דף הבית עסקים ניהול למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
יחי כהן 16/11/15 |  צפיות: 13109

ראשית דרכם של הקופות הרושמות החלה למעשה על מנת למנוע מעובדי החנות לגנוב כספים, למעשה אותם קופות כלל לא היו רושמות אלא מצלצלות בלבד, אולם מאז המצאתה ועד היום חלו שינויים ומהפכים בעולם הקופות הרושמות והן כיום הבסיס לעסק ומכתיבות את הצלחתו באופן בו תהליך המכירה מתבצע, בין אם זה העודף שמחושב או הסליקה שמאפשרת קבלת כספים ותקבולים בכל אופן ודרך, אולם לא רק זה העיקר בקופות רושמות הצורך באמצעים נוספים שמיעלים את תהליך המכירה מביא את אותן קופות רושמות לעלות מדרגה נוספת, כיום רוב הקופות הרושמות נשארו כאלו רק בשמן אולם למעשה הוחלפו זה מכבר בקופות ממוחשבות, אלו בפועל מחשבי PC שעליהן הותקנה תוכנת קופה, התוכנות שונות זו מזו ונבדלות על ידי המתכנת שכתב אותן, באופן כללי כל הקופות מבצעות את אותה פעולות חישוב כספים אולם כאשר מדקדקים ובוחנים לעומק מבחינים כי לכל עסק מותאמת קופה רושמת ממוחשבת משלו והתוכנה מבצעת פעולות נוספות מעבר לפועלת החישוב הרגילה. יהיו עסקים שיצטרכו לחבר משקל אלקטרוני שאת נתוני השקילה ישדר ישירות לקופה, יהיו אחרים שישתמשו בסורק ברקוד או בקורא אינפרא. ההתאמה האישית לכל עסק מאפשרת לעסק לתת מענה איכותי יותר ללקוחות שלו.

היתרונות של קופות רושמות חדישות

כאמור קופה רושמת עברה ועדיין עוברת תהליך של שיני והתאמה לצורכי העסקים והלקוחות כיום, השינויים האלו מגיעים מהשטח מאותם לקוחות עם דרישות, בקשות וצרכים. מעבר לחישובי העודף ללקוח אותן קופות רושמות מנהלות את מלאי העסק, כל מכירה גורעת מהמלאי וכל קבלת סחורה מוסיפה למלאי, בדרך זו תמיד אפשר לדעת מה נמצא על המדף, מה חסר ומה לא כדאי להחזיק עוד. היתרון של ניהול המלאי על ידי קופות רושמות מאפשר לנו לדעת בזמן אמת ובכל רגע נתון מה מצב המכירה מול המלאי, ידוע שמלאי עודף יכול להוות בעיה לכל עסק בדיוק כמו חוסר במלאי ולכן כאשר הבקרה נעשית בצורה שוטפת אפשר לקבל תמונת מצב על מוצרים שנמכרים יותר או פחות.

בחירת קופות רושמות לעסק

את בחירת הקופות לעסק ניתן לעשות בכמה דרכים, ראשית אם יש לכם ספקות או שהעסק חדש ובהרצה יתכן כי תשקלו להשתמש בקופות משומשות או חדישות פחות וזה בסדר גמור אולם קחו בחשבון שאם אצלכם הלקוח מתעכב יתר על המידה לא בטוח שהוא ישוב אליכם עוד פעם. את בחירת הקופות הלכה למעשה מומלץ לעשות עם בעל מקצוע מיומן שיש ביכולתו לאבחן יחד איתכם את הצרכים של העסק שלכם, מומלץ לקחת בחשבון את העובדה שעסקים מתפתחים ומתרחבים ולכן בחירת קופות רושמות צריכה להיות עם מבט קדימה כלומר שתהיה אפשרות הרחבה והוספת אלמנטים לקופה אם צריך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יחי כהן


 


מאמרים נוספים מאת יחי כהן
 
יותר יפה, יותר מושך, יותר מתקני תצוגה מפרספקס
20/11/16 | צרכנות
קידום מותגים בימינו הפכו למשימה די מורכבת, אנו נדרשים כל פעם מחדש להמציא את הגלגל, מבין כל הפעולות שמבצעים על מנת לקדם ולדחוף מוצר כזה או אחר יש את אולמות התצוגה בה אנו מציגים את המוצרים שלנו או שיש תערוכות ואירועי קידום מכירות

יום הולדת שמח ואפילו יותר מזה
מי לא אוהב לחגוג יום הולדת? אין ילד שלא רוצה את שכולם יכבדו אותו בברכת מזל טוב, יביאו לו מתנות ובכלל ישמחו יחד איתו ביום הולדתו.

פתרונות הצללה לאירוח מושלם בחורף בדיוק כמו בקיץ
20/11/16 | שיפוצים
אנשי שררה, רמי דרג, אריסטוקרטים ובעלי ממון ויכולת אלו הם שנהנו מפתרונות הצללה מימי קדם ועד לפני שנים לא רבות. כיום המצב השתנה לגמרי, פתרונות הצללה בהישג יד של כולם ללא יוצא מן הכלל.

פרגולות מאלומיניום, להוציא את היופי הפנימי
20/11/16 | שיפוצים
פרגולות אלומיניום לא אחת יוצרות לנו הקשר מוטעה של קרירות, מונוטוניות וחוסר עניין אולם בפועל הדברים הפוכים לגמרי. אם בעבר הלא רחוק העדיפו כולם פרגולות עץ או ברזל הרי שעם הזמן הם הבינו כי יש אלמנט משמעותי בבניית פרגולות מחומרים אלו והוא התחזוקה שנדרשת.

למה להתאמץ עם עץ?
עץ הינו חומר גלם מדהים, יפה ומרשים. אין חומר גלם בטבע שמשתווה לעץ מבחינת האסטטיות, המרקם והגוונים, יחד עם זאת על מנת שהעץ יראה במיטבו וישמר לאורך שנים צריך לטפל ולשמר אותו.

למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
16/11/15 | ניהול
ראשית דרכם של הקופות הרושמות החלה למעשה על מנת למנוע מעובדי החנות לגנוב כספים, למעשה אותם קופות כלל לא היו רושמות אלא מצלצלות בלבד

שיפוצים ובדק בית
25/08/15 | נדל"ן
רגע לפני שאתם מתחילים בשיפוץ כדאי שתבצעו בדק בית מסיבות רבות אולם הבולטת שבהן היא החיסכון העתידי שלכם בהוצאות. בדק בית מלמד אותנו שלא אחת קורה שנכנסים לעבודות שיפוץ בבית ומגלים בעיות כמו בעיות צנרת, חשמל, ניקוז ורטיבויות

נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
עיצוב הבית כידוע הפך בשנים האחרונות יותר ויותר נדרש, למעשה כיום לא בונים בית או משפצים אותו ללא עירוב של מעצב

מנורות בכלל ומנורות בפרט
מנורות הן למעשה גופי תאורה שאליהן מחברים נורות. כיום המנורות משמשות הרבה יותר כאלמנט לעיצוב החלל מאשר כמתקן לנורה עצמה

גופי תאורה מעוצבים, היום יותר מפעם
גופי תאורה מטרתם להכיל נורות מסוגים שונים. לרוב עד לא מזמן הנורות ששלטו בגופי תאורה היו נורות ליבון אולם מאז חל איסור לייבוא של נורות ליבון בהספקים של יותר מ 60W התחזק השימוש בנורות חסכוניות מסוגים שונים כאשר ה CFL הם הסוג הבולט ביותר כיום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI