דף הבית חוק ומשפט חקירות ‎חקירות בינלאומיות - חוקר פרטי
‎חקירות בינלאומיות - חוקר פרטי
mashik 19/05/09 |  צפיות: 2609
חקירות בינלאומיות

‎חקירות בינלאומיות

אבירם - נץ יעוץ ומבצעים הינו משרד חקירות פרטיות בינלאומי הפועל בכל רחבי העולם ובכל יבשת.
משרדנו חבר בארגון החוקרים הפרטיים הבינלאומי בו חברים למעלה מ-1000 משרדי חקירות ב כ-80 מדינות ברחבי העולם ומקיים קשרי עבודה הדוקים עם משרדי חקירות ועם חוקרים פרטיים בכל רחבי תבל. קשרים אלה והניסיון חוקר המבצעי-מקצועי העשיר שלנו, יוכלו לסייע ללקוחותינו בביצוע בקשותיהם.

ביכולתנו להגיב בזמן קצר ובהתאם לדרישה בכל נקודה בה נידרש. יכולותינו המבצעיות בעולם כוללים : מעקבים, תצפיות , צילומים גלויים וסמויים , אמצעים טכניים וטכנולוגיים להשגת מידע בזמן אמת, אבטחה סמויה, גילוי מעקב, חקירות בכיסוי ושירותי GPS.
אנו מבצעים חקירות בינלאומיות בחו"ל בכל מגוון סוגי החקירות האפשרי: איתור אנשים וגופים, איתור רכוש ונכסים, איסוף מידע כלכלי - עסקי - מסחרי, ביצוע מעקבים סמויים, חקירות בני נוער, איתור נעדרים ומשימות בילוש וחקירות מורכבות.

העבודה בחו"ל דורשת יסודיות ניסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר .לנץ חקירות הניסיון והיכולת לביצוע מושלם של משימות ומבצעים מורכבים וכן קשרים עמוקים ושיתוף פעולה פורה עם חוקרים פרטיים רבים בעולם בכלל, ובאירופה, אפריקה, ארה"ב ודרום אמריקה בפרט.

אנו מבצעים חקירות בילוש בחו"ל הן בתחום האישי והן בתחום העסקי. החוקרים שלנו פזורים בכל רחבי העולם על מנת לענות לדרישות החקירה שלך. אנו נעזרים גם בחוקרים מקומיים מן השורה הראשונה המכירים את חוקי המקום והלכי הרוח, מנהגים, צורת עבודה, במדינה בה נדרשת חקירה.

משרדנו פועל בחמישה סניפים עיקריים:

  • ישראל
  • ארה"ב
  • דרום-אמריקה
  • מזרח אירופה ורוסיה
  • מערב אירופה

תחומים בהם נדרשת חקירה פרטית בינלאומית:

  • איתור רכוש - נקרא הרבה פעמים: חקירות יכולת, הכוונה היא: איתור כספים ורכוש אשר הוברחו מישראל לחו"ל או רכוש וכספים אשר נצברו בחו"ל והוסתרו, בין אם ממעסיק כתוצאה מקבלת כספי שוחד וכדומה או בין אם מבן זוג.
  • חקירות בגידה/גירושין - אישה/בעל המבקשים לדעת מה בן זוגם עושה בזמן שהוא נמצא בעבודה בחו"ל.
  • מידע עסקי - חברות המבקשות לדעת פרטים אודות עובד, מתחרה, שותפים לעתיד, ספקים, קיום חוזים, חקירות בכיסוי. חקירות פרטיות בתחום מידע עסקי שמות אותך צעד אחד לפני מתחרייך.
  • חקירות משפחה - הורים המבקשים לדעת מה ילדיהם (ולפעמים הם כבר לא ילדים..) עושים בחו"ל, עם מי הם חיים, מה אופי חייהם וכולי.
משרד חקירות אבירם-נץ יעוץ ומבצעים חרט על דגלו מצוינות מסירות ומקצועיות וכן סודיות ונאמנות מוחלטת כלפי לקוחותיו באשר הם. משרדנו מומחה בתחום מעקבים, חקירות ובילוש וכן השגת מידע מודיעין בזמן אמת בישראל ובעולם.
אנו מעסיקים חוקרים יוצאי יחידות ממלכתיות המנוסים כל אחד בתחומו, והנעזרים בציוד חדיש ומתוחכם בענף, תוך הקפדה על שמירת כללי החוק הנהוגים באותה מדינה.

אנו נספק לך את השירות המהיר,החשאי והאמין ביותר עד לשביעות רצונך המלאה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mashik

בדק בית  הצרת היקפים פסיכומטרי ליסינג הסרת שיער



 


מאמרים נוספים מאת mashik
 
הבלתי מתרשלים (או גם האם קבוצות הכנה לפסיכומטרי מתאימות גם לך?)
במאמר זה ננסה לקבוע בתכל'ס למי מתאימות קבוצות הכנה לפסיכומטרי, באופן הטוב ביותר שאי פעם הומצא לקבלת החלטות– שאלון שאל את עצמך!!! הנחיות – ענה על השאלות הבאות בכנות ובסיום ספור את הנקודות שצברת (בהתאם למספר התשובה), וגלה אחת ולתמיד האם קבוצות למידה של הכנה לפסיכומטרי הן יסייעו לך לקבל ציון פסיכומטרי גבוה או ישלחו אותך הישר ללימודי סילור רצפות לינוליאום.

הנה מה טוב ומה נעים הכנה לפסיכומטרי יחד
כולנו כבר יודעים כי קורסי פסיכומטרי - בין אם רגילים בכיתות צפופות או מורה פרטי פסיכומטרי - הם התחלה אך הם לא הכל. הכנה לפסיכומטרי כוללת במידה רבה גם התכוננות עצמית אינטנסיבית על ידי תרגול פסיכומטרי. במאמר הבא נבחן את היתרונות והחסרונות של קבוצות לימוד.

מבחן פסיכומטרי הבנת הנקרא
השורות הבאות יעסקו בחלקו האחרון של פרק החשיבה המילולית – קטע הבנת הנקרא והשאלות הנוגעות בו. אחת הדרישות ממועמד הניגש לבחינת הפסיכומטרי היא יכולת קריאה, ניתוח והבנת טקסטים ברמה גבוהה בעברית

מהי קרימינולוגיה?
קרימינולוגיה היא תורת הפשע, עניינה הוא הבנת מעשים והתנהגויות המוגדרים מבחינה חברתית, משפטית או קלינית כסוטים ולהם אופי של פגיעה. הקרימינולוגיה כוללת היבטים שונים של התייחסות לעניין הפשיעה: משפטיים, חברתיים, פסיכיאטרים ופסיכולוגיים. מטרת הקרימינולוגיה היא לחקור ולהבין את ההתנהגות הסוטה, מהם הגורמים המובילים לעבריינות וכיצד ניתן להתמודד עם ההתנהגות העבריינית בהיבט משפטי, ענישתי וטיפולי.

מהי פסיכולוגיה?
מטרת הפסיכולוגיה הינה ניסיון להכניס חוקיות בהתנהגות האנושית. הפסיכולוגיה מבקשת לטעון שהתנהגות איננה מתרחשת באופן מקרי, אלא מתוך מערכת של חוקים. הבנת חוקים אלו, מאפשרת לנו לגזור גם ניבוי מסוים לגבי העתיד. כל תחום בפסיכולוגיה עוסק בהיבטים אחרים של ההתנהגות, ומנסה להבין אותה מתוך מיקוד אחר. לימודי הפסיכולוגיה מיועדים לאפשר תנאים טובים ככל האפשר לרכישת ידע מדעי, עיוני וביצועי על בני האדם כפרטים.

שרותי בדק בית
13/07/09 | שיפוצים
שרותי בדק בית מיועדים לכל מי שעומד בפני קניית דירה בין עם היא חדשה ובין אם מיד ראשונה. רכישת דירה היא לרוב עסקה של פעם בחיים ולכן לפני צעד זה יש להיוועץ עם מומחים בתחום איתור ליקויי בנייה כמו כן יש לקחת בחשבון את המקצועיות והמומחיות של חברת בדק בית.

לקנות רכב יד ראשונה ולא להתחרט!
07/07/09 | רכב
הידעתם? בכל שנת יצור נמכרים בארץ כ-200 אלף רכבים פרטיים חדשים ורק כ-100 אלף יורדים מהכביש. הגיל הממוצע של הרכבים הפרטיים הוא כ-7 שנים. אם נסמוך על הערכה כי רכב חדש נמכר בממוצע לאחר שלוש שנות שימוש הרי שמסתובבים בארץ כ-500 אלף כלי רכב מיד ראשונה. כשהמיסוי על רכבים כה גבוה, קניית רכב יד ראשונה היא אופציה טובה למי שרוצה רכב עדכני, שמור, אמין ובמחיר סביר. ואכן רבים בארץ מעדיפים אופציה זאת על פני קנייה של חדש מהיבואן

שיווק פנים ארגוני - מהיום זאת גם המשימה שלכם!
מדברים על שיווק - חושבים על בחוץ! מאז ומתמיד בפרקטיקה הניהולית נהוג לראות בשיווק כפעילות המכוונת מהארגון החוצה. זה נראה הכי טבעי ונכון שרוב המאמצים השיווקיים של הארגון יופנו החוצה - ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, לקהילה. כך אכן אמור להיות, כך פועלים ארגונים וכך גם פועלת המכללה שלנו כשהיא משווקת את עצמה לסטודנטים פוטנציאליים.

על מסמכים ממוחשבים, הוראות ניהול ספרים ואינטרנט
התנאים המאפשרים משלוח חשבוניות במייל שלטונות מס הכנסה ערכו לפני מספר שנים שינויים בהוראות ניהול ספרים על מנת להתאים אותן לתקופתנו - דהיינו לתקופת האינטרנט.

בדק בית - שאלות ותשובות
04/06/09 | שיפוצים
בדק בית וביקורת מבנים הם מושגים מקבילים. לשם הנוחות נגדיר את המושג "בדק בית" כבדיקה של מבנים למגורים, ובמונח "ביקורת מבנים" נשתמש לשם בדיקות המתבצעות במבנים ציבוריים, תעשייתיים, משרדיים וכד'. למה צריך בדק בית ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI