשרד שלכם – במאמר הבא.

איך לבחור מנעולן בחיפה והקריות?
בזמן שאתרי אינטרנט מציעים לנו מגוון רחב של מנעולנים בכל הארץ, על פי אזורים, תחומי התמחות, ניסיון, זמינות לעבודה ועל פי פרמטרים נוספים, אנחנו צריכים להכריע כיצד אנחנו בוחרים מנעולנים לעבוד איתם.

כיצד גם אתם תוכלו לצאת נקיים מחובות גדולים?
החיים במדינת ישראל אינם קלים ורף ההוצאות נחשב בין הגבוהים בעולם המערבי. המצב הזה מביא רבים "למעוד" במהלך מרוץ החיים, לא לעמוד בתשלומים, מיסים או התחייבויות שלקחו על עצמם ובדרך זו לצבור חובות גדולים שרק הולכים ותופחים מחודש אחד לבא אחריו.

נקלעתם לחובות? הכל על הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי!
פתחתם עסק, לקחתם הלוואות, השקעתם בפרסום, הגיעו לקוחות אבל... העסק לא התרומם, לא הצליח להחזיר את ההשקעה והמינוס הלך וגדל. לקחתם עוד הלוואה, דחיתם עוד ועוד תשלומים לספקים אבל זה עדיין לא עובד וכעת אין כבר כסף לסגור את המינוס, להחזיר הלוואות או לכסות את הצ'קים. הפתרון הוא הכרזה על פשיטת רגל, שברון לב, משבר משפחתי, חנק כלכלי לשנים רבות ותחושה של אין מוצא.

מוניות בקרית גת לכל מטרה
24/05/20 | רכב
מחפשים מוניות בקרית גת לנסיעה בתוך העיר, לאחת הערים השכנות או מונית לנתב"ג מקרית גת? אתם ללא ספק בוחרים בדרך היותר נוחה להגעה מנקודה לנקודה.

תיקון תקלות נפוצות במזגנים ישראליים
בישראל קשה לחשוב על חיים ללא מזגן בבית או בעבודה ולכן כמעט בכל מבנה נמצא מזגן של אחת החברות המובילות (טורנאדו, תדיראן, אמקור וכן הלאה). המזגנים הללו מבוססים על חיבור לחשמל וכוללים מערכת מחשוב לתפעול יעיל ואפקטיבי של המזגן בהתאם לצרכים שלנו.

מדוע הדפסה על קנבס כל כך פופולרית לאחרונה?
28/01/20 | צרכנות
בטח שמתם לב בשנה האחרונה שעוד ועוד בתים שאתם מבקרים בהם מציגים על קירות הסלון ו\או החדרים תמונת קנבס משפחתית כזו או אחרת. אין מה להיות מופתעים שכן מדובר על טרנד עיצובי חם שרק צובר תאוצה.

קבלן שיפוצים בחיפה לעבודות צבע וגבס
28/01/20 | שיפוצים
רכשתם דירה יד שניה בחיפה למטרת מגורים או השקעה ואתם זקוקים כעת לקבלן שיפוצים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI