דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים מתאמנים עם מאמן כושר אישי ורואים תוצאות
מתאמנים עם מאמן כושר אישי ורואים תוצאות
שייפוואן 06/10/14 |  צפיות: 13243

לא מעט אנשים חושבים שמאמן כושר מיועד בעיקר לסלבריטאים ולמפורסמים, זו הרי שטות מוחלטת. היום בחדר כושר ניתן לראות לא מעט אנשים צעירים ומבוגרים כולם נעזרים בשרותיו של מאמן כזה או אחר בשביל להגיע לתוצאות. שמתאמן רגיל נרשם לחדר כושר הוא בדרך כלל מקבל לידיו את אותה תכנית של זה שלפניו קיבל וזה שאחריו יקבל. המאמנים שבחדרי כושר יתנו למנויים הרגילים את אותו תכנית אימון שאלף אנשים כבר קיבלו. זו היא תכנית אימון כללית שבדרך כלל טובה לשבועיים אבל אל תתרגשו ואל תצפו לראות ממנה כל תוצאה. בשביל לראות תוצאות מהאימונים שלכם עלייכם להקפיד על שתי דברים מרכזייים הראשון הוא דיאטה בריאה ותזונה נכונה, השני זה להקפיד על שגרת אימונים קבועה ולהתאמן כמו שצריך בעזרת מאמן כושר אישי. הנה כמה סיבות למה כדאי לכם להעזר בשרותייהם של מאמני כושר אישי.

טכניקה נכונה ותנועה - צפייה בכל קטעי הוידאו שקיימים ביוטיוב וקריאה את כל מגזיני הכושר, אינה תחליף לאדם העומד לצידך שמספק לך משוב מיידי על תנועה נכונה וטכניקה. זה קל מאוד לפגוע בעצמך בחדר הכושר. מאמנים שמים לב, הן למחשבה שלך והן לגוף שלך כדי לעזור לך להשיג את מטרותיך במהירות רבה יותר על ידי ביצוע נכון ובטוח בזמן שאתה עושה כל תרגיל. הם יכולים לעזור לך לפתח צורת ריצה טובה יותר, לשפר את היציבה שלך, ולהגדיל את הכוח שלך על ידי לימוד של לגייס את כל השרירים הנכונים ומה שהופך בכלל ובשלב מאוחר לחיבור בין גוף ונפש. מאמני כושר ישמרו אותך בצורה אחראית בטכניקה ובתנועה נכונה למניעת פגיעה!

תמיכה - לא שיפוטית - המאמן שלך, דואג לך ולהצלחה שלך. המאמן שלך יהיה שם. כל שעה שאתם מבלים עם המאמן שלך היא שעה להתמקד בך ורק בך! המאמנים יספקו משוב עקבי כדי לעזור לך טוב יותר להכיר ולשפוט את עצמך ולהשיג את המטרות שלך. והכי חשוב, המאמן מסוגל לעשות את זה מבלי לגרום לך להרגיש לא מספיק שיפוטי. כולנו הלכנו לחדר הכושר ומודאגים מאיך שאנחנו נראים ומה שאנחנו עושים בפעילות גופנית או בהשוואה לעצמנו או בהשוואה למישהו אחר. מאמנים באים ממקום הכי לא שיפוטי שיש. הם עוזרים לך לראות את כל ההצלחות שלך, גדולות וקטנות, גם כאשר אתה לא יכול לראות אותם בעצמך. באמצעות תמיכה זו, מאמנים רק יחזיקו אותך, יוסיפו לך ביטחון להאמין בעצמך, למרות הרגשות שלך על עצמך!  לפני שאתם בוחרים מאמן חשוב שתבצעו סקר מחירים בדקו מחיר מאמן כושר אישי שגר בסביבתכם הקרובה.

נקודות מבט חדשות ורעיונות לבריאות, תזונה, וכושר. יש כמות עצומה של מידע על כושר, תזונה ובריאות. זה בלתי אפשרי עבור האדם הממוצע לאסוף זמן ולנפות את המידע הזה,  מה הנורמה, המדויק והמעודכן. זה התפקיד של המאמן להישאר מעודכן בכל מגמות הבריאות ולהמשיך את לימודיהם על מנת לספק לך את המידע הכי בטוח והמדויק ביותר. לדוגמא: האם דיאטה חדשה וטרנדית היא באמת יעילה? האם אני באמת יכולה להשיג גוף מושלם לביקיני על ידי אימון מסויים? האם זה נכון מה שקראתי במגזין כושר זה? לא פעם ולא פעמיים אנשים חושבים שהם יכולים לחסוך וללמוד הכל בעצמם אבל באיזה מחיר? לא חבל על הזמן שלכם? אלה הם רק חלק מהשאלות שמאמנים נאלצים להתמודד איתם על בסיס יומיומי. מאמנים יכולים להשתמש בחינוך, הידע והניסיון שלהם כדי לספק לך טיפים וטריקים כדי לעזור לך לפתח אורח חיים בריא. אנו משתפים כל הזמן מתכונים ודרכים להתמודד עם מכשולים בתזונה שלך כמו "ממתקים במשרד", או איך לנהל את התפריט של כאשר אוכלים בחוץ עם חברים. חשוב שתמצאו מאמן כושר שנמצא בסביבתכם הקרובה, אם אתם גרים בגוש דן חפשו מאמן כושר בתל אביב או ברמת גן, אם אתם גרים באזור השרון חפשו מאמנים מהרצליה, רעננה,או מאמן כושר אישי מכפר סבא , אל תדאגו, המאמן כבר יגיע עד אלייכם עם כל הציוד הדרוש לאימון כושר מיוחד. העיקר שתזיזו את עצמכם!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שייפוואן
חברת שייפוואן עוסקת בספורט לשיפור אורח חיים בריא וכל זאת באמצעות מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לבית לאימון כושר אישי אחד על אחד בשילוב של תכנית תזונה. שייפוואן גם עוסקת בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ניתן למצוא טיפים למאמני כושר ולמדריכי כושר באתר | בשייפוואן יש לנו מאמן כושר אישי לילדים ומאמן כושר אישי לנשים בהריון על מנת להגיע לתוצאות מצוינות


 


מאמרים נוספים מאת שייפוואן
 
להגיע לתוצאות עם מאמן כושר אישי
להגיע לתוצאות - עבודה עם מאמן כושר אישי תאפשר לך להשיג את התוצאות שאתה לא יכול להשיג בכוחות עצמך. המטרות של כל אדם הן מאוד אישיות. בין אם זה יהיה ירידה במשקל, שיקום מפציעה, או חברותא. מאמן הולך לפתח את המטרות שיובילו אותך בהמשך הדרך להצלחה.כמאמן כושר אישי, אני עובד במלוא המרץ עם כל אחד מהלקוחות שלי כדי לעזור להם להכיר בתוצאות שלהם, בצורה מוחשיות ובלתי מוחשיות, כמו גם תוצאות שהם לא ממש מצפים להם. זה התוצאות האלו שלא רק מחייבות אותי כמאמן אחראי טלא מחייבות גם אותך כמתאמן להגיע לתוצאות.

מתאמנים עם מאמן כושר אישי ורואים תוצאות
06/10/14 | אימונים
כמה פעמים הגדרתם מחדש את מטרות הכושר החדשות שלכם רק כדי לאבד עניין אחרי כמה שבועות בזמן האימון בחדר הכושר? מאמן כושר אישי ידאג שתגיע למטרות שלכם בזמן המהיר ביותר ועל הצד הטוב ביותר.

יתרונות של המאמן כושר אישי
למאמן כושר האישי קיימים יתרונות רבים במאמר זה ננסה להעלות מקצתם

עדיין מתלבטים בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להתאמן לבד
24/09/14 | אימונים
מאמר זה יעזור לכם בהתלבטות בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להמשיך ולהתאמן לבד

5 דרכים מהנות להיכנס לכושר
18/08/14 | דיאטה
השוק רווי מוצרים דלי שומן, דלי פחמימות ומזון ללא סוכר. אבל למרות הדיאטות הפופולריות, גלולות "קסם" ומכשירי הכושר החדישים ביותר, אין כמו מספר תרגילי כושר פשוטים ושינוי אורח חיים להשגת תוצאות מפתיעות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI